lady jane Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 (bewerkt) Even heel snel: jongste dochter heeft er ook al weken last van Rapi. Hoefde gelukkig niet thuis te blijven ervoor, maar die hoest wordt ze gek van..... @Etty .... voor als je het stof hebt weggewerkt..... 4 mei 2022 bewerkt door Yvonne Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Thanks @Yvonne Wens dochter maar beterschap, leef met haar mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Maar mijn vogeltjes geven in elk geval een beetje troost Ze zijn gezellig Straks nog even naar de dierenwinkel (als ik de energie kan opbrengen) Heb nog geen badje voor ze, en geen speeltjes ook (moest ze eerst even laten settelen) En zeekaak moet ik ook hebben (even vragen of een kanarie dat ook lekker vind ) (De kanarie heb ik trouwens Flip genoemd ) Van de perkietjes weet ik nog niet of het mannetjes of vrouwtjes zijn (daar zijn ze nog te jong voor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 energie maken om te gaan Raps je schrijft over je vogels, dus ze geven je al energie. lekker genieten dat nu niets anders belangrijk is dan uitzieken en van kleine tijd prioriteit maken♥♥♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 6 minuten geleden zei Judith: Dagpact: IJsvogel ikkanhet Yvonne zbb judith Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Goedemorgen..nou ja goede. Ik ben vreselijk opgefokt en heb geen zin in vandaag, eigenlijk heb ik nergens meer zin in. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 (bewerkt) Had al een pot bier gepakt maar na een paar slokken toch maar leeg gegooid want nu moet ik niet zo beginnen te doen natuurlijk maar ik heb inwendig echt zin om me eens flink helemaal te bezatten. Verstand en gevoel zijn het hier weer eens goed oneens. Alsof ik al niet genoeg aan me kop heb. How much is the fish! 4 mei 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 (bewerkt) Dat snap ik wel en heel aardig van je @Judith dat je dat zegt, maar ik ga al te lang mee hier op dit forum om daar trots op te zijn. De reden waarom ik sowieso dat pakte is gewoon een hele stomme actie, erg dom ook. 4 mei 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 5 minuten geleden zei Remi1: Dat snap ik wel en heel aardig van je @Judith dat je dat zegt, maar ik ga al te lang mee hier op dit forum om daar trots op te zijn. Beetje trots dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Hi. Nog net morgen, ik ga vooruit. Snap je @Remi1 maar toch, weggooien is altijd sterk, ook als je jezelf tegenvalt. Vandaag maar niet. Omdat ik wel graag wil. Dagpact: IJsvogel ikkanhet Yvonne zbb Judith Maja Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Haha ja hoor @ikkanhet. Kijk mij eens goed bezig zijn he?! Nou nou, het spat er vanaf. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 @Remi1, als je boot in de buurt ligt misschien even daar uurtje langsgaan! Andere omgeving en mensen. Hoe lang is de wachttijd voor de operatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Voor @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Binnen 2 weken en als er iemand uitvalt bellen ze meteen @Sowhat Boot ligt vlakbij, daar gewoon even zitten doe ik wel vaker, wordt ik rustig van. Dat is wel even een goed idee van je idd. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Nou, de twee nieuwe parkietjes zijn ontsnapt. Gelukkig wel binnenshuis Op de een of andere raadselachtige manier stond er een deurtje open. Wachten tot het donker wordt zegt de dierenwinkel, dan kan je ze zo pakken nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 @Remi1, Ga jij maar even lekker boot zitten joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 53 minuten geleden zei rapilos: Nou, de twee nieuwe parkietjes zijn ontsnapt. Gelukkig wel binnenshuis Op de een of andere raadselachtige manier stond er een deurtje open. Wachten tot het donker wordt zegt de dierenwinkel, dan kan je ze zo pakken Of een theedoek eroverheen werpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Gedaan. Niet zo lang want zo lang kan ik niet wegblijven, maar toch..en zaterdag ga ik met hun (vrijwilligers) bqq- en in de haven. Ik stribbelde eerst een beetje tegen maar ik moet beslist komen zeggen ze, husband ook en die zetten we dan gewoon op een stoel. Nou vooruit dan maar he rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Zo. Wat is het hier stil. Witte rijst met boter, basterdsuiker en kaneel met een varkenssate in pindasaus. En jullie? Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Pizza met ansjovis en gegrilde groenten. Al op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Snitsels met champignons,aardappelen,bloemkool met kaas saus en zoetzure komkommer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Gehakt Cordon bleu rösti en komkommer salade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 @Remi1, witte rijst met suiker en boter aten wij altijd als toetje, uiteraard zonder saté dan. Hier ook bloemkool met nootmuskaat en geraspte kaas. Biefstuk met champignons , komkommer en aardappelen. Goed eten als je ziek bent De vogels zitten weer gevangen, ze kregen honger, wipte voorzichtig hun kooitje in en......kip ik heb je Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 (bewerkt) ‘Tomme, steek om zes uur de vlag half uit, doe m’n dingen. Dus net de tv aan op 1 kijk ik meteen tegen die harsus van maxima aan, de snel opgenomen ware köningin. Met alex aan haar zijde natuurlijk. Ze zeiden ook nog eens niks. Gauw weer uitgezet. Tien voor acht wordt het. 4 mei 2022 bewerkt door Hadocque lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden