Reacher Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Lekker uitrusten @Zbb, geniet je mee van het uitzicht? @Quinn en ik zijn er al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Er is wel weinig water vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 @Reacher wel een ruimte helm hoor, m'n haat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 6 minuten geleden zei Reacher: Lekker uitrusten @Zbb, geniet je mee van het uitzicht? @Quinn en ik zijn er al. Jaa lijkt me wel magisch om de aarde vanuit de ruimte te kunnen zien Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 3 minuten geleden zei Quinn: @Reacher wel een ruimte helm hoor, m'n haaR Jou staat alles beeldig Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 1 minuut geleden zei Zbb: Jaa lijkt me wel magisch om de aarde vanuit de ruimte te kunnen zien Ja toch!? En de aardbol is extra mooi vanwege al dat blauwe water dat je ziet. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Dat blauwe is toch geen water? Dat is toch plasticsoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Feestjurk omgeruild voor strandjurk. Ns laat zelfs busdiensten uitvallen wegens tekort aan personeel. Gelukkig niet richting strand. Kadootje was gelukkig al via zus naar de jarige. Fijn om te kunnen schakelen, ik ben nuchter veel flexibeler geworden, dus dit was n makkie. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 3 minuten geleden zei lady jane: Feestjurk omgeruild voor strandjurk. Ns laat zelfs busdiensten uitvallen wegens tekort aan personeel. Gelukkig niet richting strand. Kadootje was gelukkig al via zus naar de jarige. Fijn om te kunnen schakelen, ik ben nuchter veel flexibeler geworden, dus dit was n makkie. Ik hoopte het al voor je LJ. Lekker naar het strand jij! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 6 minuten geleden zei Kohtje: Dat blauwe is toch geen water? Dat is toch plasticsoep? Nee hoor, dat is heerlijk schoon water. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Ik ga verder met stofzuigen. Dan is het zo fijn als ik er daarna mee kan stoppen. Stoffige maan. Dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Moondust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 4 uur geleden zei ikkanhet: Deze is het geworden @Fonny De Vicenza Peacock blue Wowwww!!!! NICE!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Stel u voor! U loopt de keuken in om te gaan koken en u ziet het volgende wat naar u terugkijkt en vervolgens weer rustig gaat grazen. Dat is toch een leuk uitzicht om verder groentjes en patatjes te gaan snijden toch? Lika, lady jane, nancy en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 4 uur geleden zei Spud: Stel u voor! U loopt de keuken in om te gaan koken en u ziet het volgende wat naar u terugkijkt en vervolgens weer rustig gaat grazen. Dat is toch een leuk uitzicht om verder groentjes en patatjes te gaan snijden toch? Lieffffff!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Zo, morgen gaan we op vakantie, in de buurt van @ikkanhet. Ik ga op vakantie en ik neem mee: 1. Mijn eigen waterkoker! . . . . Fonny, Kohtje, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Is het niet makkelijker om gewoon een paar schone onderbroeken mee te nemen, nance? nancy en Donder reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 21 minuten geleden zei nancy: Zo, morgen gaan we op vakantie, in de buurt van @ikkanhet. Ik ga op vakantie en ik neem mee: 1. Mijn eigen waterkoker! . . . . Ja leuk en morgen wordt het best nog warm maar dagen erna aangenamer. Wens jullie een super mooie vakantie. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 (bewerkt) En als je een keer een bakkie wilt doen op een terrasje ofzo laat maar weten @nancy. Kan alle dagen en heb auto. 24 juli 2022 bewerkt door ikkanhet nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden