Remi1 Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 (bewerkt) En ja, tuuuuuurlijk heb ik de kachel aan. Wat dacht je dan? Het is herfst! Als het te duur mocht worden, wat ik niet denk, want ik heb precies op tijd goed geïnvesteerd, dan heb ik altijd mijn Foetsie petroleumkachel nog van de boot. Die maakt het goed heet hoor, kun je desnoods op koken ook wel. 26 september 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto Toos Renéé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto Toos Renéé spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto Toos Renéé spirit Remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 Bah, ik zit helemaal niet lekker in mijn vel. Het valt me zwaar allemaal en blijkbaar kan ik ook deprie zijn, zonder drank. Gewoon nergens zin in en ben aan het droogdrinken. Behoorlijk in gevecht met mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 Ai @Spirit Droogdrinken is zeer zeker niet fijn maar you know the drill he?! Alles wat je denkt en voelt precies andersom proberen denken en doen. Heel moeilijk, ik weet er alles van, maar het kán hoor Spirit. Sterkte meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 Ik baal ook wel een beetje.Had gisteren naar een leuke band kunnen gaan, waar een vriend van mij toetsenist is.Zag erna de beelden en filmpjes van mensen die wel waren gegaan.Ik durfde niet, omdat ik bang was te gaan drinken.Op zo'n manier mis ik veel leuke dingen.Had daar achteraf gezien echt van opgeknapt.Wil ook zo graag mensen ontmoeten en dansen, maar ik verbied het mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 Ah ja. Maar @Spirit je bent voor veilig gegaan en dan krijg je de boemerang alsnog terug, erna. Dat is altijd erna pas. Laat je niks wijsmaken door je gedachten want je hebt jezelf veilig gehouden van het duiveltje op je schouder en als je je weer stabieler voelt ga je gewoon ook weer mensen ontmoeten en dansen. Die gremlin moet eerst van je schouder meis. Volgens mij heb je dat heel goed gedaan hoor! Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 Ja, achteraf heb ik er wel goed aan gedaan, om gisteren niet te gaan @Remi1. Vanavond mezelf maar uitsloven in mijn theathergroep . Niemand kijkt daar vreemd op, als je raar doet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Roberto Toos Renéé spirit Remi Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 Hier nog geen kachel aan.Ik woon in een tussenwoning, beneden word gestookt en boven mij ook.Scheelt een stuk.Alleen als het in de avond beneden de 18 graden word, wil ik er eens aan gaan denken.Mijn nieuwe maandbedrag is al bekend, ik ga ruim 2 keer zoveel betalen . Word daar niet vrolijk van, maar het is, wat het is. Ik zal toch moeten koken.Van niets meer eten, ga je slecht uitzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 Kom op he Spirit! Hier een lastige dag op het werk, maar ik ga gewoon op automatische piloot verder vandaag... Ben gewoon erg moe en er liggen nog een hoop dossiers te wachten en klanten die aan mijn mouw trekken. Gewoon ff doorgaan dus. @Biekske ik tag je even -> hier vind je dus de dagdraad terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 Moet je nog lang door @Renee80 ? Ik ben ook moe vandaag. Druk weekend gehad. Was wel gezellig hoor maar van ietwat rusten is dan geen sprake en dan volgt bijmij altijd eenn soort van bleu monday. Gekookte aardappelen, verse snijboontjes, gekruid boerenworstje. Vanillevla. En jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 @Spirit heb je wel de energietoeslag aangevraagd? Wij eten gehaktbal, aardappelen en sla, Mini komkommer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 En stoofpeertjes vla na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 6 uur geleden zei Etty: We hebben wijn in huis voor bezoek. Wat niet zou kunnen als ik van mezelf af en toe mocht drinken. Nu is het geen probleem. Dat kan ik me voorstellen, er zitten grote voordelen aan gewoon helemaal niks drinken dat is me na het lezen van al jullie verhalen wel duidelijk geworden. Maar ja, het weinig drinken gaat me nu al een aantal jaren zo goed en vrij makkelijk af dat de motivatie om er helemaal mee te stoppen ver te zoeken is. Het speelt soms wel door m'n hoofd om gewoon lekker rustig, duidelijk en helder helemaal niet te drinken. Nou ja, vandaag drink ik in ieder geval niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 3 uur geleden zei Spirit: ben aan het droogdrinken Wat betekent dat voor jou Spirit? Dat je met de gedachte speelt om te gaan drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 @Yvonne soms kan het zo moeilijk allemaal zijn. Sterkte! Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 Net mijn PC uitgezet @Remi1 Nu in bad en met een boek in bed, ben super moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 Wij zitten op de hap met mijn moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 Sterkte @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 38 minuten geleden zei Berkje: Sterkte @ikkanhet Dank je zijn al 2.5 uur hier nu van hap naar eerste hulp ze heeft ontstekingswaarden van 127 moet onder de 20 zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 5 uur geleden zei Yana: Wat betekent dat voor jou Spirit? Dat je met de gedachte speelt om te gaan drinken? Ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 Niet gedaan hoop ik voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 2 minuten geleden zei lady jane: Niet gedaan hoop ik voor je? Nee, natuurlijk niet. Gedachten zijn maar gedachten. Mijn gedachten goed kunnen verzetten vanavond. Droge afmelding en vandaag precies 4 maanden ADB. karin123, Lonster1, lady jane en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden