bolletje Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Goeie morgen allemaal. Vandaag maar weer rustig aan doen. Reacher en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Nee @Reacher en die kon vast tegen inkoopsprijs de boel laten verbouwen (zo heette mijn tandarts trouwens ook haha), het hielp mij wel om het zo te laten ook. Mijn gebit is al jong een bron van zorg geworden, maar de laatste jaren is er wat rust. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 @Hadocque, dan heb jij geluk met je sterke hoektanden neem ik aan? Ik mag de mijne niet meer in dus, een hele investering ligt nu nutteloos te wezen in mijn toilettas kan maar niet besluiten m bij het restafval te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 niets met roken te maken hoor A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Jij of ik? Ik niet haha Ik ook niet...zo de apen uitlaten....en dan netflixen....te warm voor me vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Nee een frame of plaatje heb ik niet wel een paar kronen en 2 implantaten Heel blij met de implantaten, want het zijn gewoon net je echte kiezen Ik denk dat jij heel veel geluk hebt @Adri02met je gebit ik heb mijn gebit altijd heel goed verzorgd en nog steeds Maar de vroegere tandarts heeft heel veel kapot geboord Zo zonde, maar ja, heb verder al mijn tanden en grotendeels kiezen nog Blij mee. Ziet er ook goed uit gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Straks een dagje naar Kijkduin Wandelarregement Korte broek maar aan gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 1 uur geleden zei Yana: Bij mij is gisteren besloten dat alle kiezen in mijn bovenkaak getrokken gaan worden, voortanden en hoektanden blijven staan. Iemand ervaring met een plaatje versus frame? Frame schijnt comfortabeler maar is 2 x zo duur. Au..... Dat is even schrikken...nog geen ervaring..en wanneer gaat dit gebeuren? Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Zojuist zei rapilos: Straks een dagje naar Kijkduin Wandelarregement Korte broek maar aan gedaan Veel plezier Rapilos!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 De vrouw van de tandarts had misschien weinig vertrouwen in haar man @lady jane *help, mijn man is klusser* Fonny en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Gaat het met je arm @bolletje? En genieten de vissen van de schaduw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 4 minuten geleden zei Fonny: Ik ook niet...zo de apen uitlaten....en dan netflixen....te warm voor me vandaag Ik ga ook voor tv maar kijk big love op HBO. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 3 minuten geleden zei Fonny: Veel plezier Rapilos!!! Dank je wel Fonny Zin in Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 2 minuten geleden zei ikkanhet: Ik ga ook voor tv maar kijk big love op HBO. Hoe ver ben je....5 seizoenen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 26 minuten geleden zei Adri02: Huh, ik sta verbaasd van al die plaatjes, frames, kronen en implantaten. Is dat weer zo'n specifiek rokersdingetje, of heb ik tot nu toe gewoon geluk gehad? Ik heb mijn hele jeugd op antibiotica en prednison gezeten vanwege mijn longen. Da’s niet goed voor je gebit. Ik leerde pas tandenpoetsen vanaf mijn 12 e. En toen ben ik gaan roken -want dat is heel logisch- tot mijn 38e. Roken kan parodontitis veroorzaken en is sowieso niet goed voor je mond/gezondheid dus het zal niet geholpen hebben. Maar ook en daarnaast: ik weet dat je intelligent genoeg om op de hoogte te zijn van het feit dat mensen gewoon geluk kunnen hebben met hun gebit, dus vanwaar die vraag.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 31 minuten geleden zei Fonny: Hoe ver ben je....5 seizoenen... Seizoen 5 al jammer genoeg. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Reacher: Gaat het met je arm @bolletje? En genieten de vissen van de schaduw? Lief dat je er naar vraagt Reach. Met m'n arm gaat het redelijk, kan wel 2-3 jaar duren. Nou ja er valt mee te leven. Vissen doen het prima. Meestal zakken ze naar beneden als het te warm of te koud is maar daar hebben ze hier nog geen last van. Hoe is het met jouw poezenkinders? Dit is de butterfly koi. Hun staart en vinnen zijn veel langer dan van een gewone koi, en ze zwemmen erg sierlijk daardoor. Kunnen 1 mtr. lang worden enj zijn wel veel duurder. Hahaha 3 augustus 2022 bewerkt door bolletje Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Ik heb paradontitis. Brrrrrr….en links mis ik allerlei (best veel!) kiezen. Ouders hadden geen best gebit. En ik heb gerookt en heb jaren veel stress gehad. Die combi is niets best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Geen goede ervaring met een frame.Het is van metaal en zit met haakjes aan je hoektanden, die ze dan idd bijslijpen.De hoektanden werden al gauw bruin en de haakjes waren ook goed zichtbaar.Nu weer een stralende lach met een kunstklapper . Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 DAGPACT FONNY Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Heel blij met mijn eigen tanden en kiezen. 2x per jaar naar de tandarts en 3x per jaar naar de mondhygiëniste. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 @Likamet de juiste behandelingen kan je parodontitis overgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 DAGPACT FONNY Claudius Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 38 minuten geleden zei Sowhat: Heel blij met mijn eigen tanden en kiezen. 2x per jaar naar de tandarts en 3x per jaar naar de mondhygiëniste. Ik ook. Mondhygiëniste alleen 1x per jaar, tandarts 2x. Sterkte @Yana, klinkt niet fijn, al die kiezen eruit... Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 @SowhatI know…. Waarschijnlijk is het nu over, maar ik moet wel 1 keer per kwartaal mijn gebit (ook pockets) laten reinigen. Omdat alles zo gevoelig is wordt dan mijn hele mond verdoofd. Nou ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden