nancy Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Goedemorgen allen. Laatste dag van september alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Goedemorgen @nancy dat het maar een mooie dag mag worden Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 (bewerkt) Goeie morgen Berkje en Nanc, Ja de tijd gaat snel hé? 30 september 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 goeiemooiemorgen frummers en beterschap @Claudius! Hopelijk vandaag naar huis voor je, mits jij graag wilt natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 (bewerkt) Goeiemorgen! Vrijdag alweer... Dagpact: zbb Renée 30 september 2022 bewerkt door Renee80 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Goedemorgen allemaal. Wat gaat het hard inderdaad, bijna oktober... Dagpact: zbb Renée Prana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Dagpact ; zbb Renêe Prana Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Goedemorgen allemaal, Strak blauwe lucht hier Nog frisjes buiten. Straks naar de markt Vriend wil ook mee. Gezellig ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Goedemorgen frummers. Ik ben al een poosje op, gezien hoe het mistig licht werd en hoe de zon vervolgens de mist aan het verjagen is.... Na de hectiek van gisteren hier op het forum en aansluitend een gezellig etentje voel ik me als een uitgewrongen vaatdoek . Maar dat zal wel overgaan in de loop van de dag, straks lekker een eind met de hond er op uit, dat helpt vast.... Nu eerst nog even lekker een bakje Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Gisteren een heel dik fleece vest gekocht. Zo, laat de winter maar komen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 DAGPACT: zbb Renêe Prana Rapilos Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 5 minuten geleden zei rapilos: Dagpact ; zbb Renêe Prana Rapilos fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 een leuke fleece plaid kun je ook makkelijk ombouwen @rapilos een net gat in het midden, voor de sier even omzomen met grote festonsteek (fleece rafelt niet dus niet echt nodig) en je hebt een hippe poncho die je heel makkelijk ook afdoet bij een opvlieger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Ja, dat idd. ook een idee Jane, Heb wel een dikker fleece deken gekocht ook. Nou, volgens mij kan de verwarming nu heel lang uit blijven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: zbb Renêe Prana Rapilos Yvonne Fonny Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 2 uur geleden zei nancy: Laatste dag van september alweer. Shit, ik dacht dat het zondag 1 oktober is. Morgen dus al stoppen met roken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 1 uur geleden zei Yvonne: Na de hectiek van gisteren hier op het forum .... Hectiek gisteren op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Voor wie geïnteresseerd is Roger Walters geeft zijn laatste afscheids toer in Europa,hij speelt een aantal nummers van pink floyd en ook eigen werk. voorverkoop begint om 10:00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 @nancy kort uitgelegd: Yvonne werd gisteren voor iemand anders aangezien en uitgemaakt voor (ahum) 'een dame van lichte zeden' door iemand die dacht dat ze zijn ex-vrouw was. Wees blij dat je het niet gelezen hebt zou ik zeggen, de post werd ondertussen verwijderd. Kan me best voorstellen dat dat verschieten was @Yvonne en dat terwijl je er van de verste verte niets mee te maken hebt. Gewoon om lachten en snel vergeten maar! X nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 (bewerkt) Oh, dat laatste had ik niet mee gekregen want toen ik later weer even hier keek was de hele draad ineens al weg. Dacht al nu is er iets geklapt zeker.. Voor niemand leuk. (tenminste, ik vind het niet om te lachen). Goedemorgen.. Ik heb een nacht van klokje rond gehad. 30 september 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 30 september 2022 Rapport Share Geplaatst 30 september 2022 Ik was online en heb de hele rimram meegekregen, niet mooi en zeker absoluut niet leuk voor Yvonne ook, was te gek voor woorden. Heb me maar afzijdig gehouden omdat het zo onzinnig was en ik wilde ook geen extra olie op het vuur gooien. Wat doe je best in zo'n geval? Een moderator contacteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden