Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 april 2022


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Ja, dat is wel heel raar @jopie, dat ze dat ene zinnetje weg haalt
Dan zou ik ook wat achterdochtig worden denk ik.
Kan ze het zelf verklaren, waarom ?

Hier lekker gedoucht
gisteren werkelijk geen fluit uitgevoerd
Vroeg naar bed gegaan en lang geslapen
Zal het wel nodig gehad hebben

Vanavond uit eten bij de Griek met vrienden
Maar geen ouzie dan :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ikkanhet:

Goeiemorgen allemaal,

Net vriendin uit Rotterdam weer gesproken zit nog steeds in een binge.
Help haar voor zover dat kan op afstand maar hoe moeilijk.

Zal ze het niet fijn vinden als je  in de auto stapt en naar haar toe rijd even een paar uurtjes gezelschap houden/ praten ipv op  afstand blijven ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Lieke7777:

Zal ze het niet fijn vinden als je  in de auto stapt en naar haar toe rijd even een paar uurtjes gezelschap houden/ praten ipv op  afstand blijven ?

Met het risico dat ze slaapt of niet open maakt of er niet is daar is het me net te ver voor rijden. Als het niet zo ver was was ik allang gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei ikkanhet:

Met het risico dat ze slaapt of niet open maakt of er niet is daar is het me net te ver voor rijden. Als het niet zo ver was was ik allang gegaan.

Ja snap ik , is ook niet naast de deur . 

Zal ook niet onverwacht  gaan maar het meer afspreken. 

Lastig , ik had in een binge  vooral de laatste periode enorm behoefte aan iemand die kwam,  maar ook weer niet. 

Mijn zus heeft  mij in een flinke crisis/binge  opgehaald en een paar dagen mee naar haar  huis  genomen. 

Heftig als ik daar aan terug denk .

Heb zelfs een keer  mijn behandelaar gesmeekt om te komen .

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou vooral boos zijn, als het mijn vriendin was, en dat laten blijken. Niet dat dat wat zou helpen trouwens. 

Zondag was ik met de trein op weg, heenweg 3 kwartier, terugweg 4 uur over gedaan om thuis te komen. Het was een vreemde storing, die ze pas na een dag konden verhelpen. Maar wat nog vreemder was, dat er geen NS bussen werden ingezet. Onbegrijpelijk. 

Wat een dametje is die poes Lieke. Een echte glamourfoto. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei jopie:

...., maar hoe jij dit volhoudt allemaal, ík snap het echt niet. Je bent ook geen twintig meer....   Ik zou het niet meer kunnen, zulke lange dagen, in ieder geval. ....  .......

Me dunkt. Ik ook niet hoor! Gister had ik 12 uren (van 7 tot 1900 uur) dreumesboy. Dan husband en heit nog daarbij + de dagelijkse huishoud.

Gisteravond om half 9 lag ik gevloerd in bed om er pas 14 uur later weer uit te komen; lange douche, goed gezond eten en drinken, op de fiets naar buiten in weer en wind (accu was leeg maar ff buiten ploeteren is ook gezond op z"n tijd, dus ik ben gewoon heen- en terug gefietst) en net terug na consult lifestyle coach.

Nu kan ik er weer tegenaan (fysiek en mentaal) maar als ik dit bovenstaande af en toe niet doe, hou ik het niet vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iniemini krijgt een nieuw medicijn erbij. Ze vergeet steeds te ademhalen, een apneu heeft ze dan. Dit komt vaker voor, omdat de longen nog niet volgroeid zijn. Weer iets meer ondersteuning met zuurstof en hopelijk gaat het dan wat beter. Het is toch elke keer schrikken als het alarm af gaat. Even aanraken en dan ademt ze ook wel weer door. Maar de keren dat dit gebeurt, moet nu wel wat verminderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze is ook nog zo klein @niks zo breekbaar en niks bij te zetten nog. Groeit ze al wat in gewicht en mag ze af en toe al even uit de couveuse?

Ik denk heel veel aan je/ jullie. Jullie verhaal lijkt erg op de (spannende) tijd van onze tweeling. Alleen dan in de versie van hoe het 30 jaar geleden ging.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zit nu net weer iets onder haar geboortegewicht. Ze mag er 2 keer uit, 1 keer bij papa en 1 keer bij mij, huid op huid contact. Wel mogen we haar in de couveuse zelf verzorgen. Als er bezoek met ons mee is blijft de couveuse dicht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is fijn! Kangaroe-en.

Ik weet nog dat ik niet 1 van me baby"s vast had kunnen houden en toen ik naar de baby" s toe ging op de couveuse- afdeling zaten er 2 verpleegsters naast elkaar met elk een baby van mij op de arm.:(  Niet om medische redenen maar gewoon om te baby- en. Ik was zo zo flabbergasted en tegelijk zo blij dat ze blijkbaar de couveuse eindelijk af en toe uit mochten, dat ik niks gezegd heb.

Maar ja, ik was een zeer jonge onervaren moeder. Nu zou ik er zeker wat van gezegd hebben denk ik.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei spirit:

Kon nietvop hdg forum. Komren. Enevogg oog zit helemaal dichtnvanaegebde deur waar ik tehenop livjt. Nota bend in nuchterebtoedtand. Nu geen gezkicht voorvde rest gaat alkes kort komt weinig zinnihs uit ne edn oog. Maar binnenkort een patrelateien,zo bik en dar is iemand die van mij houdt en ik van me. 

 

??? Het spijt me wel, maar ik geloof er geen hout van dat je niet aan het drinken bent. Dat je ogen niet goed zijn geloof ik, maar die laatste zin zegt wel veel. Drink je omdat je je eenzaam voelt? Eerlijk gezegd weet ik niet wat nog te zeggen. En misschien zit ik wel fout....maar ik denk het niet :blush:

Wijfie, gun jezelf nou echt eens professionele hulp. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...