ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Ik had alleen het echte spul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 2 minuten geleden zei Claudius: Ervaring mee, ook met Porto gevuld. Met Port? Maar goed dat ik daar het bestaan nIet van wist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 2 minuten geleden zei Reacher: Met Port? Maar goed dat ik daar het bestaan nIet van wist. Ja dozen met 10 liter wijn, Porto 3 liter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 In Hongarije kochten we ook altijd wijn in jerrycans, rechtstreeks bij de wijnboer. Ik heb nog nooit zo iets lekkers geproefd. Het enige moeilijk was om het te koelen dus zetten we ze in de badkuip maar na een paarglazen stond hij toch op het terras anders moest je steeds naar boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 (bewerkt) Die pakken met een kraantje hebben we ook gehad. En Port ook. Dan werd de wijn aangelengd met Port. 2 juni 2022 bewerkt door karin123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 20 minuten geleden zei spirit: Mijn maag draait zich weer om. Je lichaam wil tegen je zeggen, nooit meer alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 (bewerkt) Hmm nu vinden jullie die pakken in ene keer vies. ik zou er wel een lusten,die 3 literpakken rode wijn van de Lidl en dan nog zo n goedkoop liter pak van die witte. daar werd je goed kachel van krijg er trek van 2 juni 2022 bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Zojuist zei Zbb: Hmm nu vinden jullie die pakken in ene keer vies. ik zou er wel een lusten,die rode 3 literpakken wijn van de Lidl en dan nog zo n goedkoop liter pak van die witte. daar werd je goed kachel van krijg er trek van Niet doen! Levert niets op alleen ellende. Ik zal er over ophouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Nee hoor ik doe het niet maar omdat ik niet meer wil drinken wil het nog niet zeggen dat ik het in ene keer allemaal vies vind Pinkman, Reacher, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Op me werk maakte ze een geintje ze vonden het grappig om een liter ketel 1 per dag te drinken,nou ik heb wel weken gekend dat er een liter per dag van dat spul doorheen ging + de nodige halve liters bier kon er ook niet echt om mee lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Ik vind het nu ook nog steeds niet vies @Zbb. De hoeveelheden staan me nu wel tegen. Zal ik mijn bericht over de wijn weghalen? Fruitvlieg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Die Belgische bieren dronk ik ook niet met tegenzin. Sterker nog ik denk dat het me nog steeds zal smaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Rivella smaakt beter of een sweppes. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Precies @ikkanhet! Of cola of verse jus d’orange. Of perensap! Nu wil ik perensap ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Of crodino met tonic, citroen en ijs mmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 30 minuten geleden zei Reacher: Ik vind het nu ook nog steeds niet vies @Zbb. De hoeveelheden staan me nu wel tegen. Zal ik mijn bericht over de wijn weghalen? Nee hoor van mij hoef je je berichtje niet weg te halen. ik had eigenlijk al trek voordat ik op het forum kwam. gaat wel weer over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Nu is het toch wel water wat ik veel drink en s morgens een paar koppen koffie Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Ik heb heel veel thee gedronken. Nu eigenlijk alleen nog koffie en water. Water wordt zwaar onderschat! Pinkman en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 @Pinkmantegelijk en idem Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Oeh ja: koffie! Ik heb zelfs wat water tussendoor gedronken. Of chocolademelk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 7 minuten geleden zei Zbb: Nee hoor van mij hoef je je berichtje niet weg te halen. ik had eigenlijk al trek voordat ik op het forum kwam. gaat wel weer over Je hebt het de laatste tijd moeilijker he? Hoe komt dat zo denk je? En op hoeveel maanden zit je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Zes maanden zag ik op het jaarpact. Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 (bewerkt) 58 minuten geleden zei Zbb: .....ik zou er wel een lusten,die 3 literpakken rode wijn van de Lidl en dan nog zo n goedkoop liter pak van die witte. daar werd je goed kachel van ... Zo door elkaar ook om goed misselijk van te worden lijkt mij. Ik heb van alleen bier niet zoveel last maar oh whee wanneer ik ga combineren met wijn erbij of sterke drank erbij. 2 juni 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 20 minuten geleden zei Pinkman: Nu is het toch wel water wat ik veel drink en s morgens een paar koppen koffie Ik drink volgens mijn coach/ diëtiste te weinig. Nu doe ik 2 kopjes koffie per dag, af en toe slokje water en drink een pak yoghurtdrink per dag en meestal een kop soep als lunch. De laatsten omdat ik dat lekker vind en ik niet perse denk dat ik dat moet drinken want gek genoeg verslik ik me vaak in drinken anders dan alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Ik drink minstens 10 koffie op een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden