rapilos Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 Vanochtend even naar het Indische monument gaan kijken en gelopen daar. Maar heel warm en mensen wat is het overal droog zeg. Lig de hele middag al voor Pampus op de bank. Nog even volhouden Yvonne, morgen iets minder warm ( hoop ik dan toch) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 (bewerkt) Het is verschrikkelijk warm idd. Buiten of binnen de boot is het beide niet uit houden. Iedereen hier heeft het erover en dan zijn we ook nog op het water. Pfff Zit binnen in de kajuit met de gordijnen dicht en de waaier voor m'n neus. Dit is me teveel van het goeie hoor. Rustig blijven maar mensen 14 augustus 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 Bijna niet uit te houden idd, deze hitte.Het beste is, om je er niet druk over te maken en het maar te ondergaan.Ook wel blij, dat ik hier niet alleen is sta. We overleven het wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 Zou het? M'n dochter appte me net; ...en langzaam gaan we dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 Net een mevrouw helemaal in paniek bij me boot. Ze ligt met d'r boot voor me maar had een dokter nodig. Ze had gebeld maar geen dokter of dokterswacht die bij de boot wil komen ze moeten maar naar de hap komen. Maar...hoe doe je dat op een boot zonder auto?! Belachelijk zeg. Mensen die hier wonen hebben vrijwilig en in goed vertrouwen hun auto te leen gegeven. Gelukkig bestaan er nog steeds lieve behulpzame mensen op deze wereld. Fonny en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 (bewerkt) Logisch dat de hulpverlening niet komt lijkt me, tenzij ambulance nodig is. Veel te druk, weekend, onderbezet en mensen kunnen zelf nog wel dingen oplossen toch? Hier aan zee is het heerlijk. Soms wind uit zee, maar als die stil valt of uit t oosten komt is zelfs de schaduw heet. Dan zit er maar een ding op, door 30cm algen hollen en het ruime sop kiezen. Gisteren waaide mijn parasol, kompleet met grondschroefharing en 2 scheerlijnen en al weg. Vandaag bewater ik ze maar extra wegens gebrek aan cement/beton. 14 augustus 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 Nou, ik hoop nu toch echt voor al die mensen die niet tegen de hitte kunnen dat de temperatuur nu snel gaat zakken. Lijkt me zo akelig als je er zoveel last van hebt dat je dan binnen moet zitten. En wat regen zou voor de natuur en de beesten ook wel zo fijn zijn. Nog even en het komt weer goed, hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 28 minuten geleden zei Adri02: Taxi? Oh ja natuurlijk! God wat stom dat we daar allemaal niet eens aan gedacht hadden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 Of 112 bellen als het echt dringend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 DAGPACT FONNY Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 1 uur geleden zei Remi1: Het is verschrikkelijk warm idd. Buiten of binnen de boot is het beide niet uit houden. Iedereen hier heeft het erover en dan zijn we ook nog op het water. Pfff Zit binnen in de kajuit met de gordijnen dicht en de waaier voor m'n neus. Dit is me teveel van het goeie hoor. Rustig blijven maar mensen Op een boot zit je wel vaker met een Wajer voor je neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 Lig nu niet in een slootje hoor. Maar wel in een haven omdat ik deze hete dagen bij een douche en wasmachine wilde zijn. Vinden jullie dat mooie boten die Wajers? Ik vind ze ook wel mooi maar voor hetzelfde geld heb ik liever wat anders. Ik ben dol op Bayliners. Voor me ligt er eentje te koop en ben gister wezen kijken. Mooi hoor. Echt schitterend. 2 dikke dieselmotoren erin enzo. Kan hem kopen maar waarom zou ik dat doen als ik nu ook tevreden en het ook goed en mooi heb. maar tis mooi spul idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 Vaarbewijs heb je dan ook nodig trouwens hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 Ik ben inmiddels meer van de zeilboten. De rust die dat geeft en het gevoel dat je echt wat doet met de natuurlijke elementen vind ik bijzonder. De Wajers etc vind ik maar een beetje patser boten. Hartstikke mooi maar elke bitcoin boer koopt zo'n ding. nancy en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 Ik denk aan Russische oligarchen bij die boten, en krijg dan pyromaan-neigingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 Nou, die zijn wel even een stukje groter, hoor... keer 10 of zo. Die film op Canvas heb ik gevonden, maar die kan inderdaad niet afgespeeld worden @lady jane, wel jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 Oh jammer. Mn zus zou m opnemen, maar dat is vast niet meer op dvd/video. En pathe thuis? Of mp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 14 minuten geleden zei lady jane: Ik denk aan Russische oligarchen bij die boten, en krijg dan pyromaan-neigingen Ik ook hoor. https://www.quotenet.nl/lifestyle/jachten/a39646197/14-russische-superjachten-in-nederland-aan-ketting/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 Ik heb geluk gehad met het warme weer. Vriend woont vlak bij een meer met strandjes. Gisteren gingen we samen zwemmen. Vandaag heeft hij mij daar afgezet, gewapend met een parasol, koud drinkwater en een appel. Vanavond rijden we naar mijn huis. De eerste keer in 3 weken. Morgen gaat hij werken. Ik heb nog een weekje vrij. nancy en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 Ik voel me dankbaar. Ik kan terugkijken op een mooie, droge vakantie. Letterlijk en figuurlijk. rapilos, Fonny, Maja en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 1 uur geleden zei Tatum: Ik voel me dankbaar. Ik kan terugkijken op een mooie, droge vakantie. Letterlijk en figuurlijk. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 @Yana, ja het is weer rustig , het vertrouwen heeft wel een knauw gehad . Maar hij doet nu poeslief en alsof er niets is voorgevallen. En ik ? Ik heb geen zin in weer alles oprakelen, en doorr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2022 (bewerkt) slaapwel frummers 14 augustus 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2022 Jammer dat het niet lukt om goed met elkaar te praten en de lucht te klaren @Francoise. Ik wens je wijsheid en goede moed en hopelijk toch een fijne vakantie straks. Liefs Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden