ikkanhet Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Goedemorgen dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Goeiemorgen @Zbb dagpact: zbb Ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Ook al vroeg wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Ja ik ben meestal wel vroeg op. Heerlijk naar buiten en al de geluiden te horen waar ik eerder niet zo op lette. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Heerlijk ze hierboven wakker te streamen met spotify Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Ik moet nog een paar uurtjes werken en dan weer een weekje vrij lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Goedemorgen frummers. Een bakje om de dag te beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 DAGPACT: zbb ikkanhet Suusstopt Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Goedemorgen, lekker koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Goedemorgen @niks. Hoe is het in huize Niks nu? Spannend? Blij? Ik kan me indenken dat het nog heel spannend is nu. Maar ook dat jullie zoooo blij zijn nu met zijn viertjes lekker thuis te zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Moghu mensen, Ikkanhet, Spotify kun je ook beluisteren als er geen internet is hé? Alleen doet tie het bij mij niet. Denk je dat het lukt Zbb een weekje vrij? Probeer je dagen te vullen met leuke dingen kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Ja gaat goed komen bolletje lekker uitrusten straks later in de week nog wel wat verplichtingen,maar alles op het gemak. Sowhat en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Goedemorgen @bolletje. Je kunt Spotify beluisteren zonder internet Bol, maar dan alleen de nummers die je hebt gedownload, dus opgeslagen op jouw eigen apparaat.... (als ik het goed begrepen heb trouwens, want ik luister zelf niet naar Spotify ) bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Het gaat goed hoor @Yvonne gisteren wat onrustig. Maar andere omgeving, geluiden het is nogal een overgang na bijna 6 weken ziekenhuis. Drinken ging dan ook niet makkelijk gisteren. Maar goed dat komt vanzelf. Mini vindt het maar gek allemaal. Bracht wel meteen speelgoed naar Iniemini toe. Maar toen ze bij S zat, ging Mini er bij staan, dag dag. Zo van nu is het mooi geweest en weg maar weer. lady jane, Reacher en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Dat moet een behoorlijk heftige week zijn geweest, maar wat fijn dat je de periode van en na het overlijden van jouw vader nu kunt afsluiten @nancy. Ach @Remi1wat een ellendige periode zo. Ik wens jullie heel veel sterkte voor nu. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Ga je nog varen @Zbb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 2 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen @bolletje. Je kunt Spotify beluisteren zonder internet Bol, maar dan alleen de nummers die je hebt gedownload, dus opgeslagen op jouw eigen apparaat.... (als ik het goed begrepen heb trouwens, want ik luister zelf niet naar Spotify ) Klopt maar ik vind het juist leuk mijn eigen nummers aan te vragen en te beluisteren zonder reclame tussendoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Klinkt goed @niks, even alles rustig laten betijen dus, mooi! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 3 minuten geleden zei niks: Ga je nog varen @Zbb? Misschien later in de week ik zou donderdag met iemand gaan varen,maar lees net dat diegene een ongeluk gekregen heeft en in het ziekenhuis ligt. straks maar eens informeren hoe het gaat het klinkt niet best in ieder geval. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Dat is minder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 sierra sierra madre del sur lalaLalalal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 @niksik begrijp dat de sitar heel anders is, maar ik moet bij dat niet willen drinken steeds zo denken aan mijn jongste. Die deed dat ook zo moeilijk. Steeds een paar slokjes en dan niet meer. En dat iets later weer wat. Nu begrijp ik het. Ze eet nog steeds heel weinig en houdt niet echt van eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2022 goeiemorgen frummers geen zon vandaag ff afkicken weer @niks wat een geduld leer jij nu hebben (hoop ik☺) met jezelf, ienimini, voeden, zorgen, kijken, houden van er zijn samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden