Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hier vandaag op schoolreis geweest, manmanmanmanmanmanman......

Maar overleeft.

Mijn man krijgt spaghetti, zoon gaat weg, ik eet niks. Ja, ik weet dat het moet, heb eventueel nog een broodje ei over van het schoolreis. Verder te moe, maar voldaan gevoel. 

@Adri02:heart:

Geplaatst
5 minuten geleden zei Suusstopt:

Misschien wordt de sfeer nu bepaald door mensen die er al jaren zitten... mensen die nieuw zijn brengen nieuwe dingen, omarm de frisse wind i.p.v. ons weg te jagen! Het is ook ons forum

Niemand wil jullie wegjagen @Suusstoptvind een frisse wind juist fijn.

Geplaatst
25 minuten geleden zei Suusstopt:

Als jij die mensen kent dan kun je ook hen aanspreken op de interactie i.p.v. aan @Judith te vragen dit te accepteren

Er is vandaag al veel uitgelegd en die fout waren ook aangetikt.

Geplaatst

@Judithen @Suusstopt voor wat het waard is , dit ia net het echte leven . Wanneer ik mij irriteer aan iemand dan zet ik die op negeren , dat brengt rust . Na een tijdje,  als de gemoederen weer bedaard zijn dan hef ik negeren weer op en kunnen we weer even samen door 1 deur.  Niet door het onkruid de bloemen vertrappen  

Geplaatst
2 minuten geleden zei Suusstopt:

Als ik het terug lees gaat het erom dat iemand een andere persoon toevoegt aan de dagpact omdat die persoon dat zelf niet kan door het mobieltje, super lief... Helpende hand en even later... heb je gezopen in de ochtend.. sherry geloof ik. 

Ja klopt dat was ook een rotopmerking hebben we de betreffende persoon ook gezegd.

Geplaatst
1 minuut geleden zei ikkanhet:

Daar ben ik heel blij mee heb je hier ook wel gemist. :lol:

Dat is fijn om te horen. Ik heb afgelopen maanden het forum wel een beetje gevolgd dus ben redelijk op de hoogte hoe het met iedereen gaat. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Pinkman:

Dat is fijn om te horen. Ik heb afgelopen maanden het forum wel een beetje gevolgd dus ben redelijk op de hoogte hoe het met iedereen gaat. 

O jij stiekemerd hahahaha

Geplaatst
2 uur geleden zei Suusstopt:

Als jij die mensen kent dan kun je ook hen aanspreken op de interactie i.p.v. aan @Judith te vragen dit te accepteren

Ja maar ik vind niet dat hen iets te verwijten valt. 

Hey @Pinkman! Ach ja die popcorn. Die vergeet ik steeds. Sit back and watch the movie. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...