Berkje Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Middag @ikkanhetvan harte met je dochter Fijne dag allemaal. Heerlijk even de zon na een echt herfstweekend ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ietje Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Hoi allemaal, ik kom ook weer eens om het hoekje kijken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 (bewerkt) He @Ietje, dat is een tijd geleden.Hoe gaat het met je man en kindjes? Niet onbelangrijk; hoe gaat het met jou? 19 september 2022 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ietje Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 (bewerkt) Hai Spirit, het gaat nu best goed maar ik heb een best pittige tijd achter de rug, eerst fysiek en later mentaal. Maar ik kan weer genieten. Met man en kinderen gaat het ook goed. En met jou? 19 september 2022 bewerkt door Ietje Typo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Met mij gaat het ook goed.Mag eindelijk wel eens een keer he? Drankgebruik nu goed onder controle.Ik ga voorlopig voor de 0 en dat bevalt me prima! Ietje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ietje Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Hier is het een steeds terugkerend 'probleem'. Het sluipt er elke keer weer in. Wat dat betreft geeft 0 wel veel meer rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Avond.. Wat is het hier stil vandaag zeg. Hoi @Ietje Dat is lang geleden volgens mij. Hoe gaat het met je gezondheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 ik wil wel wat neerzetten maar ik zou even niet weten wat. dus ik wens jullie een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ietje Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Hoi Remi, Gezondheid gaat nu weer goed, maar was vorig jaar even kritiek. Gelukkig goed opgeknapt maar mentaal wel een knauw gekregen. Dus daar ben ik nog mee bezig. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 (bewerkt) @Ietje Dat klinkt heftig. Sterkte en fijn je hier weer te zien. Liefs... 20 september 2022 bewerkt door Remi1 Ietje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden