ikkanhet Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 (bewerkt) Goeiemorgen lieve frummers, Lekker begin van de dag. Hoor een en al sirenes, brand Steyl. 19 september 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Goeiemorgen frummers, goeiemorgen @ikkanhet... Ramen en deuren dus maar dicht houden voorlopig? Het regent hier weer, leuk om te zien hoe alles plots toch weer hartstikke groen wordt in een paar dagen. Mooi, eerst maar even een bakje Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Goedemorgen Oei, ik hoop dat het meevalt met die brand @ikkanhet DAGPACT: Yvonne Prana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Goedemorgen allemaal'. DAGPACT: Yvonne Prana Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Goeiemorgen @Yvonne, @Pranaen @Roberto Zo starten om 10 uur neuroloog terwijl ik nog niet echt lekker ban maar te belangrijk. En vandaag verjaardag dochter is 34 geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 gefeliciteerd ikkanhet! en een mooiemorgen frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 5 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Yvonne, @Pranaen @Roberto Zo starten om 10 uur neuroloog terwijl ik nog niet echt lekker ban maar te belangrijk. En vandaag verjaardag dochter is 34 geworden. Succes bij de neuroloog. En gefeliciteerd met je dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Goeiemorgen @lady janeen dank je. Dank je wel @Prana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Goedemorgen allen. Met frisse tegenzin aan de slag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 (bewerkt) 56 minuten geleden zei ikkanhet: Zo starten om 10 uur neuroloog terwijl ik nog niet echt lekker ban maar te belangrijk. @ikkanhet, wat zijn je klachten, als ik vragen mag? Misschien staat dat al wel ergens, weet ik niet. Als ik mij goed herinner was jij een paar maanden geleden degene die, net als ik, lichamelijke klachten zit/zat weg te drinken. 19 september 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 1 minuut geleden zei Roberto: @ikkanhet, wat zijn je klachten, als ik vragen mag? Misschien staat dat al wel ergens, weet ik niet. Als ik mij goed herinner was jij een paar maanden geleden degene, die net als ik, lichamelijke klachten zit/zat weg te drinken. Goeiemorgen @Robertoen @Lika Verergering PDS nu 24/7 Koppijn ,misselijk bijna dagelijks Verergering RLS Altijd moe Evenwichtsstoornis onder stroom staan Dikke buik Overal jeuk Altijd verkouden blaaspijn niet kunnen huilen Hoge hartslag, lage bloeddruk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Wat een lijst @ikkanhet, succes dan maar bij de neuroloog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 6 minuten geleden zei Roberto: Wat een lijst @ikkanhet, succes dan maar bij de neuroloog. Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Goedemorgen, Weer aan den arbeid... Jeetje, wat veel klachten!! Ben je wel eens getest op Gluten? @ikkanhet? DAGPACT: Yvonne Prana Roberto Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Goeiemorgen @Toos Goeie vraag heb verschillende testen gehad van die blaastesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 13 minuten geleden zei Toos: Goedemorgen, Weer aan den arbeid... Jeetje, wat veel klachten!! Ben je wel eens getest op Gluten? @ikkanhet? DAGPACT: Yvonne Prana Roberto Toos fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Dat is een goede tip van Toos @ikkanhet Klachten bij glutenintolerantie zijn o.a. opgezwollen buik, diarree (of verstopping), hoofdpijn en vermoeidheid. Maar ook jeuk en neurologische aandoeningen schijnen voor te komen. Je zal de eerste niet zijn bij wie haast alles onderzocht is en dat dan niemand aan gluten denkt. Het is mogelijk dat als je geen gluten meer eet, je darmen al binnen een paar dagen rustig worden en je je binnen enkele weken op andere vlakken al stukken beter voelt, ik ken iemand die het meemaakte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Goeiemorgen @Yana Ga het zeker aankaarten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 DAGPACT: Yvonne Prana Roberto Toos Baskeman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 5 minuten geleden zei Baskeman: DAGPACT: Yvonne Prana Roberto Toos Baskeman fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 DAGPACT: Yvonne Prana Roberto Toos Baskeman fonny Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 september 2022 Rapport Share Geplaatst 19 september 2022 Sterkte bij de neuroloog @ikkanhet. Voel me nog steeds wat rommelig.Zal de nasleep van alle veranderingen in huis wel zijn. Ik weet dat ik daar slecht tegen kan, maar dit was even nodig.Vaak kom ik dan weer andere dingen tegen, die niet naar mijn zin zijn. Al met al geeft het mij veel onrust. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden