Spring naar bijdragen

vrijdag 11-11-22


Fonny

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen!
Keulen vandaag. Zonder bier :P 

Ik heb er geeneens zin in. OK het is ook nog geen 7 uur 's ochtends maar ik had er gisteravond ook geen zin in. Te veel, te zwaar in de maag, te zwaar in de kop.

Ik zie wel dat ik er nog steeds opmerkingen over moet maken, dat is nog een stukje stopeuforie denk ik, dat houdt binnenkort wel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Artax:

Ohh... ik was net koffie aan het maken voor iedereen...index.jpeg

 

6 minuten geleden zei Artax:

en voor Yvonne en Reacher..index 1.jpeg

Ooooh, wat lekker én wat lief, normaal begin ik met een bakje thee 's morgens, maar nu ga ik toch voor zo'n heerlijke cappuccino hoor. 
Dankjewel Artax :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmmmmmm ik rook koffie, wat een lekkere geur, dus ik met een rotgang m''n bed uit, knal ik tegen de kastdeur die open stond, aan. Dus wil ik graag extra slagroom als dat kan.

Verder blijf ik een paar daagjes thuis van de dagbesteding. Mij daar veel te druk. Goeie beslissing vind ikzelf.

Ikkanhet prachtige hond zeg, Eng. Stafford?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei bolletje:

Mmmmmmm ik rook koffie, wat een lekkere geur, dus ik met een rotgang m''n bed uit, knal ik tegen de kastdeur die open stond, aan. Dus wil ik graag extra slagroom als dat kan.

Verder blijf ik een paar daagjes thuis van de dagbesteding. Mij daar veel te druk. Goeie beslissing vind ikzelf.

Ikkanhet prachtige hond zeg, Eng. Stafford?

Kruising Engelse Amerikaanse is het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei bumperjim:

Mag dat in Nederland? Hier zijn de staffs categorie 1, die mogen zich helemaal niet buiten vertonen, laat staan zich voortplanten.

Wat ik zelf overigens een vreselijk soort van racisme vind.

Ja tuurlijk mag dat het is de liefste knuffelhond die ik ken. De meeste staffords wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei genoeg:

@niks Een loopfiets, wat leuk.

Ik wordt oud, mijn dochter heeft inmiddels haar rijbewijs. Maar wat heeft mijn dochter veel plezier gehad van haar loopfietsje.

Wij hebben wel getwijfeld hoor, loopfiets of een normale met zijwieltjes. Maar met een loopfiets leren ze om evenwicht te bewaren en ze kunnen er sneller mee uit de voeten op deze leeftijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...