Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 november 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

Blij dat ik weer thuis ben en nu weet ik het zeker!!

Dit is niet mijn muziek.

Ik ga me er ook niet in verdiepen, omdat het mijn interesse niet heeft.Wist het wel al, maar het is nu helemaal bevestigd.Ik voelde me duidelijk ook niet thuis in dit gezelschap.Ik voel me nu wat kriegel en moe, maar snap wel waar het vandaan komt.Misschien enigzins wel wat kriegel op mezelf.Waarom niet meteen nee gezegd op dit aanbod.Dit had ik toch van tevoren kunnen weten?

Groentensoep en een tosti, jullie?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Spirit:

.................

Groentensoep en een tosti, jullie?

Ik ga zo de deur uit naar een restaurant waar ik een etentje/ samenzijn geef met alle (klein)kinderen en verdere familie- en vrienden, ter ere van mijn Sarah- verjaardag afgelopen donderdag nog.

bewerkt door Remi1
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk nu pas hoe moe ik eigenlijk mentaal ben.Hoe ik aan het stapelen ben en hoe dat kan leiden tot het consumeren van alcohol.Ik snap de link nu.Chaos in het hoofd, teveel aan mijn hoofd en de behoefte aan verdoven.Rust in het hoofd willen.

Drank is geen optie meer, het zou heel even wat verlichting geven, maar daarna zou alles weer terugkeren met daarbovenop nog de extra kater en de spijt.

Ik ga het me maar eens gemakkelijk maken voor vanavond.Een extra kussen in mijn rug en een goede film.Iemand nog een filmtip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel! Over het drankgebruik zit ik niet zo over in. Iedereen mag eten en drinken wat of hoeveel die zelf wil, ik betaal en ze moeten toch zelf op eigen vervoer weer naar huis allemaal.
Mijn verantwoordelijkheid is dat niet. Voor mezelf; Als ik eet is drinken geen trigger, misschien dat ik 2 aperitiefjes neem maar dat is het dan ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje @Likagevangen!! Vanavond met de Kids patat gegeten met een kleedje op de bank en Netflix serie en kinderfilm gekeken zonder te roken buiten en zonder gestink met een 0.0 bier..

En toch is de zin niet weg want het zaterdag avond geknabbel is er. Maar dit weekend met Kids ben ik sterk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lig er alweer in... Drukke dag gehad, vanochtend dierenarts geweest met 1 van onze 2 ratjes.. Gisteravond leek het alsof hij de nacht niet ging halen, qua ademhaling en bewegingloosheid en voelde koud aan.. Vanochtend leek het beter. Toch antibiotica kuur meegekregen. Ze zijn inmiddels allebei 2.5 en dat is oud.. 

Dat hakt er bij ons wel in dan, nu bijna tegelijk met de Kids gaan slapen, heb het echt gehad vandaag. 

Veel plezier iedereen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook drukke dag gehad,  maar droog gebleven (mede door eten om 5 uur, onderweg vanwege file)......

@Renee80,  ik heb de kinderen ook altijd gehad.  Ex ging 2 uur verder weg wonen.....en had de kinderen om het weekend. Ik vond het een zware tijd! 

(Ik wilde ook liever geen ruzie, dat krijgen ze toch mee, hoe dan ook).

In die tijd ook eerst (te) veel gaan drinken,  en daarna gestopt,  waardoor ik wel altijd kon rijden. 

Respect voor jou! 

En Welterusten voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook weer thuis van een geslaagd feestje. Het was mooi precies lang/ kort genoeg om te voorkomen dat het uit de hand zou kunnen lopen qua alc.
3 uren vrij eten en drinken.
Daarbij was het voor de meesten van ons op loop- of zoals voor mij, fietsafstand. (5 minuten), dus een vrij veilig en bescheiden feestje vind ik maar daardoor enorm leuk en gezellig, en ik ben verwend met cadeautjes en bloemen.

Zal uhp zoon nog even helpen met bed opmaken, die blijft hier thuis slapen vannacht anders moet hij nog treinen en dat hoet nou ook weer niet van van mij. Zijn bed staat hier nog steeds.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@genoeg maar dat heb je toch maar mooi gedaan :heart: Ik herken me enorm in wat je schrijft. Maar het was/is het me nog steeds waard.

- zonder de mannen op het forum voor het hoofd te willen stoten - 

Ik denk dat er een hele generatie vrouwen van rond de veertig op de helling staat. Onze grootmoeders hebben in de jaren zeventig gevochten voor dezelfde rechten, en die hebben we gekregen, maar wat is het gevolg? 

Als het er op aankomt, vecht een vrouw nog altijd als een leeuwin voor haar kinderen, we hebben het fictieve recht om te werken, maar als de man het laat afweten staat de moeder sowieso op om haar kroost te beschermen.

Dat is iets biologisch, waar de politiek geen rekening mee houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...