Adam Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 @Lady Jane van Harte Gefeliciteerd ! Ga Goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 we zijn me dr eendje Adam jij ook gefeliciteerd en een mooie jaardag. Adam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Goedemorgen! Van harte @lady jane en @Adam lady jane en Adam reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Zoooo, drie draden van vandaag... .maar eerlijk is eerlijk, Fonny opende als eerste... Ik hoop dat ze het niet erg vindt dat we toch de draad met de taart maar volgen dit keer. Eerst dus maar even de slingers ophangen Lieve Jane, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Dat je maar een heel fijne dag van deze dag mag maken en dat je nog maar heel lang hier wijze en blije berichten mag neerzetten.... Adam ook jarig dus. Van harte Adam, dat jij nog maar heel lang jouw donderdagse onzin hier mag neerpennen... maak er een fijne jaardag van.... 6 oktober 2022 bewerkt door Yvonne Adam en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 En natuurlijk een bakje.... DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Goeie genade, ik zie dat er zelfs 4 dagdraden zijn geopend.... Een tip: als ik zie dat er nog geen dagdraad is dan kijk ik altijd even bij de 'gebuikers online' . Dan kun je over het algemeen zien wíe er online zijn en met een beetje mazzel ook of er al iemand bezig is een draad te openen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 (bewerkt) @Renee80, ik vind dat je een dikke pluim verdient, je bent dan wel met een pesthumeur je bed ingedoken gisteravond, maar je hebt het droog gehouden... En dat verdient een bloemetje, top hoor. 6 oktober 2022 bewerkt door Yvonne Renee80 en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 @Adam en @lady jane van harte gefeliciteerd! lady jane en Adam reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Happy Birthday @lady jane en @Adam! @Yvonne Bedankt! Een kleine overwinning, met dank aan de steun van het forum en ik ben heel blij dat ik vandaag katervrij ben opgestaan. Hopelijk vandaag wel een betere dag... Adam en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Goedemorgen allemaal. Gefeliciteerd @lady janeen @Adam en een hele fijne, zonnige dag. DAGPACT: Fonny Yvonne Toos Adam en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 (bewerkt) DAGPACT: Fonny Yvonne Toos Renée 6 oktober 2022 bewerkt door Renee80 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Gefeliciteerd @lady janeen @Adam Adam en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Goedemorgen. @lady janevan harte gefeliciteerd!! Een fijne dag vandaag. En jij ook @Adam. Adam en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Een hele goede morgen allemaal, Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd @lady jane Hoop, dat je een hele leuke dag hebt vandaag Straks boodschappen doen en eindelijk weer eens naar de tuin Zal wel schrikken wat ik daar aan ga treffen (Lang gras en veel onkruid ) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 hou t droog frummers ik ga met zus op stap, ander soort nattigheid ervaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Toos Renée Remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Goh, ik zou bijna denken dat het 6 oktober is vandaag. Gefeliciteerd @Adam en @lady jane. Dag taart. Adam en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Van harte @lady janeen @Adam Fijne dag allemaal Adam en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Toos Renée Remi spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Ik ga niet meer naar een band kijken op zondagmiddag. Het was ook nog eens een hele slechte band, alles klonk vals. Ja, ook gedronken zondag.Daarna snel weer opgepikt gelukkig. Nee, dacht dat het leuk was, maar totaal niet mijn ding. Weten we ook weer.Beter de natuur in kunnen gaan. Adam en Berkje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Jammer @Spirit Van harte gefeliciteerd @Adam en @lady jane Adam en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Dronk je omdat de band zo slecht was, of was de band zo slecht nadat je gedronken had? Als je drinkt, ligt het altijd aan iets of een ander @Spirit . Maar fijn dat je het meteen weer hebt opgepikt. lady jane, nancy en Remi1 reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Haha @niks. Lekker direct. Hou ik wel van. Ben benieuwd naar het antwoord.. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 6 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2022 Gefeliciteerd voor de jarigen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden