bolletje Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Goeie morgen Fonneke Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Vanochtend wat werk doen. Kijken of er vanmiddag wat draait in het filmhuis, daar is het lekker koel. Fonny en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Goeiemorgen @niks, @nancy, @Fonny, @bolletje, @Donder en @Etty wens jullie allemaal een super mooie dag. nancy, Fonny en bolletje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Heerlijk geslapen, uitgeslapen... Lekker al even in de nog koele tuin gerommeld, nu tijd voor een bakje. Fonny en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Ik ga snel met de apen naar buiten....en daarna bij de airco....met boek en/of netflix Laterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Grappig, ik zie dat 'het moerasmeisje' is verfilmd en die film is nu te zien. Wordt het het boek of de film? Trailer belooft niet veel goeds. Film vandaag wordt in ieder geval Les Intranquilles. nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 20 minuten geleden zei ikkanhet: wens jullie allemaal een super mooie dag. Of het een super mooie dag wordt hangt natuurlijk wel af van de pakketbezorger! nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Meestal vind ik de boeken mooier/leuker dan de film Etty... Fonny en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Lekker alles open gegooid, voordat het weer heet gaat worden. Straks naar vriend om samen zijn voortuintje op te knappen Als het niet te heet is tenminste Hij heeft zo,n leuk tuintje bij zijn huisje, maar weer totaal verwaarloosd Zo zonde. Tja, een super gemakkelijk karakter heeft ook zo z.n nadelen misschien Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Vanavond BBQ op de tuin, bij een tuin vriendin (Ja alweer, maar nu hoef ik niets zelf te regelen gelukkig ) nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Goedemorgen Rapi, hahaha, alwéééér..... hihi, nou, lekker van genieten dan hoor. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 14 minuten geleden zei Yvonne: Meestal vind ik de boeken mooier/leuker dan de film Etty... Ja, ik ook! Ik ben ook meer van de boeken dan van films. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 22 minuten geleden zei Donder: Of het een super mooie dag wordt hangt natuurlijk wel af van de pakketbezorger! Ja hier ook nogal wat onderweg. Gympen, schoenen en broeken man (weer die alleen zelf nog niet) 60 kilo hondenvoer, t shirts voor mij ofcause. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Tja, meningen verschillen inderdaad @Adri02 Maar als het vol staat met lang gras en je ziet de planten niet eens meer, vind ik dat wel zonde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Goeiemorgen @Yvonne, @rapilosen @Adri02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 (bewerkt) 27 minuten geleden zei Yvonne: Meestal vind ik de boeken mooier/leuker dan de film Etty... Ik denk dat ik dat ook vind. Zeker als de film volgens Amerikaans recept een groot publiek aan moet spreken, wat ik alleen pruim bij het pretentieloze genre. Harde actie, mierzoete romcoms ed. In een boek komen de vrouwen niet in de make up uit bed, en kunnen ze gewoon nog alle spieren in hun gezicht bewegen. Bijvoorbeeld. 11 augustus 2022 bewerkt door Etty karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Betegelde tuinen vind ik ook vreselijk. In mijn vorige huis had ik een schitterde diepe tuin, vol planten en een mooi grasveld Nu ligt er kunstgras en de rest is betegeld Zo zonde ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Goedemorgen @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Enfin, ik ga wat nuttigs doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Verwaarlozing hou ik ook niet van in een tuin. Als het gaat om gebrek aan aandacht. Dat planten die je met liefde hebt geplant niet meer zichtbaar zijn, dat ze worden overwoekerd. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 6 minuten geleden zei Etty: Ik denk dat ik dat ook vind. Zeker als de film volgens Amerikaans recept een groot publiek aan moet spreken, wat ik alleen pruim bij het pretentieloze genre. Harde actie, mierzoete romcoms ed. In een boek komen de vrouwen niet in de make up uit bed, en kunnen ze gewoon nog alle spieren in hun gezicht bewegen. Bijvoorbeeld. Dat niet alleen. In je hoofd creëer je ook personages die bijna nooit overeen komen met de acteurs en actrices die gekozen worden om de rollen te vervullen. Geldt ook voor locaties, kleuren, geuren, beeltenissen die je in je hoofd gevormd hebt. Vaak draaien daardoor (voor mij althans) verfilmingen uit op een teleurstelling. Ook omdat ze vaak details weglaten die ik dan juist zo interessant vond. Kortom: Ik lees graag en maak mijn eigen film in mijn hoofd. Quinn en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Ik denk dat ik in dit geval ook het boek zou aanraden. Ik ben bang dat de film de inhoud naar de Bouquetreeks zou duwen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 Hi. Boekverfilmingen vallen me vaak tegen. Maak gewoon een originele film, dat is wel vaak leuk. Soms goed. Vaak vermakelijk. Maar boeken verfilm je zelden goed. Er slingeren hier allemaal half ingepakte koffers en om de vijf minuten moet er weer iets nog snel even gewassen worden. Ik voel me net Jane Goodall. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2022 ga je mee of krijg je fam.vrij @Quinn? goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden