ikkanhet Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Goedemorgen IK KAN HET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Goeiemorgen @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Goeie morgen allebei, Vandaag hier een levensgrote rommelmarkt pal naast mijn deur, makkelijker kan ik het niet hebben. Even een berichtje van gisteren kopiëren, 12 uur geleden zei Kunsie64: Om even aan te sluiten bij karin en bolletje..Erich von Daniken is heel interessant om te lezen. Misschien kennen jullie hem wel? Jazeker ken ik die "De goden waren astronauten" of zoiets. Misschien moeten we een apart draadje maken voor paranormale dingen. Als er nog meer mensen zijn die deze interesse hebben zal ik een draadje maken. De altijdweerdraadjesmaakstervandedag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Goedemorgen. Zo met de kleintjes naar het zwembad, heerlijk! De oudste heeft gisteren haar zwemdiploma gehaald, dus zij mag nu zonder bandjes. Zoon geslaagd voor zijn mbo4, hier dus ook iedereen blij. lady jane, karin123, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Goedemorgen frummers, Wat worden we verwend: alweer een strakblauwe lucht. Eerst maar een bakje nu. DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 DAGPACT Yvonne nancy Ook goedemorgen Yvonne, bedankt voor de koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Veel plezier @nancy. En ook jij gefeliciteerd met het slagen van jouw zoon Wat mij betreft hoeft er geen extra draadje bij te komen hoor lieve @bolletje, er zijn er al zóveel, ik kan het toch allemaal niet bijhouden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Goedemorgen! DAGPACT: Yvonne Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Hoe waren de verschillende bbq’s van iedereen? Lekker toch, nuchter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Goedemorgen @Reacher.... Ik heb zo het gevoel dat je nog niet helemaal wakker bent.... DAGPACT: Yvonne Nancy Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 DAGPACT: Yvonne Reacher ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Of dat je het heel druk hebt met het knuffelen van de katten in het tuinhuisje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 DAGPACT: Yvonne Nancy Reacher ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Goedemorgen, gefeliciteerd @nancy met kind en kleinkind! Wij gaan straks naar de dierentuin. Op tijd voor de drukte aan. Voor het eerst samen zo weg. lady jane, Reacher, Maja en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 En gefeliciteerd @nancy. Ik vind het allemaal reuze interessant. Ik weet niet of ik erin geloof, maar het is ook niet zo dat ik er niet in geloof. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 DAGPACT: Yvonne Nancy Reacher ikkanhet Jeetje, jullie willen Nancy er alsmaar afknikkeren nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 1 minuut geleden zei Yvonne: Goedemorgen @Reacher.... Ik heb zo het gevoel dat je nog niet helemaal wakker bent.... DAGPACT: Yvonne Nancy Reacher Och hemel, gelukkig let jij wel op Vonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Hihihi, je had het zelf al door zie ik ikkanhet ... Jij ook goedemorgen @niks en heeeeeeeeeeeeeel veel plezier in de dierentuin... niks en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 1 minuut geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Nancy Reacher ikkanhet Jeetje, jullie willen Nancy er alsmaar afknikkeren nee was je voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Goedemorgen @Zbb, schuitje varen theetje drinken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Goedemorgen allemaal! Heb een fijne dag @nancyen @niks! Mooi weer, koffie van @Yvonneen een boek. De dag begint goed. 16 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Nancy Reacher ikkanhet Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Dank je wel @Maja hoe gaat het met je mam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 7 minuten geleden zei niks: Goedemorgen @Zbb, schuitje varen theetje drinken vandaag? Goedemorgen niks nee ik ben van de week wezen varen,vandaag blijf ik relaxt in de haven. beetje schoonmaken en rommelen en vanmiddag alvast een kadootje halen voor me ex vrouw die van de week jarig is. in me volgende vrije week ga ik weer een paar dagen weg met de boot. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden