ikkanhet Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goeie morgen superster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goeiemorgen bollewolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goedemorgen tortelduifjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goeiemorgen @Reacherzou jij mij op het dagpact willen zetten bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Dagpact Reacher Ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Tataaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goedemorgen, Heb ik door het muziekdraadje 'love shack' in mijn hoofd, en wiebel op mijn stoel. Ga het maar eens opzetten en meezingen, dan verdwijnt het meestal uit mijn hoofd en kan ik aan de slag. Reacher en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Afgelopen maandag voor het gemeentehuis in de wind gezeten. Resultaat rauwe keel en snipverkouden maar is over voor ik jongetje ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 6 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Heb ik door het muziekdraadje 'love shack' in mijn hoofd, en wiebel op mijn stoel. Ga het maar eens opzetten en meezingen, dan verdwijnt het meestal uit mijn hoofd en kan ik aan de slag. Jij ook? Ik zing al de hele tijd ‘Bang, bang, bang, on the door baby!’ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Ze zijn er hier helemaal klaar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Beterschap @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Knock a little louder sugar! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Mijn liefje kan het niet waarderen, spelbreker, koptelefoon opgezet. Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Reasons to be cheerful, part three Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goedemorgen frummers, Wat een gezellige drukte hier al, leuk. Ik zet even snel een bakje neer en ga dan eerst de boodschappen doen voor het druk in de winkels wordt. En dan kom ik daarna nog wel even binnenpiepen.. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Ik zit met het liedje knock three times in mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Gaaf dit Etty en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 DAGPACT: Reacher Ikkanhet Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goedemorgen allemaal, Koud buiten, binnen ook trouwens nu heb ik het nogal snel koud hoor. Verleden week in Limburg.... Zo,n heerlijke tropische avond bries dat was pas lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 10 minuten geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Koud buiten, binnen ook trouwens nu heb ik het nogal snel koud hoor. Verleden week in Limburg.... Zo,n heerlijke tropische avond bries dat was pas lekker Limburg nu regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goedemorgen dames! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goedemorgen allemaal! Hier waterig zonnetje. Gauw door en op het pact. @Quinn: mis je. Hou je taai 26 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Reacher Ikkanhet Yvonne Maja Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden