Spring naar bijdragen

Donderdag 7 juli 2022


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Veel plezier @Roseeen @Zbb bij de Rolling Stones vanavond
Lijkt me wel gaaf om mee te maken hoor.
onvoorstelbaar wat Mick Jagger nog voor energie heeft op zijn bijna 80e he.
zo wil ik ook wel oud worden
(Wordt ik misschien ook wel, doe er mijn best voor in elk geval :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenmiddag trouwens weer een gigantische craving gehad

Aanleiding ; "schoonzusje heeft bijna een fles van mijn lievelingswijn gedronken, toen ze maandagavond kwam eten
(Had de rest van de fles meegegeven, maar dat beeld blijft dan toch hangen he )

En; zaterdag weer een barbeque organiseren voor de tuinburen
Daar zie ik dan weer zo tegenop (al dat gedoe eromheen )
Het initiatief komt dan van mijn vriend, die ziet nooit nergens tegenop en vind het alleen maar heel erg gezellig
Ik werd bloed schagerijnig van het idee, dat ik dat dan niet lekker kon verdoven met wijn
was ook moe gisteren..
Pfff....zo op het punt gestaan om een fles te kopen , opgelucht adem te halen en te zeggen, zo, even Sch..t aan alles
Maar ja, dacht aan het jaarpact ook
Het voor de zoveelste keer falen enzo..

Enfin, nu maar weer blij dat ik he niet gedaan heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha,ha nee, dat zou nou totaal niet in me opkomen @Adri02
Denk niet dat ik me dan heel geliefd zou maken.

Moet zeggen, dat hij ook wel overal voor wil zorgen hoor (eten kopen, alles daar heen brengen enz)
Maar ja, hij koopt dan alles kant en klaar bij de super
|ik vind dan dat ik de salades , kruidenboter enz zelf moet maken
En vlees van een goede slager
want anders, ongezond en geen kunst om alles zo kant en klaar te kopen
Bovendien is zelf gemaakt veel lekkerder

(Ja, ik weet het, ben een vreselijk moeilijk mens, zowel voor mezelf als voor een ander )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier bij the Stones @Roseeen @Zbb.Hopelijk gaan jullie dit keer niet voor niets.

Wat een confrontatie @rapilos.Kan me voorstellen, dat dat in je hoofd blijft zitten.Succes met de BBQ zaterdag.Dat zijn altijd even de moeilijke momenten.

We staan niet voor niets op het jaarpact he?

ik weet niet wat ik nu voor een vogel hoor, ik denk een meeuw.Echt zo'n maritiem geluid :rolleyes:.

Ik waan me aan zee.

Hoor je het ruizen der golven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als Deens en Zweeds vind ik de geschreven Noorse taal vaak nog best te lezen als je er wat context bij hebt, zoals op onderstaande foto. De gesproken taal verstaan is lastiger.

Vraag 1: Wat staat er op het gele bord?

Vraag 2: Geldt dat ook voor rendieren?

20220628-120741-Stopp-No-1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei rapilos:

Ja, ik weet het, ben een vreselijk moeilijk mens, zowel voor mezelf als voor een ander

Maar je hoeft natuurlijk niet zo te blijven, dat mag je helemaal zelf weten. Je zou het bij wijze van experiment eens gewoon aan je vriend kunnen overlaten, dan is het eten wat minder lekker, nou en? Wie zal daar last van hebben, mensen nemen het gewoon zoals het komt, genieten van jullie tuin en gezelschap, dat is al meer dan goed genoeg.
Er wordt hier zo vaak gezegd dat stoppen met drinken slechts het begin is, daarna begint het echte werk. Zou dit daar ook niet onder vallen? Het werk is niet alleen om op wilskracht de drank te blijven weerstaan maar vooral ook om op zo'n manier met jezelf om te leren  gaan dat je die drank niet eens nodig hebt. Dan ga je pas echt vruchten plukken van het hele proces.

Stel je voor dat je niet tegen al het gedoe op hoeft te zien en bloedchagerijnig hoeft te worden, dat je je rustig kunt verheugen op een avondje gezelligheid. Geef je vriend een compliment dat hij het zo goed georganiseerd heeft, leun achterover en geniet!

Weet je waar je bang voor bent? Wat is het ergste dat kan gebeuren als je het los zou laten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Yana:

Gaaf @Bob ! Heb je toevallig ook nog het noorderlicht gezien, of is het daar niet de goede tijd voor?

Voor het noorderlicht kun je het beste tussen oktober en maart komen. Neem dan wel sneeuwkettingen mee, als je met de auto gaat, en bereid je goed voor.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...