Lieke7777 Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Ik heb vandaag avond dienst , heb er zin in ondanks dat ik liever dag werk . Ik werk samen met een flex collega die ik ken van mijn vorige locatie. Zo lang niet gezien, gesproken dus lekker samen werken en kletsen .. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Hi. Opkrabbelen en doorgaan. Niet omdat het niks voorstelde, maar omdat ik er niet in wil blijven hangen. Ik ben net wakker, dus voor mij begint de dag nu pas. Dagpact: Roberto Toos ikkanhet Quinn Roberto, lady jane, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 7 uur geleden zei Rosee: Jongste zoon weer flink opstandig. Vind het zo jammer dat dat over alles een schaduw werpt. Ik weet ook echt niet meer wat ik eraan moet doen. Loslaten is het enige, maar dat lukt me nooit echt. Ik voel me er schuldig over. Sterkte @Rosee, het lijkt me zo moeilijk! Ik vind je een heel dappere vrouw. En nog Goedemiddag Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 2 uur geleden zei spirit: Hst hartje krijgen julllie er gratis bij. Ik ga bij de zieke mevrouw spelen. Wat zal ze genieten. Mooi Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 @Rosee: niet aan jezelf twijfelen Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Gezien het afgelopen weekend eet ik straks zonder klagen het voedsel dat D gaat opwarmen; kant en klare noodles met kip uit een pakje en kant en klare pindasaus. Ik gok dat dit in mijn geval onder de vijfde cirkel valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Goed dat je meteen weer doorpakt @Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Goedenavond . @Rosee gaat wel hoor , voell mezelf soms zielig , terwijl het maar tijdelijk is . Als ik jou dan lees dan denk ik , ach meiske toch een gun je zoveel beter. En Aaargh dat schuldgevoel. Niet doen . Wees lief voor jezelf , je bent het zo waard Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 (bewerkt) Goedenavond.. Donderdag is me boot weer klaar, hoop ik. En nu ben ik bek- en bekaf van alle drukte afgelopen weekend en ook mensen- moe trouwens. 11 april 2022 bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Ik ga slapen, ben ook bekaf. Bek-af dus. Rare schrijfwijzen tegenwoordig...tot morgen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 32 minuten geleden zei Remi1: Goedenavond.. Donderdag is me boot weer klaar, hoop ik. En nu ben ik bek- en bekaf van alle drukte afgelopen weekend en ook mensen- moe trouwens. Fijn dat ie zo snel klaar is het word mooi weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 (bewerkt) Ik vind dat helemaal niet snel @Zbb Ze, botenwacht, komen dan wel binnen 24 uur maar materiaal moet besteld worden en intussen ligt mijn boot daar maar te liggen. Naar huis slepen kan ook maar je wilt niet weten wat dat kost. Maar ik mag niet klagen. Als ik gister toch was doorgevaren had ik de hele motor in alle mosterd gevaren, zo bleek vandaag. Dan had het mij een slordige 4000 pieterballen gekost dit geintje. (dat heeft het mij eind vorig vaarseizoen ook al gekost aan o.a. onderhoud motor/ technisch, dan wordt het wel een hele dure boot op die manier he) 11 april 2022 bewerkt door Remi1 verduidelijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 10 minuten geleden zei Remi1: Ik vind dat helemaal niet snel @Zbb Ze, botenwacht, komen dan wel binnen 24 uur maar materiaal moet besteld worden en intussen ligt mijn boot daar maar te liggen. Naar huis slepen kan ook maar je wilt niet weten wat dat kost. Maar ik mag niet klagen. Als ik gister toch was doorgevaren had ik de hele motor in alle mosterd gevaren, zo bleek vandaag. Dan had het mij een slordige 4000 pieterballen gekost dit geintje. (dat heeft het mij eind vorig vaarseizoen ook al gekost aan o.a. onderhoud motor/ technisch, dan wordt het wel een hele dure boot op die manier he) Ja het is en blijft een dure hobby Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 4 minuten geleden zei spirit: ......Fijn, dar ik tegenwoordig gelijk weer opsta en doorga. Vind je dat echt, ik bedoel inwendig heel heel écht? Ik drink al geruime tijd zo. Noem het "gecontroleerd" of whatever maar ik vind er inwendig eigenlijk niks aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 4 minuten geleden zei Remi1: Vind je dat echt, ik bedoel inwendig heel heel écht? Ik drink al geruime tijd zo. Noem het "gecontroleerd" of whatever maar ik vind er inwendig eigenlijk niks aan. Wat zou je dan wel willen, helemaal niet meer of Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Dat die rommel eens wat minder belangrijk in me leven zou zijn @ikkanhet Altijd wil ik in de gelegenheid kunnen zijn om te drinken als ik dit wil, of dat de mogelijkheid in ieder geval bestaat. Dat gevoel, daar zou ik graag vanaf willen zijn. Dat lijkt me een bevrijding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Remi1: Dat die rommel eens wat minder belangrijk in me leven zou zijn @ikkanhet Altijd wil ik in de gelegenheid kunnen zijn om te drinken als ik dit wil, of dat de mogelijkheid in ieder geval bestaat. Dat gevoel, daar zou ik graag vanaf willen zijn. Dat lijkt me een bevrijding. Heel herkenbaar zo heb ik het precies hetzelfde en haat dat ook. 11 april 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 @ikkanhet Dat bedoelde ik dus. Het is niet dat ik niet doordrink, of heel erg grote hoeveelheden, of dat ik niet weer opsta of zulks..., wat dan belangrijk is. Wat wel belangrijk is, is dat ik drink want daarmee hou ik het psychisch mee in stand. Psychisch kan het bij mij zo sterk zijn dat ik droogdrink en daardoor weer lichamelijk, alsook in gedrag, beïnvloed wordt. Dan kan ik het wel vergoeilijken met ik drink niey zoveel, of ik sta gelijk weer op etc, maar daarmee kom ik er niet vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Dat is acceptatie Remi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Hoe bedoel je dat @Fruitvlieg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 11 uur geleden zei Remi1: @ikkanhet Dat bedoelde ik dus. Het is niet dat ik niet doordrink, of heel erg grote hoeveelheden, of dat ik niet weer opsta of zulks..., wat dan belangrijk is. Wat wel belangrijk is, is dat ik drink want daarmee hou ik het psychisch mee in stand. Psychisch kan het bij mij zo sterk zijn dat ik droogdrink en daardoor weer lichamelijk, alsook in gedrag, beïnvloed wordt. Dan kan ik het wel vergoeilijken met ik drink niey zoveel, of ik sta gelijk weer op etc, maar daarmee kom ik er niet vanaf. Bor, dat is de magie van de 60 dagen grens (bij mij dan). Na 60 dagen droog blijven beginnen er dagen/weken te komen dat ik helemaal niet met drank bezig ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 19 uur geleden zei Remi1: Hoe bedoel je dat @Fruitvlieg? Je schreef: Dat die rommel eens wat minder belangrijk in me leven zou zijn @ikkanhet Altijd wil ik in de gelegenheid kunnen zijn om te drinken als ik dit wil, of dat de mogelijkheid in ieder geval bestaat. Dat gevoel, daar zou ik graag vanaf willen zijn. Dat lijkt me een bevrijding. Als je accepteert dat de oorzaak van dat gevoel is dat je een alcoholprobleem is en de enige manier om van dat gevoel af te komen is niet meer drinken. Dus de acceptatie is dat je een andere richting op gaat dan wat je tot nu toe hebt gedaan om gelukkiger te worden of minder ontevreden en dat dat rotgevoel minder belangrijk in je wordt omdat het verdwijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 2 uur geleden zei Fruitvlieg: Je schreef: Dat die rommel eens wat minder belangrijk in me leven zou zijn @ikkanhet Altijd wil ik in de gelegenheid kunnen zijn om te drinken als ik dit wil, of dat de mogelijkheid in ieder geval bestaat. Dat gevoel, daar zou ik graag vanaf willen zijn. Dat lijkt me een bevrijding. Als je accepteert dat de oorzaak van dat gevoel is dat je een alcoholprobleem is en de enige manier om van dat gevoel af te komen is niet meer drinken. Dus de acceptatie is dat je een andere richting op gaat dan wat je tot nu toe hebt gedaan om gelukkiger te worden of minder ontevreden en dat dat rotgevoel minder belangrijk in je wordt omdat het verdwijnt. Dat schreef @Remi1ik heb beaamd het ook zoiets te ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 4 uur geleden zei Fruitvlieg: Je schreef: Dat die rommel eens wat minder belangrijk in me leven zou zijn @ikkanhet Altijd wil ik in de gelegenheid kunnen zijn om te drinken als ik dit wil, of dat de mogelijkheid in ieder geval bestaat. Dat gevoel, daar zou ik graag vanaf willen zijn. Dat lijkt me een bevrijding. Als je accepteert dat de oorzaak van dat gevoel is dat je een alcoholprobleem is en de enige manier om van dat gevoel af te komen is niet meer drinken. Dus de acceptatie is dat je een andere richting op gaat dan wat je tot nu toe hebt gedaan om gelukkiger te worden of minder ontevreden en dat dat rotgevoel minder belangrijk in je wordt omdat het verdwijnt. Ja, ik denk het ook. Dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden