ikkanhet Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Goeie morgen Ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Goeiemorgen Bollewol bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Goedemorgen frummers, Het is zondag, de zon schijnt, het wordt vast een mooie dag. Eerst een bakje. DAGPACT ikkanhet Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 @Judithik hoop dat je er weer bij komt. Goeiemorgen @Yvonneonze zonnestraal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Neem een lekkere jusderange koffie al gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Goedemorgen @ikkanhet , @bolletje en @Yvonne Ook hier vroeg wakker Lag gisteren weer om half tien op bed. Totaal gesloopt weer. Vriend had een feest van zijn familie. Dat trek ik echt nog niet, dus heerlijk vroeg naar bed. Straks komen nog twee van mijn dochters voor een verlate moederdag. Verleden week nog te ziek voor. Ze komen lekker vroeg, zodat we dan allemaal nog wat aan onze dag hebben bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik nooit karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Oh, wat heerlijk dat je zo vrolijk bent @ikkanhet Geef maar wat aan mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 7 minuten geleden zei rapilos: Oh, wat heerlijk dat je zo vrolijk bent @ikkanhet Geef maar wat aan mij Ik deel het graag met je @rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Ha, fijn @ikkanhet, Voel me al een stuk vrolijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Goedemorgen frummers Kon gisteren niet wakker blijven bij Songfestival. Man was naar housefeest . Moest er niet aan denken Sauna aangezet. Ga ik wat vaker doen , voor mezelf . Normaal zetten we m aan voor het hele gezin. Dan ben ik weer meer aan het zorgen als aan het relaxen . Dan moet ik fruit in huis en genoeg verschillende geuren maken voor de opgietingen. Iedereen steeds mobiliseren. Heeft Iedereen het naar de zin . Nier te warm , warm genoeg. Wanneer weer wat opgieten , is er water voldoende koud etcetera. Niks gaat vanzelf, bij mij althans niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 @rapilos ziek maar goed uit meid , longontsteking is niet niks rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Goedemorgen @ikkanhet wat fijn dat je zo vrolijk bent dat verdient een bloemetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Thnx @Francoiseblij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 33 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers, Het is zondag, de zon schijnt, het wordt vast een mooie dag. Eerst een bakje. DAGPACT ikkanhet Yvonne zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Goedemorgen. vandaag een dagje helemaal niks doen,daar ben ik echt aan toe. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 5 minuten geleden zei Zbb: DAGPACT ikkanhet Yvonne zbb Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 En goedemorgen natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 @Francoise, fijn dat jouw toespraak goed ging gisteren. @rapilos, beetje rustig aan hoor, geef je lichaam de tijd om helemaal 'bij' te komen... Heerlijk hè zo'n dagje @Zbb, lekker van genieten. En voor @Maja een koffie speciaal Zbb en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Lekker @Yvonne, dankjewel! Ommetje maken voordat ik naar het revalidatie-verpleeghuis ga. En vraag ik mij af waarom de kalfjes nu al de schaduw opzoeken en niet genieten van de zon in het nu nog frisse gras. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Goeiemooie morgen. Hier gister samen in de sauna geweest en ern keer alleen. Privesauna. Vandaag een buslading nieuwe mensen dus nu is het wat gezelliger, maar ander soort rust. Zo lekker om buiten de schoolvakanties hier te zijn. We zijn best matig met eten gelukkig, want wat een dikkerds lopen hier de hele dag te eten zeg. Maar de obers reageren hier wel verbaasd bijmijn koffie en thee. En ik op toeristen die ongeduldige bewegingen maken dat er meer sterke drank en minder cola in hun glazan moet. Plaatsvervangende schaamte soms. Ik pak steeds de 1,5 ltr flessen water en dat voelt als jatten nancy, Bob, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 Rondje gelopen, broodje ergens gegeten. Moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden