nancy Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Goedemorgen! Koffie en dan op weg. Dagpact: nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Goedemorgen Nancy!! Geen tijd voor koffie?☕️☕️ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 11 minuten geleden zei nancy: Dagpact FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Goeiemorgen @nancy en @Fonny lekker koffie nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 21 minuten geleden zei Fonny: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 1 minuut geleden zei Fonny: Goedemorgen ikkanhet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Goedemorgen @Fonny en @ikkanhet! Bakkie zit er al in, hoor. En nu op het eerste computer opstarten. Wordt mooi weer vandaag! Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Goedemorgen frummers. En jawel: een zonnetje En naturrlijk een bakje om de dag te beginnen... DAGPACT: Nancy FONNY Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 DAGPACT: Nancy FONNY Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Die heb ik in the Pocket. Als ik de flessen naar halve liters tel dan ga ik over mijn nek. karin123, nancy, Fonny en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Goedemorgen, het zonnetje lacht de lucht is blauw, adbers kom maar gauw! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Goeiemorgen @Yvonne en @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 (bewerkt) Goedemorgen @niks en @ikkanhet... Top hoor @ikkanhet die 50 dagen, mag je hartstikke trots op zijn. En jaaaaa, het zonnetje schijnt Niks, we gaan er een mooie dag van maken. 21 juni 2022 bewerkt door Yvonne Verkeerde naam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Dank je je bedoeld mij @Yvonne Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 @rosa45, ik las je bericht over het voorval op je werk en wilde er vanmorgen een hartje bij plaatsen, dat bericht is er niet meer dus ik zet hem hier... Hoe gaat het met @Reacher? Je ligt toch niet met koorts in het schuurtje? Beterschap rosa45 en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Hey @Yana druk met de vakantiehuizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 En @ikkanhet, je bent een held, goed bezig jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 1 minuut geleden zei Yana: En @ikkanhet, je bent een held, goed bezig jij! Dank je wel @Yana En ben nog steeds 200% gemotiveerd, super blij mee. Merk al zoveel verschil in het dagelijks leven. Denk en hoop dat de knop nu definitief om is maar geloof erin. Kan allemaal alleen nog maar beter worden. ben al veel actiever, wil alleen soms te snel. Geduld is een bloemetje dat niet in mijn tuin groeit. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Ola! Alles doet pijn. Ik ben de allersneuste Reacher ter wereld. Mijn hoofd doet pijn… mijn ogen doen pijn… mijn armen doen pijn… Arme, arme, arme ik. Ik heb veel knuffels nodig En cadeautjes. En taart. karin123, Spirit, Fonny en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Ach arme jij @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Fijn @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Zojuist zei niks: Ach arme jij @Reacher Jaja, kom nu maar op met die taart. Francoise en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Ha die @niks , ja ik ben lekker bezig met de huizen, klussen, tuinieren. Er komen nu na corona ook weer weer vrienden en familie langs, best druk allemaal. En ik heb een voedseldrogertje gekocht, zo leuk. Ik droog fruit, dat is schandalig lekker en ook (wilde)kruiden en ui en knoflook enzo en daar maak ik kruidenmengsels van. Wát een smaak zeg, daar kan geen supermarktpotje tegenop en daardoor ben ik weer extra gemotiveerd om lekker te koken. Heerlijk leven. rapilos, Etty, Lonster en 4 anderen reageerden hierop 6 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Een fruitmand voor je, lijkt mij beter dan taart! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 1 minuut geleden zei niks: Een fruitmand voor je, lijkt mij beter dan taart! Daar kan ik inderdaad best een taart mee versieren Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden