Lieke7777 Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Jongste zoon heeft een vriendje te logeren die hij 1.5 jaar online kent . Hij is net gebracht, ken zijn ouders niet alleen video gebeld om het plan te bespreken. Het belangrijkste is dat ik mijzelf recht in de ogen kan kijken en voluit deze verantwoordelijkheid kan nemen nu. Dit is waardevol voor mij . Sowhat, Reacher en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Fijn dat jullie naar huis kunnen @niks. Je klinkt rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Hoe lang kun je noodles eten zonder scheurbuik te krijgen? @bolletjegoed nieuws: in veganistisch ijs van Ben en Jerry zit geen lactose. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Ik heb ook lactose intolerantie maar eet gerust in kleine hoeveelheden melkproducten . Ik heb een periode veel melk gedronken en daar ging het niet goed mee . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Alles goed verlopen vandaag. Best fijn om weer thuis te zijn. Hulde aan de ouders, huis was schoon, tuin was gedaan, zelfs het bubbelbad gevuld. Mini heeft haar speelgoed weer ontdekt. Slaapt nu weer in eigen bed en kamer. De komende weken zullen nog wel hectisch zijn. Maar elke dag is een stapje dichterbij naar huis voor Iniemini. Lika, nancy, Francoise en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Fijn dat het de goede kant opgaat niks hopelijk mag ze snel mee naar huis hier een droge afmelding rapilos en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Home sweet home. Welkom thuis @niks en co. Zo is dat, elke dag is een stapje dichterbij dat jullie aller-kleintje ook naar huis mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Fijn @niks en isd elke dag een stapje dichterbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Wat fijn @niks Ik sta in een file in een parkeergarage. Nou ja!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Waarom @Lika? Wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Kwam vanuit theater, maar was niet alleen… dus file. Daar was ik verbaasd over. Maar ik ben veilig thuis inmiddels. Ik zoef wat over de weg tegenwoordig. Zo gaaf! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Top @Lika! Ik meld me droog van de dagpact. Lekker koese allemaal, sweet dreams. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Toch is dat een grote winst van niet meer drinken. Wel auto kunnen rijden …! Ik heb laat mijn rijbewijs gehaald. Pas toen ik rond de 30 was en al dagelijks dronk (alleen nog niet dagelijks te veel). Daardoor was ‘s avonds rijden nooit een optie eigenlijk. Want ik dronk liever wat. Bovendien, waar wij woonden was een auto niet handig. Rijervaring en zelfvertrouwen deed ik te weinig op en ik verdwaalde altijd. Nu zijn er apps om de weg te wijzen en waar wij wonen, is een auto nu wel handig. En ik kan dus altijd rijden. Want ik ben altijd nuchter. Dat vind ik een rijk gevoel!! Als er wat zou zijn, spring ik als een soort supervrouw in de auto en hoep! : daar ben ik! Zo’n vrij gevoel! Bob, Maja, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden