ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Goeiemorgen lieve frummers, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Goedemorgen frummers, Zo, ik vind dat altijd wel prettig: een uurtje langer 'slapen'..... Nu eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Goedemorgen! Doe mij ook maar een tasje @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 De bekers staan op het aanrecht @Renee80 , het is hier zelfbediening.... Jij ook een goedemorgen trouwens... Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Groot gelijk @Yvonne Dat uurtje extra is wel leuk inderdaad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 goedemorgen allemaal dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 (bewerkt) Goedemorgen! Ik voel me Super fris en fruitig vandaag! Wekker stond om half 8, heerlijk voor de wekker aan wakker. 9 uur slaap... Om half 9 op de motor stappen en dan richting Zuidlaren, daar begint onze motor tocht, 300km door Friesland samen met paps. Mijn zus zit dan bij 1 van ons achterop. Nu eerst een bakje Dagpact: fonny genoeg Freekie 30 oktober 2022 bewerkt door Freekie Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Zat ik nog met de rolluiken dicht. Niet in de gaten dat het al helemaal licht is buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Dagpact: Fonny Genoeg Freekie Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Hahaha, ja leuk @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 (bewerkt) Goedemorgen, vroeg wakker op zondag! De eerste week van @Team23Tien zit erop! Gefeliciteerd @Renee80! 30 oktober 2022 bewerkt door Houtje59 Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Ja, ik had er gisteren tot eind van de middag last van... En toch lijkt het dan op zo'n vrijdag, wanneer je ook nog een uur eerder vrij bent zo aantrekkelijk om eens flink de beest uit te hangen... Maar daar moet ik overheen stappen, anderhalve week niets gedronken en de start is alweer gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 1 minuut geleden zei Freekie: Ja, ik had er gisteren tot eind van de middag last van... En toch lijkt het dan op zo'n vrijdag, wanneer je ook nog een uur eerder vrij bent zo aantrekkelijk om eens flink de beest uit te hangen... Maar daar moet ik overheen stappen, anderhalve week niets gedronken en de start is alweer gemaakt Goedemorgen. Heb je ze echt alle 18 opgedronken @Freekie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 @Donder nee, het waren 2 afflichem sixpacks en 1 four pack ander sterker bier want de afflichem was op rond sluitingstijd. En heb er gistermiddag nog 1 gehad en gisteravond nog 1. Dat sterkere bier heb ik weggegooid. Dus het is op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Niemand reageren op dit gestook. Niet interessant, @Freekie. Laat gaan! Donder, Toos en Spirit reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Nouja Donder heeft wat mij betreft dan wel mensenkennis want hij heeft helaas wel gelijk Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Ik zie hier echt geen gestook in hoor Houtje. Donder, Toos en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 7 minuten geleden zei Freekie: Nouja Donder heeft wat mij betreft dan wel mensenkennis want hij heeft helaas wel gelijk Eigen ervaring. Tussen de 5 en 6 liter op een avond is wel heel erg veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Ik denk dat Donder een vermoeden had, en die klopt. Maakt ook verder niet uit. Ik voel me vandaag kip lekker en dat neemt niemand van me af Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 @Donder 3 sixpacks speciaal Bier is me idd nog nooit gelukt Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Goedemorgen, ze hadden hier geen moeite met het extra uurtje slapen gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Goedemorgen. Ik heb het extra uurtje aan de dag geplakt. Dagpact: Fonny Genoeg Freekie Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Goedemorgen, kwam me heel goed uit dat uurtje. Ga zo naar mijn eerste yogales hier en ik ben op tijd! ben benieuwd. Ik heb wel eerder yoga getracht te doen en houd altijd snel op. Te veel anderen die het wel ‘kunnen’ , enz enz. En daar gaat het nou juist net niet om he? Maar ja. Let’s. Watch…. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 30 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2022 Dagpact: Fonny Genoeg Freekie Yvonne Toos Renée Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden