Spring naar bijdragen

DONDERDAG 4 AUGUSTUS


Fonny

Aanbevolen berichten

Een tip @Spirit, doe er mee wat je wil en dat antwoord weet ik al, mijn naam. Is dit niet weer een impulsief besluit van je? Een paar weken geleden ging je naar een huis kijken. Toen besloot je om je eigen huis aan te pakken, op te knappen. Is het nu niet slimmer om dat eerst eens te gaan doen? Zorg nu eerst eens dat je stabiel bent, niet voor een paar weken, maar een langere periode. In huis lekker bezig, maar ook ontspanning zoeken, leuke dingen doen. Ik gun het je echt hoor, maar ik gun je ook een succes hierin en niet na een paar keer dat je niet meer wil, voor beide kanten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niksDeze beslissing is zeker niet impulsief.Dit kwam op mijn pad en ik word hier blij van, dat ik eindelijk weer een betere dagbesteding erbij heb. Verveling is voor mij uit den bozen.Met het laminaat moet ik nog even wachten tot de buurman tijd heeft, dus dat staat even stil.Ook de schuuropruiming staat nog steeds op het plan.

70 dagen droog is geen paar weken @niks dat is een goede start.

Natuurlijk ben ik er nog lang niet, maar wel op de goede weg op zo'n manier.

Doelen stellen.

Ik ga naar de metro.

AA meeting.Zin in, om het daar te vertellen, dat ik een goede week heb gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben vandaag met mijn contract naar de beheerder gegaan en heb haar gevraagd of ze het zou willen tekenen zodat ik zelf ook een beetje bewijs heb van mijn aanwezigheid. Dat was geen enkel probleem en dat gaan we nu elke week doen.

Verder heeft de beheerder ook nog naar het interimkantoor gebeld om mijn uren te bevestigen en ik heb weer bevestiging gehad van het interimkantoor dus ik zal het wel zien als mijn loon gestort wordt.

Verder eindelijk actie vandaag! Tamme kat ergens opgehaald dame was ermee akkoord. We vonden het allebei een beetje raar dat je na 5 jaar ineens je tamme zwerfkat wegdoet maar oké. We zijn nog geen 10 minuten weg of haar man belt ons op zeer boos! Nu ja uiteindelijk hebben we met veel tegenzin die kat weer teruggebracht en zijn nu in afwachting wat ze met de kat willen doen. Want de vrouw zei dan moeten de dochters kiezen tussen de hond of de kat. Want die gaan niet samen. De dochters zijn 16 en 19 dus niet echt piepjong. Wij verwachten dat de kat het verliest van de hond. 

Maar de werkelijke actie was toen we een melding kregen van een gevangen kitten. Toen mocht ik in mijn uppie de baan op ik werd dus vol vertrouwen losgelaten. :D Wel nerveus, nieuwe auto, heel wat meer papierwerk wat je in moet vullen maar ook weer dat ouderwetse nerveuze gevoel wat ik vroeger had als ik met spoed een kat ging ophalen.

Als ik het straks weer vaker gedaan heb zit alles weer in mijn systeem en levert het minder stress op. Dit was een heel herkenbare nervositeit. :D Adres was moeilijk te vinden ondanks gps maar gelukkig heb ik mijn Nederlandse mond nog altijd dus ben het gewoon gaan vragen. En toen bleek dat ik 100 meter door moest rijden.

Je weet nooit hoe je een kat aantreft (mensen stoppen ze in de gekste dingen en op de gekste plaatsen) maar dit was eigenlijk prachtig om te zien. Het zat in een reismandje en had eten en drinken gekregen. En bij het overzetten naar een reismandje van ons blies het wel maar was heel goed handelbaar.

En in de auto begon het te knipogen en zichzelf schoon te likken want ze had het water wel steeds omgegooid dus had de halve dag in het water gezeten. Op het asiel was ze schoon en droog en liet zich zonder blazen door mijn collega pakken dus ze kan praktisch zo doorstromen naar de tamme katten.  Schildpad katje van ongeveer 5 of 6 weken. Wel echt mijn type kat maar ik mag geen katten meer bij nemen van mezelf en zeker geen kittens. 

En als bonus bleek dus dat mijn collega voor het eerst sinds maanden geen overuren hoefde te doen omdat alle werken gedekt waren. Zij de dierenarts assisteren en nog vangkooien uitzetten en ik ophalen.

Ik weet niet of ik over 3 maanden nog bij wil tekenen. Op dit moment vind ik de sfeer op het asiel nogal ongemakkelijk.  Alle dierverzorgers zijn nogal tegen de beheerder en ik begrijp de rede wel. Ze brengt zichzelf gewoon vaak in gevaar omdat ze geen angst voor dieren kent omdat ze niet weet waartoe ze in staat zijn. Waarschuwingen luistert ze dan ook niet naar. Vandaag is ze dus gebeten, gelukkig maar in haar vinger. Maar dan zou je denken dat ze geleerd heeft maar nee, dan gaat ze een vreemde rottweiler die even op het asiel komt om kennis te maken met zijn mogelijke nieuwe hondenvriend nog steeds proberen om de nek te vliegen dus met haar gezicht kort bij de bek. De rottweiler had zoiets deze confrontatie wil ik niet dus heeft haar zijn rug toegekeerd. Ik vind het wel sneu want ze doet echt haar best om haar administratieve fouten te herstellen maar bij alles wat ze doet maakt ze het inmiddels steeds erger.

Lijkt me voor haar nu ook niet bijster leuk meer om daar als beheerder rond te lopen terwijl je personeel waar je notabene bij staat over je staat te roddelen.  Ik vind dat best heel lastig om tussen te zitten. Zeker met de pauze. Dan denk ik weer terug aan mijn tijd als kattenvanger ik zat de hele dag op de baan dus zat nooit in die stress. Werd achteraf wel bijgepraat wat er weer gebeurt was. Maar ik had een totaal afzijdige afdeling waar de beheerder van toen gewoon echt geen vat op had buiten dat hielt ik alles potdicht voor haar zodat ze geen foutjes kon maken. Het enige contact wat wij samen hadden was als de politie gebeld had of de mensen waar ik ving een klacht over mij ingediend hadden.  Als ik straks echt voltijds op de baan kan zitten, denk ik dat het wel weer zo gaat werken. Ik geen last van de ongemakkelijkheden tijdens de pauze maar achteraf wel weer verhalen horen.  En dan blijft het kunst om onbevooroordeeld te geraken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja,ik snap het wel @ikkanhet.Heb al vele baantjes gehad, wat achteraf tegenviel.Herinner me heus de koffiekar nog wel en het werk in de kringloop :unsure:.

Dat was wel ondoordacht en wist echt niet waar ik aan begon.

Door schade en schande word men wijs.

Ik geef dit een kans en een hele goede kans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yana:

Sterkte @Donder, spannende tijd voor je. Voel je je erg ongerust? Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee en is het wel een 'wake up call' die je helpt om de drank af te zweren en wat moois van je leven te gaan maken. Tot nu helpt het je om de drank te laten staan als ik het goed begrijp? Dat is een geluk bij een ongeluk toch?

Dank je wel, en nee ik voel me nog niet erg ongerust, daar schiet ik op dit moment niet zo veel mee op. Eerst zorgen dat alle onderzoeken gedaan kunnen worden. De PET scan van vandaag was belangrijk, en daarvoor heb ik mijn bloedsuikerwaarde op een aanvaardbaar niveau weten te krijgen.

Het heeft niets met roken of drinken te maken, het is een huidprobleem. De suiker kan natuurlijk wel een gevolg zijn van alcohol, maar kan ook een andere oorzaak hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...