ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Zojuist zei Fonny: Ik ga naar buiten met de apen...laterrrrrrr Latersss @Fonnyhier ook starten, krijg koffievisite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 1 minuut geleden zei ikkanhet: Latersss @Fonnyhier ook starten, krijg koffievisite. Met vlaai!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goedemorgen, heerlijk uitgeslapen. Net in de tuin een broodje gegeten. Verder blijven we vandaag ook lekker in de tuin. nancy, Maja en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goedemorgen, Naar de film beviel goed gisteren, het was er lekker koel. Kijken of er nog iets draait, doen we het vanmiddag weer. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goedemorgen! Als het goed is zet ik me op het dagpact, want vrijdagavond straks, toch altijd een beetje tricky... Eerst een kop koffie en aan het werk, fijne dag en happy birthday to you Senna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 2 uur geleden zei Fonny: DAGPACT FONNY RENEE Zo, lekker gezellig @Fonny Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goeiemorgen @lady jane, @niks, @Etty en @Renee80 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Weer een stralende warme dag vandaag. Ochtendgym, extra oefeningen nek, schouders, trap af, ochtendwandeling van 45 minuten, trap weer op 6 hoog, , meditatie . Wat een dicipline he Lukt me ook niet elke ochtend hoor. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Dagpact ; Fonny Renee Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Wij gaan zaterdagavond naar het filmtheater Elvis Zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Dat doe je goed, @rapilos! Ik ga alvast aan het eten beginnen. Gisteren ook in de ochtend gedaan en dat is me goed bevallen: witlof met ham en kaas voor in de oven en een bleekselderijsalade met komkommer, augurken, feta en een knoflooksausje. Vanavond alleen nog aardappelen koken en een kipfilet bakken. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goedemorgen @Remi1! Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Klinkt lekker en gezond @nancy Ja @Remi1 Hoe gaat het met je ? Tijd niets gehoord. Nog steeds op de boot ? En hoe gaat het met je man en heit nu ? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goeiemorgen @rapilos Jij zult wel goed fit zijn. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goedemorgen. Laatste vakantiedagje. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Goeiemorgen @Lika Dan maar dubbel genieten vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Soms is naar het werk gaan ook wel weer leuk. Of zeg ik nou iets raars?? Geniet in ieder geval maar van deze dag, @Lika! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Hoi. Gaat wel goed met mij hoor, thnx. Jazeker ben ik op de boot. Ben om omstandigheden even tussendoor thuis geweest voor een paar nachtjes maar verder woon ik deze maanden op het water. Vaar door Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel. Op dit moment lig ik in ons mooie Drenthe aan de waterkant in de schaduw van de bomen want wat is het warm deze dagen he. Heel af en toe is er een zacht briesje over het water maar dat is het dan ook. Mag niet klagen misschien maar het mag van mij iets minder warm zijn. lady jane, nancy, niks en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. En tja, wat de warmte betreft: in de kustprovincies valt het wel mee. In ieder geval hier in Noord-Holland, stevige bries, dus goed uit te houden. Je zit dus in de verkeerde provincies . Hoewel dat wel hele mooie provincies zijn, Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Je boft maar dat je alle tijd van de wereld hebt om te kunnen varen . Goed voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 1 uur geleden zei nancy: Soms is naar het werk gaan ook wel weer leuk. Of zeg ik nou iets raars?? Geniet in ieder geval maar van deze dag, @Lika! Nee, hoor. Ik vind het allemaal prima dit keer. Geen tegenzin om weer te werken, prima om de vakantie te beëindigen en de vakantie was en is ook heerlijk. Meestal is het anders. Is de tegenstelling groter. Dit is erg fijn. Ook dat ik eindelijk weer gewoon kan lezen. Mijn hoofd is blijkbaar rustig. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 Dagpact ; Fonny Renee Rapilos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2022 4e boek vd 7 uit, zucht. Zo knap. Gedwongen aan heel qnder genreboek nu, want de 3 gereserveerde boeken zijn nog bij andere bofkonten. Cilla en Rolf Bo(met 2 puntjes)rjlind. Literaire thrillers schrijvend duo, zo mooi! Ikverdwijn erin. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden