Reacher Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goedemorgen. Ik had een paar dagen geleden zo’n mooie speech over mijn tweede bange kat die buiten de vrijheid kreeg. Vijf minuten later schoot ze pijlsnel langs me heen terug naar binnen. Fonny en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 1 minuut geleden zei Etty: Goedemorgen, Je hebt vast een mooie badkamer @ikkanhet. Hoe is het met jou @IJsvogel? Goeiemorgen @Etty Ja ben best blij met onze badkamer. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goeiemorgen @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 @bolletjeover alle inspanningen die je doet deze dagen zal ik maar zwijgen, ik snap ook dat je je vissen wil beschermen en dat je soms gewoon moet ook al kan het eigenlijk niet. Maar om nou te stoppen met de fysio... Ik zou zeker nog een sessie inplannen om de ergste schade van deze dagen te beperken. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Moeder Reacher heeft gesproken lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Lijkt me dat je deze zomerreces qua Volleybal goed gaat doorkomen @lady jane Bedankt voor de filmtip. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Wat gaan jullie eten als het zo warm is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Paprikachips. Zakken vol. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 1 minuut geleden zei niks: Wat gaan jullie eten als het zo warm is? Denk eraan koude schotel te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Hey @Quinn alles goed gegaan met de barbecue? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Volgens mij helemaal goed geslaagd @niks een hoop blije mensen langs zien huppelen. niks, nancy, Rosee en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goeiemorgen @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Mooi @Quinn! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Maar wat voor koude schotel @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Morgen @ikkanhet houd je zo van poetsen of houd je zo van schoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 bolletje, Reacher, ikkanhet en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 1 minuut geleden zei Quinn: Morgen @ikkanhet houd je zo van poetsen of houd je zo van schoon? Van schoon maar van poetsen niet is meer een noodzakelijk kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 2 minuten geleden zei niks: Maar wat voor koude schotel @ikkanhet? Met rundvlees aardappelen augurken uitjes groenten etc en lekker vette mayo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 (bewerkt) @niks huzarensalade met curry is hier niet snel genoeg aan te slepen. En (oortjes dicht @Reacher) van die schalen tapas vleeswaren. @ikkanhet dan snap ik je, schoon vind ik ook erg prettig 17 juli 2022 bewerkt door Quinn Foutocorrect niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Ik denk dat we vandaag maar even fatsoenlijk gaan eten. De komende dagen inderdaad, salade, fruit en dat soort dingen. Poffertjes met aardbeien, ijs en slagroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Watteh… ik hoor plots niet meer zo goed Zeewiersalade met soja schreef je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 2 minuten geleden zei Reacher: Watteh… ik hoor plots niet meer zo goed Zeewiersalade met soja schreef je? Je kent me Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Ben je weer helemaal opgeknapt @Reacher? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goedemorgen. Fijn dat de bbq gisteren goed is verlopen @Quinn. Was jij er ook bij of heb je je ergens in huis verschanst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Ik vind het altijd leuk om met vrienden van zoons te praten maar wil me ook weer niet opdringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden