ikkanhet Geplaatst 15 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Ik merk dat ik met volhouden nu steeds een stukje van mijn oude leven terug krijg. Dat is het dubbel en dwars waard. Waarom zag ik dat niet eerder domme muts ikke Tatum en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Gistermorgen war ik al om half negen winkelen. En dadelijk met mijn man mee naar Duitsland winkelen. Weet bijna niet meer hoe die winkel eruit ziet. En morgen weer met twee vriendinnen uit eten. Hello LIFE here I come. Tatum, rapilos en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 goeiemooiemorgen frummers nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Goedemorgen Jane! Al plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 goedemorgen allemaal, Het wordt een stralende dag vandaag. Straks even naar de tuin, dan naar de huisarts voor bloed uitslag. daarna komt vriend eten. Ik ga rauwe andijvie maken met spekjes. vriend, tartaartje erbij Beetje winterkost, maar ja, de andijvie moet op he Spirit, nancy en niks reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Grappig @rapilos dat eten wij ook vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Waar blijft de koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Ik heb een héél saai leven momenteel @nancy bieb, strand en volleybal. Alles ietwat onmatig. heerlijk. nancy en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Zojuist zei niks: Grappig @rapilos dat eten wij ook vandaag. Hah, leuk ! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 4 minuten geleden zei rapilos: Hah, leuk ! Jaaa, goed idee, ga ik ook klaarmaken straks. niks en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 5 minuten geleden zei lady jane: Ik heb een héél saai leven momenteel @nancy bieb, strand en volleybal. Alles ietwat onmatig. heerlijk. Zo'n saai leven wil ik ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Ik heb ook een saai leven. We leven in de tuin, zandbak, zwembad en bubbelbad. Af en toe een wandeling naar de winkel of kinderboerderij. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Ik ook. Man, werk, kinderen, kleinkinderen, huisje, vakanties. Zoooooo saaaaai. Heerlijk! Ik vind mezelf een bofbibs. niks en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Ik was maandagochtend in de winkel. Leg de boodschappen op de band, vraagt iemand mij: mag ik even voor u, heb alleen maar bier. Ik draaide mij om en ja... broodmagere man met tas vol bier. Vroeg in de ochtend al. Heb al een paar dagen dat beeld op mijn netvlies. Dankbaar inderdaad, maar ook een kon ik maar helpen gevoel. Dat kan natuurlijk niet, misschien wil hij wel niet eens geholpen worden. Maar ik had zo'n medelijden met hem. Francoise, nancy en Spirit reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Daaaaar is de koffieeeeee..... Goedemorgen frummers op deze mooie woensdag. nancy en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Hé, hé droogde bijna uit! Goedemorgen lieve @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Dankjewel voor de koffie, Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Goedemorgen dear Niks.... Ik had al vanmorgen vroeg verplichtingen en de koffie kwam er dus niet eerder van Jij hebt nog verlof ... heerlijk hoor, lekker van genieten, je boft met dit weer. Ik zie dat @Kohtje er even was gisteren... fijn even iets van hem te lezen... en ja... ik kan me zijn gevoelens wel indenken. Jammer, want ik mis hem oprecht, maar toch.. @ikkanhet, lees dat je je op het jaarpact hebt gezet: wat een goede zet. En wat ben jij ten goede veranderd de afgelopen tijd, mooi hoor. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 En ik zie dat @Mai ook weer even kwam binnenpiepen... ik hoop dat het goed met je gaat Mai??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 (bewerkt) En oh ja.... een hele dikke knuffel voor @Rosee, volgens mij doe jij het prima met jouw jongens hoor. Dik respect voor. Nu nog zelf een beetje meer tevreden over jouzelf worden lieve. 15 juni 2022 bewerkt door Yvonne Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 25 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen dear Niks.... Ik had al vanmorgen vroeg verplichtingen en de koffie kwam er dus niet eerder van Jij hebt nog verlof ... heerlijk hoor, lekker van genieten, je boft met dit weer. Ik zie dat @Kohtje er even was gisteren... fijn even iets van hem te lezen... en ja... ik kan me zijn gevoelens wel indenken. Jammer, want ik mis hem oprecht, maar toch.. @ikkanhet, lees dat je je op het jaarpact hebt gezet: wat een goede zet. En wat ben jij ten goede veranderd de afgelopen tijd, mooi hoor. Dank je @Yvonnefijn om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 3 uur geleden zei ikkanhet: Gistermorgen war ik al om half negen winkelen. En dadelijk met mijn man mee naar Duitsland winkelen. Weet bijna niet meer hoe die winkel eruit ziet. En morgen weer met twee vriendinnen uit eten. Hello LIFE here I come. Bedenk goed van tevoren wat je wél drinken wilt. Dan hoef je in het restaurant geen keuze te maken. Mij helpt het om als een mantra de hele dag te herhalen dat ik cola of Ice tea ga kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 4 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen lieverds. Dadelijk ademtest, eindelijk. De vorige keer had ik gegeten en dat mocht niet. Nu me netjes aan de regels gehouden. Nuchter blijven dus.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Doe je wel rustig aan @ikkanhet.Niet in 7 sloten tegelijk lopen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 (bewerkt) Vandaag voor mij een ditjes en datjes dag. Even naar de bank.Krijg de app met geen mogelijkheid geactiveerd.Zelfs mijn buurman lukte het niet. Gelukkig is er nog filiaal in het dorp, met echte mensen . Voor de rest, is het wat tobben met de hond nog steeds.Nu op vaste brokken,maar ik hoorde ze wel blaffen vannacht.Had ze dus gepoept in het kamertje.Zo zielig,want ze gaf wel aan natuurlijk, dat ze eruit moest, maar hele nachten buiten lopen met haar, gaat me opbreken. Misschien laat ik haar wel even zwemmen vandaag. Daar kikkert ze altijd wel van op, mijn zeehondje 15 juni 2022 bewerkt door Endoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden