ikkanhet Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Goeiemorgen allemaal, Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Goedemorgen @ikkanhet. Net paar dagen bij gelezen. @niksspannende tijden. @rapilosen @ikkanhet: volhouden! dagpact Maja rapilos en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Goodmorning Maja en Ikkanhet!!☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Goeiemorgen @Maja en @Fonny Ja ik hou vol al moet ik me in bed verstoppen. rapilos en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Kan iemand mij erbij zetten op het dagpact bvd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Je mag trots zijn Ikkanhet!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 16 minuten geleden zei Fonny: DAGPACT FONNY Maja Ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 1 minuut geleden zei Fonny: Je mag trots zijn Ikkanhet!!!! Dank je wel @Fonnyik vecht ook door. Het ging weken best makkelijk maar nu even niet. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 DAGPACT FONNY Maja Ikkanhet Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 32 minuten geleden zei ikkanhet: Dank je wel @Fonnyik vecht ook door. Het ging weken best makkelijk maar nu even niet. Bedoel je dat je nu, op dit moment ook trek hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Yana: Bedoel je dat je nu, op dit moment ook trek hebt? Ja wil niet echt weggaan nu. Ik dronk ook niet alleen in de avond maar gewoon dag en nacht als ik niet sliep 8 juli 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 (bewerkt) Goedemorgen frummers. De wolken zijn nog in overleg met de zon.... benieuwd wie gaat/gaan en wie blijft/blijven... Bakje maar eerst dan. Volhouden hoor @ikkanhet, je kúnt het .... Want wat zou je ongelooflijk balen als je nu op zou geven, al was het maar voor 'even'.... Niet doen dus. DAGPACT: Fonny Maja ikkanhet Yana Yvonne 8 juli 2022 bewerkt door Yvonne ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Beter opletten @Fonny het dagpact was al gestart door @Maja Het wordt vervelend. Nieuwe dag, nieuwe kansen. DAGPACT: Maja Fonny ikkanhet Yana Yvonne Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Kan @Fonnyoverheen gelezen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Zojuist zei ikkanhet: Kan @Fonnyoverheen gelezen hebben. Ja, net als gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Goedemorgen @Quinn, fijn dat je er weer bij staat. Kees en de dochters hebben een schitterende avond gehad.. Wel nog een omleiding op de terugweg en pas om twee uur thuis, maar het was het waard. Ik ben benieuwd of dit inderdaad de laatste grote tournee van de Stones is Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 @Yvonne niet in de blokkade op de A7? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Goedemorgen! Wat leuk @Yvonne. @Zbb en @Rosee ook genoten? @Reacher hoe gaat het? Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 (bewerkt) Geen idee @quinn, ik denk niet dat ze via de A7 terug hadden willen gaan. Ik meen dat ze al op de A6 zaten en toen werden omgeleid, terug en vervolgens over Zwolle werden omgeleid... 8 juli 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 @Quinn hoe gaat het? @ikkanhet denk maar aan het zwembad dat je binnenkort niet hebt leeggedronken, of de zee of zo. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Ik a vandaag met Mini kijken en meedoen bij peuter muziek, ben benieuwd. nancy en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 Ja inderdaad @niks als ik het volgende omreken maar halve liters schrik ik echt. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2022 @Yvonne altijd jammer als je graag naar huis wilt. Maar ze hadden ongetwijfeld een topavond. @niks met wankele stappen en langzaam. En met jou? Ik las over Inie, maar hoe gaat het met jou? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden