Fonny Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 Nu naar buiten....apen willen rennen!!!!! Fijne dag allemaal! .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 Goedemorgen allemaal, Gisteren een rondvaart gemaakt in de stad en over de plassen. Was gezellig, met oudere zus van vriend en diens echtgenoot In de avond onverwachts gaan chinezen (Had zo'n honger gekregen ) Nu, eerst maar eens de week boodschappen, vogelkooien verschonen, stofzuigen Vriend komt vanmiddag nieuw slaapkamerkastje in elkaar zetten Heeft hij wat te doen Heel veel werk denk ik, want er zitten heel veel plankjes, schroefjes en moertjes bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 Goedemorgen. Afgelopen donderdag was dochter jarig. Ze vierde het bij haar thuis met een etentje. Voor de eerste keer in 2 of 3 jaar mijn moeder weer ontmoet. Het ging niet goed. Alle aandacht van de aanwezigen moest volledig naar mijn moeder. Ik had haar willen negeren, maar dat was onmogelijk. Gelukkig was vriend er ook bij. Achteraf heb ik in de winkel extra taart gehaald voor thuis. Een methode om geen drank te halen. Nu ik dit schrijf zie ik wat ik fout deed. Ik wilde zelf bepalen met wie ik sprak en met wie niet. Ik had dat meer los moeten laten. Een stugge stok breekt. Een meegaand twijgje of grassprietje beweegt mee met de wind en breekt niet. Wat ik nu wilde schrijven: straks komt vriend me halen. Dan gaan we naar zijn ouders in het oosten van het land. We zijn een halve dag onderweg, maar ze zijn het waard. Binnen 3 dagen kan ik duidelijk verschil zien tussen waar ik vandaan kom, mijn verleden, en waar ik heen wil. Een hele lieve, warme familie. lady jane, Maja, Soberbunny3 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 Goedemorgen.. Vanwege een uitvaart volgende week ben ik weer thuis gekomen. Ik ben zeker zo lang weg geweest dat ik me nu gewoon onwennig voel hier thuis zeg. Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 Voordeel van lang weg zijn geweest is dat ik me nu op vakantie voel in m"n eigen huis. Kortom; ik blijf vakantie vieren Haha, zo maf Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 Dagpact: Roberto FONNY Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 2 uur geleden zei Spirit: Dagpact: Roberto FONNY Spirit zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 Lieverds, heb jullie gelezen. Blij dat ik hier bij jullie ben. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 Dagpact: Roberto FONNY Spirit zbb Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 1 uur geleden zei Lika: Lieverds, heb jullie gelezen. Blij dat ik hier bij jullie ben. Ik ook met jou hier. Dagpact: Roberto FONNY Spirit zbb Claudius Remi Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 Dagpact: Roberto FONNY Spirit zbb Claudius Remi (met opsommingsteken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei Roberto: (met opsommingsteken) En waarom "moet" dat? Van mij hoeft dat niet. Ik krijg elke, enkele, keer ik mezelf op de dagpact plaats een Goddelijk commentaar he. Als het al "niets voor mij is" moet ik er wel bij met opsommingstekens. Haal mezelf er liever wel weer af en doe niet meer mee als het steeds zo moet. Ja sorry hoor, maar geen sorry. duhhhh.. 3 september 2022 bewerkt door Remi1 Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 1 uur geleden zei Roberto: Dagpact: Roberto FONNY Spirit zbb Claudius x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 (bewerkt) 23 minuten geleden zei Remi1: Dagpact: Roberto FONNY Spirit zbb Claudius x Jannigje Hallo. 3 september 2022 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 1 minuut geleden zei Jannigje: Hallo. Hoi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 (bewerkt) Ah goeie! Hoe is"t @Jannigje? 3 september 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 Nou, ik ben een paar maanden hier bijna niet geweest maar als de interactie hier zoals die nu vandaag is, ook steeds is geweest, dan weet ik nu al dat ik geen moeite hoef te doen om terug te lezen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 1 uur geleden zei Remi1: Ah goeie! Hoe is"t @Jannigje? Ik doe zo goed mogelijk door Remi. Dat gaat de ene dag beter dan de andere. En jij? Kun je een beetje overzicht en rust vinden/ houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 1 uur geleden zei Donder: Hoi. Ik las op de kilokiller dat je was afgevallen en daar niet blij mee bent. Het is toch wat, jij wilt graag aankomen en dat lukt nu niet, de anderen (ik ook) willen (bijna) allemaal afvallen of op zijn minst stabiel blijven en dat lukt ook lang niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 3 uur geleden zei Remi1: x Donder en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 Droge afmelding voor het dagpact. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 51 minuten geleden zei Jannigje: Ik las op de kilokiller dat je was afgevallen en daar niet blij mee bent. Het is toch wat, jij wilt graag aankomen en dat lukt nu niet, de anderen (ik ook) willen (bijna) allemaal afvallen of op zijn minst stabiel blijven en dat lukt ook lang niet altijd. Ach ja, maar gewoon blijven proberen het doel te halen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 11 minuten geleden zei Roberto: Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden