Spring naar bijdragen

Dinsdag 18 oktober 2022


lady jane

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

hier een strakblauwe lucht, geen mist
Maar als ik van 6 hoog naar de lager gelegen weilanden kijk, zie ik daar wel mist hangen.
Had twee rekken was binnen hangen.
nu zijn mijn ramen beslagen.
Nog nooit gehad
raam staat open, deur ook op een kiertje
Dat is niet warm nee, en de condens lost er helaas ook niet mee op.
Ja, de verwarming aanzetten helpt, maar doe dat mooi niet, met die verschrikkelijke prijzen tegenwoordig.
Enfin, zonnetje gaat vast snel schijnen, dan warmt het wel op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey @rapilos dat was bij mij vanmorgen ook! 
En ik heb geen was binnen te drogen of zo. Toen ik kliko bij de weg haalde heb ik even om me heen gekeken of andere huizen dat ook hadden maar nee, alleen mijn huis had beslagen ramen.
Raar hoor, heb ik ook nooit last van gehad en ik weet nog steeds niet waar dat nou van kwam. Zonnetje schijnt nu inmiddels en het trekt weg.
Weird.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap ik helemaal @ikkanhet
Zo kunnen wij weleens wat onenigheid hebben waar onze (volwassen) kinderen weleens bij zitten en dan vragen ze weleens hoe houden jullie het zolang met elkaar uit.
Dan zeg ik altijd; Nou heel simpel, hierdoor dus. We kunnen wel weet-ik-veel- hoelang getrouwd zijn maar we blijven 2 mensen met elk een eigen karakter en mening hoor.

Tegenwoordig hoeft er maar een kinkje in de kabel te komen en de relatie is gelijk over. Er wordt niet meer zoals wij doen; geven en nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Remi1:

Snap ik helemaal @ikkanhet
Zo kunnen wij weleens wat onenigheid hebben waar onze (volwassen) kinderen weleens bij zitten en dan vragen ze weleens hoe houden jullie het zolang met elkaar uit.
Dan zeg ik altijd; Nou heel simpel, hierdoor dus. We kunnen wel weet-ik-veel- hoelang getrouwd zijn maar we blijven 2 mensen met elk een eigen karakter en mening hoor.

Tegenwoordig hoeft er maar een kinkje in de kabel te komen en de relatie is gelijk over. Er wordt niet meer zoals wij doen; geven en nemen.

Precies zo dat dus @remiaccepteren dat we twee verschillende personen zijn met elk onze eigen mening. En dat we het erover eens zijn dat we het vaker oneens zijn .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...