Spring naar bijdragen

vrijdag 14 oktober 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Als je je dochter uit legt waarvoor je belt,
en je even afzondert, ben je juist een mooi
voorbeeld. Je hoeft niet perfect te zijn, en
laat zien dat je na een fout het goed kan maken.
zoon is iets jonger meen ik? Die kun je ontzien, maar
een 14 jarige kun je wel degelijk serieus nemen, zonder
haar te beschadigen. Ik ben bang dat het stiekeme haar meer beschadigt.
E 14 is een leeftijd waarin ze zelf met alcohol te maken kan krijgen.
Ik was voor mijn dochter gestopt toen ze 13 was, en een maand of 2 a 3
later ging zij zelf voor gaas op een feestje. Wat was ik blij dat ik haar
nuchter op kon halen. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach @Ietje, ze maakt zich zorgen om je. Wel lief natuurlijk, maar dat wil je niet he?

Tsja, uiteindelijk word je een keer betrapt.Weet er alles van, toen mijn zoon nog die leeftijd had.

Ik heb verleden week ook de hulplijn van de AA gebeld.Heb een heel fijn gesprek gehad en het heeft me er van weerhouden om te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Spirit:

Ach @Ietje, ze maakt zich zorgen om je. Wel lief natuurlijk, maar dat wil je niet he?

Tsja, uiteindelijk word je een keer betrapt.Weet er alles van, toen mijn zoon nog die leeftijd had.

Ik heb verleden week ook de hulplijn van de AA gebeld.Heb een heel fijn gesprek gehad en het heeft me er van weerhouden om te drinken.

Heeft de AA ook een chat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoe zit dat dan nu met je depressie Ietje, ben je daar bovenop?

Je zegt dat je hulp nodig hebt, maar hoe zie je dat zelf? 125 ml wijn lijkt me het einde van de wereld niet, en ik zou zeggen komaan opstaan en weer door, maar als ik je zo lees lijkt er toch meer aan de hand.

Wat denk je zelf waar je gebaat bij zou zijn (los van de steun hier, waar je ook op kan terugvallen natuurlijk, als dat voldoende is voor je)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Renee80:

En hoe zit dat dan nu met je depressie Ietje, ben je daar bovenop?

Je zegt dat je hulp nodig hebt, maar hoe zie je dat zelf? 125 ml wijn lijkt me het einde van de wereld niet, en ik zou zeggen komaan opstaan en weer door, maar als ik je zo lees lijkt er toch meer aan de hand.

Wat denk je zelf waar je gebaat bij zou zijn (los van de steun hier, waar je ook op kan terugvallen natuurlijk, als dat voldoende is voor je)

Ik ben uit de depressie, maar die is recidiverend, dus kan weer terug komen. Krijg daar nu goede therapie voor, ook vanwege PTSS. Daarnaast ambulante hulp eens per week. Ik ga het daar zeker mee bespreken, want ook zij weten niet dat het nog zo'n issue is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Ietje:

Daarnaast ambulante hulp eens per week. Ik ga het daar zeker mee bespreken, want ook zij weten niet dat het nog zo'n issue is. 

Dat is een goed idee en zij gaan je wel ofwel zelf extra kunnen helpen of je doorverwijzen. Zeker doen he Ietje.

Voor vandaag extra goed voor jezelf zorgen zou ik zeggen. Verstand op iets anders, lekker eten maken, in bad, wat je maar ontspant...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lika:

Hoe is het nu @Ietje? Moedig en goed dat je hulp zoekt en je meldt. 
Een depressie meemaken is heftig voor het gezin. Mijn dochters zijn mijn burn-out nooit vergeten en de oudste is nog altijd alert. Toch is dit gewoon wat gebeurt in een mensenleven. 

Dank je @Lika, het gaat wel. Ik voel me wel heel slecht over mijzelf.

MIjn man was ook erg teleurgesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...