lady jane Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 goedemorgen allemaal dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Goedemorgen frummers, Heerlijk, eindelijk weer eens goed kunnen slapen. Kattekoppen en hond hebben hun ochtendverwennerijen gekregen, nu eerst tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Goedemorgen. Vandaag gaan 2 pubers langs alle vintage kledingwinkels van Parijs en sjokken twee ouders ergens anders rond. Ofzo… bumperjim, Prana en Renee80 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Haha museumtijd? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Morgen. Koffie en dan werken. Vroeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Remi Prana Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Goedemorgen. Klein wereldje hier, maar de zon komt eraan als ik de weerberichten mag geloven. DAGPACT: Fonny Yvonne Remi Prana Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 (bewerkt) O ja, vanavond grootschalig verjaardagsding. En het is vast beter om.... DAGPACT: Fonny Yvonne Remi Prana Toos Quinn 18 oktober 2022 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Goedemorgen allemaal, hier een strakblauwe lucht, geen mist Maar als ik van 6 hoog naar de lager gelegen weilanden kijk, zie ik daar wel mist hangen. Had twee rekken was binnen hangen. nu zijn mijn ramen beslagen. Nog nooit gehad raam staat open, deur ook op een kiertje Dat is niet warm nee, en de condens lost er helaas ook niet mee op. Ja, de verwarming aanzetten helpt, maar doe dat mooi niet, met die verschrikkelijke prijzen tegenwoordig. Enfin, zonnetje gaat vast snel schijnen, dan warmt het wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Hey @rapilos dat was bij mij vanmorgen ook! En ik heb geen was binnen te drogen of zo. Toen ik kliko bij de weg haalde heb ik even om me heen gekeken of andere huizen dat ook hadden maar nee, alleen mijn huis had beslagen ramen. Raar hoor, heb ik ook nooit last van gehad en ik weet nog steeds niet waar dat nou van kwam. Zonnetje schijnt nu inmiddels en het trekt weg. Weird. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 (bewerkt) Wij hebben ook nog geen verwarming aangehad als het aan mij ligt blijft het zo. Mijn man wel een warme lange hoodie gekocht. 18 oktober 2022 bewerkt door ikkanhet niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Ha! Trekt hij dat ook echt aan? Daar hoef ik niet mee aan te komen hier. Ook al vriest het 20 graden dan zit die van mij nog steeds in enkel z'n "t shirt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 9 minuten geleden zei Remi1: Ha! Trekt hij dat ook echt aan? Daar hoef ik niet mee aan te komen hier. Ook al vriest het 20 graden dan zit die van mij nog steeds in enkel z'n "t shirt. Ja hoor zal wel moeten als die het warm wil krijgen. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Ik hoor al wie er bij jou thuis de broek aan heeft, haha Girlpowerrrrrrrrrrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Remi Prana Toos Quinn Renée Goedemorgen/middag forummers, hier volle bak zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 3 minuten geleden zei Remi1: Ik hoor al wie er bij jou thuis de broek aan heeft, haha Girlpowerrrrrrrrrrr! Nou kan hem soms wel eens overhalen tot iets. Maar als hij iets echt niet wil kan ik op mijn kop gaan staan maar dan doet hij het echt niet. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Aha! Ook goed @ikkanhet. Zo blijft de boel mooi in balans, perfect. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 3 minuten geleden zei Remi1: Aha! Ook goed @ikkanhet. Zo blijft de boel mooi in balans, perfect. Toch? Ja zeker zo heb ik het ook het liefst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 Snap ik helemaal @ikkanhet Zo kunnen wij weleens wat onenigheid hebben waar onze (volwassen) kinderen weleens bij zitten en dan vragen ze weleens hoe houden jullie het zolang met elkaar uit. Dan zeg ik altijd; Nou heel simpel, hierdoor dus. We kunnen wel weet-ik-veel- hoelang getrouwd zijn maar we blijven 2 mensen met elk een eigen karakter en mening hoor. Tegenwoordig hoeft er maar een kinkje in de kabel te komen en de relatie is gelijk over. Er wordt niet meer zoals wij doen; geven en nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2022 14 minuten geleden zei Remi1: Snap ik helemaal @ikkanhet Zo kunnen wij weleens wat onenigheid hebben waar onze (volwassen) kinderen weleens bij zitten en dan vragen ze weleens hoe houden jullie het zolang met elkaar uit. Dan zeg ik altijd; Nou heel simpel, hierdoor dus. We kunnen wel weet-ik-veel- hoelang getrouwd zijn maar we blijven 2 mensen met elk een eigen karakter en mening hoor. Tegenwoordig hoeft er maar een kinkje in de kabel te komen en de relatie is gelijk over. Er wordt niet meer zoals wij doen; geven en nemen. Precies zo dat dus @remiaccepteren dat we twee verschillende personen zijn met elk onze eigen mening. En dat we het erover eens zijn dat we het vaker oneens zijn . Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden