Fonny Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goedemorgen!! Wakker worden!!☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goedemorgen, wat ben je vroeg @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goeiemorgen @Fonnyen @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goedemorgen ikkanhetje ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goedemorgen niks en Ikkanhet ☕️☕️☕️koffie?? Jullie ook vroeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goedemorgen alledrie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Morgen @nancy bevalt de vakantie al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Heerlijk koffie @Fonny Goeiemorgen @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 6 minuten geleden zei niks: Morgen @nancy bevalt de vakantie al? Vanmorgen heb ik een uurtje langer kunnen blijven liggen, heerlijk! Ik moet wel weer even wennen aan al die vrije tijd. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nou moet doen. Maar eens beginnen met wat klusjes aanpakken in huis, denk ik, en morgen het zwembad opzetten voor de kleinkinderen, want het wordt warm volgende week. Het is een zwembad waar ik ook in pas . lady jane, niks, Spirit en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Ik ook lekker aan een bakje! Oudste is al van bed die zit met haar ratje te spelen. Ik ga zo douchen en daarna met zijn allen ontbijten. Laatste schooldag hier in Noord. Dan zijn ze na dit weekend 3 week bij moeders. Dat waren altijd 'ik voel mij niet zo verantwoordelijk weken'... Nu worden het, ik voel mij kip lekker en kan sporten en motor rijden wanneer ik wil! Ik heb van het geld wat ik heb uitgespaard via marktplaats een Garmin Vivoactive 4 gekocht via marktplaats. En ik heb alweer 100 euro gespaard... Dit is echt de beste loonsverhoging die ik ooit heb gehad Francoise, rapilos, Fonny en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Heerlijk! Wij hebben het zwembad ook staan, volgende week mag Inie er ook in als het zo warm is. lady jane, Fonny en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Fijn @Freekie je gezondheid en je houd er nog wat aan over ook! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Ja echt gekkenwerk al dat gezuip... Maarja ik zal niet te hard roepen... Daar komt niets geen goeds van Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Ik zit aan 760 halve liters die ik niet heb gedronken. Probeer dat me te visualiseren dat dat hier in de kamer zou staan. Dan ben je toch van lotje getikt. Fonny en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goeiemorgen @Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goedemorgen! Goed bezig @Freekie Ik mocht uitslapen van mezelf. Dat is supergoed gelukt zeg. Spirit en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 42 minuten geleden zei nancy: Goedemorgen alledrie! Mogge nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goeiemorgen @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Uitslapen was vroeger tot twee uur ‘smiddags, met uitschieters naar vier uur. Maar dat waren mijn wilde jaren. Daarna werd het tot 11 uur. En nu mag ik blij zijn als het half 8 is. Uitslapen… lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goed bezig Freekie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goedemorgen Reacher!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 DAGPACT 15 JULI FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Goeie morgen allemaal. Kijk je uit met dat zwembad Niks. Mijn oudste broer is verdronken en dat was vreselijk voor mijn ouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 goeiemooimorgen mensen wat een weelde dit weer en voor de wekker wakker worden is ook niet verkeerd nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 Wat erg @bolletje maar ze gaan hier echt niet alleen in het zwembad. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden