ikkanhet Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Slaapkoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Goedemorgen. Ik was al om kwart voor 5 op, zit lekker een boek te lezen. Een ingrijpend boek over Syrië, Aleppo. Mooie schrijfstijl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Goeiemorgen @nancyik lees normaal ook heel graag maar heb er de laatste tijd de rust niet voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Ik hoop dat je snel een uitslag hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 4 minuten geleden zei nancy: Ik hoop dat je snel een uitslag hebt! Dank je hoop het ook. Maar maandag ga ik ook eens bellen ervoor. nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Goedemorgen Nancy & Ikkanhet! Koffietijd? ☕️☕️☕️☕️ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Goeiemorgen @Fonny Zit al aan mijn 3e bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Lekkerrrrrrrrr....niet veel geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 6 minuten geleden zei Fonny: Lekkerrrrrrrrr....niet veel geslapen? Nee nog geen 4 uurtjes maar ga lekker douchen en met man mee boodschappen doen in Duitsland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Gezellig Koop ook iets leuks voor jezelf! Je verdient het!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 1 minuut geleden zei Fonny: Gezellig Koop ook iets leuks voor jezelf! Je verdient het!!!! Dank je Lieverd dat zal ik zeker doen. Als mijn man iets ervan zegt zeg ik is idee van @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Doen!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Moggel dames, Doe vandaag maar rustig aan ikkanhet. Jekanhet Nancy boek lezen zo vroeg?????? Fon. mag ik ook een bakkie? Ik heb gisteren de fysio op gezegd i.v.m. m'n schouder. Het heeft gewoon tijd nodig maar die tijd kan wel tot 2-3 jaar oplopen. Nou daar ben ik dan klaar mee. Intussen moet ik het rustig aan doen, dus vandaag een broodje bakken, diepvries schoon maken, rusten en dan en paar gaten graven om palen te plaatsen om daar schaduwdoeken aan te bevestigen voor over de vijver. Beter voor de vissen het wordt wamme. Maar ik doe echt rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Zo, de logees zijn weer vertrokken. Leuk dat ze komen en nog leuker als ze weer vertrekken. Ik dacht dat het bierdrinkers waren, dat was ook zo maar ze houden ook van wijn. Ik had maar 1 fles in huis gehaald om het mezelf niet moeilijk te maken. Winkels zijn ver weg dus ze hebben het een paar dagen zonder moeten doen. Ik legde uit dat ik niet zo goed kan omgaan met wijn in huis, dat leidde vooral tot begrip en herkenning. Fonny, nancy en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Goedemorgen frummers. Het belooft een heerlijk dagje te worden zonder hoge temperaturen... Jammer dat ik de tijd niet zal hebben er echt van te genieten. Nog 1 week superdruk hier en dan hoop ik dat het weer normaal wordt. Nu eerst tijd voor een bakje. @Reacher ben jij weer helemaal opgeknapt? Sterkte vandaag @Quinn, je moet maar zo denken: morgen is het weer 'rustig' allemaal..... Leuk je weer even te zien hier @Spud, maar wat voor jou vreemden zijn zijn hier inmiddels de bestaande garde... Als het forum afhankelijk was gebleven van de oude garde had het inmiddels niet meer bestaan toch?? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 4 minuten geleden zei bolletje: Intussen moet ik het rustig aan doen, dus vandaag een broodje bakken, diepvries schoon maken, rusten en dan en paar gaten graven om palen te plaatsen om daar schaduwdoeken aan te bevestigen voor over de vijver. Beter voor de vissen het wordt wamme. Maar ik doe echt rustig aan. En dat noem jij rustig aan doen met jouw schouder? ... ik ben bang dat je toch nóg ietsjes rustiger zult moeten worden dear Bolletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 4 minuten geleden zei Yvonne: Nog 1 week superdruk hier en dan hoop ik dat het weer normaal wordt. Waar heb jij het druk mee als ik vragen mag, ook logees over de vloer? Of ben ik nou te nieuwsgierig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Goedemorgen Bolletje, Yana en Yvonne!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 3 minuten geleden zei Yana: Waar heb jij het druk mee als ik vragen mag, ook logees over de vloer? Of ben ik nou te nieuwsgierig? Nee hoor @yana, je bent niet te nieuwsgierig. Maar ik ben af en toe wel een beetje bang voor herkenning, anoniem is toch wel prettig... Maar inderdaad logees en tussendoor vistite. En visite is natuurlijk voor een hele dag want we wonen zo ver weg En een plotselinge ziekenhuisopname van een zeer dierbare waar ik toch wel vaak naar toe ga. Plus vrijwilligerswerk wat door de vakantieperiode een tikkie meer is dan normaal en allerlei andere verplichtingen die stomtoevallig ook deze weken erbij komen... Yana en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Ik leerde in de oertijd op de lagere school dat Nederland een gematigd zeeklimaat heeft: 'koele zomers en milde winters' was de uitleg. Ik heb me daar altijd prima bij thuis gevoeld, nooit de neiging gehad om de warmere streken op te zoeken, integendeel. Maar ja, de tijden veranderen... en inmiddels is er van mijn favoriete klimaat niet zoveel meer over helaas... karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 24 minuten geleden zei Yvonne: En dat noem jij rustig aan doen met jouw schouder? ... ik ben bang dat je toch nóg ietsjes rustiger zult moeten worden dear Bolletje... Ja maar ik ben alleen en sommige dingen moeten gebeuren. M'n vissen krijgen het moeilijk met dit weer, maaaaar ik beloof echt het rustig aan te doen hoor. Hé heb jij trouwens de koffie van Fon. wel eens geprobeerd? Die is ook mmmmmm. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 Nou, voorzichtig dan dear Bolletje, en ja, kan me wel indenken dat je je visjes wilt beschermen... en neen, ik heb die van Fonny niet geprobeerd... ben al meer dan tien jaar aan mijn eigen koffie verknocht bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden