Spring naar bijdragen

Zondag 29 mei 2022

Aanbevolen berichten

Hi. Ik ga even wat ruimte innemen hier. Scroll gerust.

Vorige zaterdag ging ik de mist in. Volledig. Het ging om een uitgebreid vrijgezellenfeest waar ik eigenlijk nul zin in had. Maar ja, sommige dingen moet je gewoon doen. D was er behoorlijk vervelend over, in de zin van "doe dit niet" en "ga niet zus of zo doen". En daar kan ik slecht tegen. Dus de weerzin en behoefte om mijn eigen gang te gaan, was er al. Ook was er al een spanningsboog vanwege het Songfestival. Dus toen de groep (oude studentenvereniging, dat zegt misschien al genoeg) druk begon te zetten, was ik heel snel om. Kom maar door de met de drank. En de vrouwen. En de rest.

Ik kwam hier niet om hulp vragen, want ik wilde geen hulp. Ik was niet getriggerd, ik was kwaad, gefrustreerd. 

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

DAGPACT:
Yvonne
ikkanhet
Reacher
Maja

Quinn 

bewerkt door Quinn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Quinn:

Vorige zaterdag ging ik de mist in. Volledig.

Ok. We zijn nu een week verder, is het nu klaar? Of is dat te simpel gedacht.

Een vrijgezellenfeest klinkt sowieso al gruwelijk, op een negatieve manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet schrijven @Quinn. Is de drempel om te drinken nu niet helemaal weg? 
En waarom wilde je geen hulp?

Omdat ik wilde drinken Reacher, dus geen enkele behoefte had om tegengehouden te worden. Er was geen drempel en die wilde ik ook niet. Ken je dat niet, dat je toegeeft dat je naar de klote wilt en dat dan ook doet?

21 minuten geleden zei Lonster:

Ok. We zijn nu een week verder, is het nu klaar? Of is dat te simpel gedacht.

Een vrijgezellenfeest klinkt sowieso al gruwelijk, op een negatieve manier.

Gisteren en vandaag geen drank, het begin is er. En ja, gruwelijk. De enige manier om ermee om te gaan, was er in mee te gaan. Of nooit aan moeten beginnen natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was het anders niet D geweest die (al) er wat van zei...?

Ik wil niet voor je invullen maar je zo karig bij het songfestival gehouden dat ik eerlijk al dacht Oeh ja, maar erná..erna he, daar zit hem het geniepige juist vaak. Valkuil.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zuur is dat. Ik herken het maar al te goed. Zo sterk, zo flink ten tijde voor en tijdens operatie man. Moelijk maar gedaan en doorstaan met alles wat ik in me had en daarna kreeg ik de nederklets. Het is zo zuur omdat wanneer het moest ik het dus wel kon en erna is het ..nou ja dat dus.

Maar goed je weer te zien hoor:rose: Don"t give up.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is nog in herstel @Quinn Tot nu toe zien we dingen die leken verbeterd weer terug gaan naar als voor de operatie maar er zijn er zeker ook hele kleine lichtpuntjes waar we heel blij mee zijn.

Ik blijf maar beter met me poten van die booze af, het viel de laatste keer niet al te best;)

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Quinn:

Omdat ik wilde drinken Reacher, dus geen enkele behoefte had om tegengehouden te worden. Er was geen drempel en die wilde ik ook niet. Ken je dat niet, dat je toegeeft dat je naar de klote wilt en dat dan ook doet?

Ik herken dat ik verslaafd ben en redenen zie om te gebruiken. 
Meestal staat gebruik nij mij niet rechtstreeks gelijk aan naar de klote gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...