Remi1 Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 (bewerkt) x 9 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 Nou er ligt 2 cm aan hagelstenen bij de voordeur en ik heb net een vd ergste regenbuien los zien barsten ik kon niet eens bij de was komen zonder natte voeten, dus die hangt nog. Na 4 uur wappert die weer droog zegt de site die ook net code geel aangaf voor hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 Zulk noodweer? Hier (nog) niks aan de hand. Ik ben zo te horen dan maar blij met een wasdroger en een rek in de garage. Dan maar lekker ouderwets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 3 onweersbuien achter elkaar en mijn was hangt nog steeds hoor en droogt ook wel. Ouderwetser dan hoe ik het doe kan haast niet. Droger 10 jaar geleden weggegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 (bewerkt) Ik heb dit ouderwetse rek ook alleen maar omdat die naar de stort zou gaan. 9 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 ...en ondertussen heb je mij trouwens, zonder dat je waarschijnlijk zelf in de gaten hebt gehad, door een heftig trekmoment geloodst. Gewoon door even hier te schrijven over ditjes- en datjes. Zo werkt dit forum dus ook Frutseltjes. Dankjewel @lady jane lady jane en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 wij maakten die tentjes over de waslijn buiten of over de eetkamerstoelen binnen, n hier miezert het inmiddels en is de lucht niet meer groen. tja over het weer worden denk ik de meeste praatjes gemaakt in Ned. Onder een dekentje lekker Lubach teruggekeken dat kan de hele winter ook nog, dus voor morgen maar een extra saunadagje gereserveerd, met krantenzegels de inmiddels al jaren oud zijn. Ik ben benieuwd hoe lang nog, want ik krijg inmiddels al bijna sauna schaamte m.b.t. energieverbruik niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 zumme dan maar thee zetten nu? Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 Doen we! Ik ga voor de rooibos en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 ik heb net 3 zakjes Lipton Marokkaanse thee en een brok gesneden gemberwortel in de pot gedaan, die staat op t theelichtje te trekken nu Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 en nu ga ik pas onder mijn dekentje vandaan als ik ga koken tijd voor mn zweedse thriller, met thee niks en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 Vind het ook niet echt aannemelijk hoor, wat die fysio zegt.De pijn is er wel degelijk en het blijft ook steeds hetzelfde.Het verbeterend dus niet, vandaar dat ik zelf wel denk, dat er iets meer aan de hand is.Was het maar waar, dat ik me het inbeelde.Volgende keer wil ik echt een doorverwijzing. Maar goed, genoeg er maar weer over. Vanavond weer naar mijn woensdagavondcluppie! Kan ik weer met trots vertellen, dat ik me door de trekmomenten heb heen geslagen en dat het echt waar is, dat zo'n moment, lang of kortdurend, weer overgaat. Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 Hier ook een gemberdrankje (Happy Ginger van De Drie Wilgen, minuutje in de microgolf en een super lekker herfstig drankje) Als avondeten pannekoeken met appeltjes en kaneel, favoriet van de kids dus die zijn ook weer happy niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 Dank je @Renee80inderdaad goed nieuws de operatie is goed verlopen en de pijn al stukken minder. En een best vrolijke moeder nu. Berkje, Renee80, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 Oei, wat een bar weer @lady jane.... hier geen drup gevallen, wel aardig wat zon vandaag. Maar wat mooi dat jullie tegelijk op het forum waren vanmiddag en zo @Remi1 door moeilijke momenten hebben geloodsd... En jaaaa, tentjes binnen bouwen als het slecht weer is, bij ons werden de 'lappen' over de tafel gehangen... Jaren geleden ben ik toen ik uit mijn werk kwam (en naar een mooie wolkenlucht keek) over een scheefstaande stoeptegel gestruikeld en op mijn elleboog terecht gekomen @Spirit, na een paar dagen kon ik mijn arm niet meer heffen en had vreselijke pijn. Ik kreeg ook fysiotherapie, maar dat hielp dat geen bal. Het heeft echt moeten slijten, het heeft wel een paar jaar geduurd voor ik er geen last meer van had.... Fijn dat de operatie goed is verlopen @ikkanhet.... Remi1 en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 Hi @Spirit nav wat je schrijft over de pijn die je hebt...herken het verhaal wat jouw fysio je vertelde. Wil je op het hart drukken....terug naar je huisarts en doorverwijzing of medicatie die werkt tegen je pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 Vandaag met Inie voor controle geweest naar het ziekenhuis. Ze doet het goed, loopt wel wat achter qua ontwikkeling, maar de voorspelling is dat ze het wel in gaat halen. We gaan nog wel even door met fysio. Maar ze wordt steeds sterker gelukkig. Verder is ze een heel rustig kind. Haar zus daarin tegen is een behoorlijke druktemaker. Dus ook dat moeten we goed in ons achterhoofd houden. Ze zijn zo verschillend in alles. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 Bedankt allemaal voor het meedenken.Wie weet moet het idd wel slijten, zoals @Yvonneverteld en heeft ervaren. Heb weer een fijne AA meeting gehad. Nu nog in de metro en straks lekker weer thuis, hond uitlaten en een film kijken. Zoek steeds een film uit, die uiteindelijk toch weer niet boeit. Hoop nu een wat betere te selecteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 Ik meld me droog af Vandaag flinke trek gehad in drank en drugs. Stom want heb al drie of vier jaar geen drugs meer gebruikt gelukkig is het ergste wel weer voorbij nu. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 47 minuten geleden zei niks: Vandaag met Inie voor controle geweest naar het ziekenhuis. Ze doet het goed, loopt wel wat achter qua ontwikkeling, maar de voorspelling is dat ze het wel in gaat halen. We gaan nog wel even door met fysio. Maar ze wordt steeds sterker gelukkig. Verder is ze een heel rustig kind. Haar zus daarin tegen is een behoorlijke druktemaker. Dus ook dat moeten we goed in ons achterhoofd houden. Ze zijn zo verschillend in alles. Mooi he @niks. Zo. Verschillend. Ook mijn twee dames zijn zo anders. Ik hoop voor jou dat jouw kinderen het net zo goed met elkaar kunnen gaan vinden als die van mij. Dat is niet vanzelfsprekend. Dat realiseer ik me. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 Ja heel bijzonder! Gaat het weer met je spierpijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 Goed dat je het hebt uitgezeten @Zbb Heel vervelend he die trek, kan je soms zo maar overvallen ook, zonder aanleiding of zonder reden, dat vind ik er zo lastig aan. Hier vandaag 0 trek, zo mogen er dus wat mij betreft meer dagen zijn. Morgen vroeg op want moet vroeg de deur uit voor het werk. Een rustige nacht gewenst forummers! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 Ik ben ok. Ik maak me te druk. Ga een beetje oefenen met mezelf. Minder druk maken en alleen daar waar je invloed hebt…. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 28 september 2022 Rapport Share Geplaatst 28 september 2022 1 uur geleden zei Spirit: Bedankt allemaal voor het meedenken.Wie weet moet het idd wel slijten, zoals @Yvonneverteld en heeft ervaren. Heb weer een fijne AA meeting gehad. Nu nog in de metro en straks lekker weer thuis, hond uitlaten en een film kijken. Zoek steeds een film uit, die uiteindelijk toch weer niet boeit. Hoop nu een wat betere te selecteren. Heb je ziggo spirit ? De film spotlight is een aanrader , gratis bij ziggo on demand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 29 september 2022 Rapport Share Geplaatst 29 september 2022 Bedankt voor de kijktip @Francoise.Gisteren de film Blonde gekeken, over het leven van Marilyn Monroo.Lange film, waarvan vanavond de rest. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden