ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 goodmorning vroege vogel!!!!!!☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goodmorning @Fonnylekker koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Gut murninkjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Hoihoi bolletje? Bakkie?☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goeiemorgen bollewolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Komende weken wordt wennen dan is mijn mannetje van huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Oh jee, gaat dat een trigger voor je zijn denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Is hier wel lachen stream een liedje naar de wekker van mijn man en hoor hem meteen meezingen. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Zojuist zei Yana: Oh jee, gaat dat een trigger voor je zijn denk je? Goeiemorgen @Yananee daar ben ik eigenlijk niet bang voor. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 11 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Yananee daar ben ik eigenlijk niet bang voor. Tuurlijk niet...jij kan dit!!!! Gisteren nog iets leuks gescoord voor jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 1 minuut geleden zei Fonny: Tuurlijk niet...jij kan dit!!!! Gisteren nog iets leuks gescoord voor jezelf? Ja ik ga er ook helemaal voor. Vandaag 11 weken en die ga ik echt niet verprutsen met een stinkende fles bier hoor. Ik heb met winkelen niet gescoord maar erna online wel 2 fijne truitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Ow en dekbedovertrekken en een spiraalsnijder en een nieuwe toiletmat hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 3 minuten geleden zei ikkanhet: Ow en dekbedovertrekken en een spiraalsnijder en een nieuwe toiletmat hahahaha Om te beginnen.... ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Kruip komende week in de koelkast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goedemorgen, allemaal!!! Vandaag samen met de kinderen en ex vrouw meedoen aan de KardingeRun FamilyRun, 3KM, dus dat wordt leuk!!! DAGPACT Freekie niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 1 minuut geleden zei Freekie: Goedemorgen, allemaal!!! Vandaag samen met de kinderen en ex vrouw meedoen aan de KardingeRun FamilyRun, 3KM, dus dat wordt leuk!!! DAGPACT Freekie FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goed bezig Freekie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goeiemorgen @Freekie wens jullie heel veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Ik ben de badkamer vast aan het poetsen dan hoeft dat morgen niet maar veel verschil zal het niet maken want morgen denk ik weer hetzelfde. Dan poetsen voor overmorgen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goedemorgen. Ik ben wat meer in vrede. Fijn gevoel. Klinkt misschien raar, maar er was steeds van alles niet goed leek het. Terwijl… nou ja. We weten het. De dingen zijn gewoon. Ik ben vandaag ook . niks, Etty en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goeiemorgen @Likafijn dat je je goed voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goedemorgen droogstoppels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goeiemorgen @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 17 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2022 Goedemorgen, Je hebt vast een mooie badkamer @ikkanhet. Hoe is het met jou @IJsvogel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden