Reacher Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Goedemorgen. Dagpact Reacher Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Goedemorgen Reachet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 44 minuten geleden zei Reacher: Goedemorgen. Dagpact Reache FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 ☕️☕️☕️koffie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Goeiemorgen @Reacher en @Fonny koffie lekker, ben ik nu wel aan toe. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Snel in de startblokken. Nog een koffie dan douchen want rond half 9 a 9 uur is stella fietsen al hier. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Koffieee, oh... Ik bedoel goedemorgen ik moet rond 8 vertrekken naar mijn zusje voor bootcamp. Ik moet me nog uit bed hijsen naar de koffie toe.. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Ooooh, wat heerlijk, gisteren een dag zonder zon met niet meer dan 20 graden op de thermometer.... En de grote drukte van de afgelopen weken is voorbij.... alsof alles samenvalt opeens. Lekker uitgeslapen en nu eerst een bakje 23 juli 2022 bewerkt door Yvonne Letter was weggevallen nancy, rapilos en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 DAGPACT: Reacher Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Ik was even de deur uit. Goedemorgen nogmaals. Goed nieuws @niks! Ik trakteer op taart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Jullie doen het goed @ikkanhet. @Fonny en @Freekie, petje af hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Goedemorgen allemaal! Heerlijk @Yvonne; ik heb een groot glas cola light en een kop koffie uitgezocht. Verder hoop te regelen en accepteren dat een deel van geen regie en daardoor onrust er nu is en dat ik mij daarbij neer moet leggen. Lastig. Heb een goede dag allen! 5 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Reacher Fonny Yvonne Maja lady jane, Fonny, Rosee en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 De controle ( die we eigenlijk nooit écht hebben) deels los moeten laten is lastig @Maja. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 En ik neem ook een glaasje van jouw cola light @Yvonne, bedankt weer voor de goede zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 4 minuten geleden zei Reacher: Jullie doen het goed @ikkanhet. @Fonny en @Freekie, petje af hoor! Dank je Reacher!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 52 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Reacher en @Fonny koffie lekker, ben ik nu wel aan toe. Goedemorgen Ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 24 minuten geleden zei Freekie: Koffieee, oh... Ik bedoel goedemorgen ik moet rond 8 vertrekken naar mijn zusje voor bootcamp. Ik moet me nog uit bed hijsen naar de koffie toe.. Hoppaaaa aktie!!!!!! Veel plezier!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 46 minuten geleden zei ikkanhet: Snel in de startblokken. Nog een koffie dan douchen want rond half 9 a 9 uur is stella fietsen al hier. Succes!!!! De Stella is een succes!!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 21 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Ooooh, wat heerlijk, gisteren een dag zonder zon met niet meer dan 20 graden op de thermometer.... En de grote drukte van de afgelopen weken is voorbij.... alsof alles samenvalt opeens. Lekker uitgeslapen en nu eerst een bakje Goedemorgen Yvonne....morgen weer een warme dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 10 minuten geleden zei Reacher: Ik was even de deur uit. Goedemorgen nogmaals. Goed nieuws @niks! Ik trakteer op taart: Mjammieeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 goeiemooiemorgen frummers Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Goeiemorgen @Freekie, @Yvonne, @Majaen @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Ben der helemaal klaar voor, laat Stella maar komen. Fonny en Spirit reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Have fun Girl!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 DAGPACT: Reacher Fonny Yvonne Maja Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden