Zbb Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Goedemorgen laatste dag vrij alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 8 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Roberto zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 @Zbb Hoe ga je met (niet) roken? Rook je nog of ben je al gestopt, of wat is je plan? Ik zat vanmorgen met dreumesboy aan de ontbijttafel en ik had net van tevoren koffie en een peuk gehad (dat is het eerste wat ik doe in de ochtend; koffie en peuk). Zaten we samen te eten ging hij kuchen en lachen en weer opnieuw, en nog een keer en maar lachen ook. Totdat ik tot mijn grote schaamte in de gaten kreeg dat hij mijn rokershoest nadeed. Dat vind ik niet om te lachen niet. rapilos en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Goedemorgen frummers lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Goedemorgen. Lijkt wel herfst inderdaad. Wat een weersverschillen. DAGPACT: Yvonne Roberto zbb Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 18 minuten geleden zei Remi1: @Zbb Hoe ga je met (niet) roken? Rook je nog of ben je al gestopt, of wat is je plan? Nog niet zo goed ik had een zyban kuur van de dokter gekregen,maar ik werd helemaal niet goed van de bewerkingen en dan bedoel ik echt niet goed! wat een troep is dat zeg Blijkt dat de chemische structuur van die pillen heel nauw verwant zijn aan die van amfetamine. En amfetamine heb ik nooit een fijne drug gevonden. dus nu weer een andere kuur van de dokter gekregen,maar ik moet eerst nog even bekomen van de schrik. als deze niet bevalt of werkt dan hoop ik dat de champix weer beschikbaar is halverwege juni (volgens de dokter) die helpen mij wel heel goed en de bijwerkingen zijn (voor mij) goed te overzien. had ik maar nooit die ene opgestoken na de laatste keer stoppen maarja … Remi1 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Aan "had ik maar" en "ge-maar" heb je niks @Zbb Dat zijn van die dooddoeners, had ik maar nooit de aller- eerste genomen bijvoorbeeld. We kunnen er wel een laatste van maken, dat dan weer wel. Tenminste als je "we" goed vind want ik wil ook weer stoppen. Weet alleen nog niet wanneer en dat slaat ook weer nergens op, och och Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 @niks spannend een gehoortest , en mini denkt natuurlijk dat het daar 1 grote vakantie is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 een hele goede morgen allemaal, Blij dat ik de ramen nog niet heb gezeemd Pfff, wat een weer zeg Gelukkig hoef ik niet te werken vanochtend Gisteren hard gewerkt in de tuin van "schoonzus " samen met de rest van de familie van vriend We waren met 9 man, van 13.00 tot 16.00 gewerkt Voor en achtertuin zien er weer keurig uit nu. Ook gegeten met z,n allen Vanochtend gat in de dag geslapen raar gedroomd ook En ja, ik was weer eens de enige die niets dronk Wen er maar aan, zei ik tegen mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Ja zeker ik zou het wel fijn vinden om er eventueel een stop maatje bij te hebben. maar de knop moet wel eerst goed om wil er geen half slachtige stop poging van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Kom even op Messenger @spirit dan nemen we samen onze antabus in. Fruitvlieg, Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 16 minuten geleden zei Zbb: Kom even op Messenger @spirit dan nemen we samen onze antabus in. Goed idee , om samen de antabus in te nemen.. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 (bewerkt) 26 minuten geleden zei spirit: En weer door. Dag 2.vandaag naar mijn zoon. Kon wel stoppen zaterldag, maar was toch teveel. Ook teveel indrukken en spanningen. Vandaag naarvmijn zoon. Geeft ook spanningen, maar wil mijn meiden ook wel eens zien we gann op tijd naar huus. Lieve spirit , spanningen zullen er altijd blijven. Maar er anders leren mee om gaan . Je wilt graag de antabus nemen dat is een besluit die je dan neemt om niet meer te willen drinken . Hier zal je ook achter moeten blijven staan en het gaan nemen. Dan houd je de achterdeur dicht de gedachten het spelen met de gedachte aan alcohol geen discussie meer met je zelf. Alles aangaan zonder de alcohol. En als je hulp wilt hebben wil ik hierin ook wel wat voor je betekenen om de antabuse te nemen . 4 april 2022 bewerkt door Lieke7777 Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Zo lekker 3 dagen vrij , zonder echte afspraken. Alleen zoals als gebruikelijk maandag avond de AA . En morgen een teams vergadering .. Dus lekker rustig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Hi. Van de winter naar de herfst. Morgen hoogzomer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 als dat zou kunnen.... Net kletsnat en ijskoud thuisgekomen van een klus; Ikea kast in elkaar gezet 2 uur over gedaan en dat weet mijn rug nu ook dat ik geen 20 meer ben als beloning een banaan, schattig he Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 @spirit, je hebt nu toch niet een slok op terwijl je zoon komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 @lady jane een Ikea kast in twee uur is super snel. Je verdient wel twee bananen joh. lady jane, Zbb, Francoise en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Nou mensen, wat een vreselijk bagger weer vandaag. net gezonde kokosmakronen gebakken Thee gezet van gember, kurkuma losse groene kruidenthee en een schijf sinaasappel Even op de bank geslapen, terwijl ik bijna niets gedaan heb vandaag Merk wel, dat als ik een dag hard gewerkt heb (zoals gisteren een paar uur tuin, of een ochtend huishouden bij iemand), ik de andere dag de hele dag moet bijkomen en tot weinig in staat meer ben Daar baal ik gigantisch van, want eet heel gezond, en probeer veel te bewegen en vroeg naar bed te gaan. Drink ook al bijna 6 weken niet meer Zucht...., wordt ik dan toch echt oud ?? Gadver ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Een IKEA kast in elkaar zetten zou mij echt niet lukken hoor Daar heb ik mijn personeel voor ha, ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 5 uur geleden zei Lieke7777: @niks spannend een gehoortest , en mini denkt natuurlijk dat het daar 1 grote vakantie is Ja, ze vermaakt zich hier prima. Gehoortest goed, nieren zijn goed ontwikkeld, dus happy! Mijn bloeddruk was nog iets te hoog, maar geen reden tot zorg. Het begint allemaal wat te landen. We proberen hier het normale gezinsleven een beetje op te pakken. S werkt gewoon vanuit hier, krijgt alle medewerking vanuit zijn werk. Doen wat hij kan doen en zeker ook zijn tijd nemen voor ons, voor zichzelf. Lieke7777, nancy, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 1 uur geleden zei rapilos: Een IKEA kast in elkaar zetten zou mij echt niet lukken hoor Daar heb ik mijn personeel voor ha, ha Ik was het personeel hier Raps Onze stad heeft een oud Blokkerpand gedeeltelijk ter beschikking voor Oekraiense vluchtelingen en het weinige dat ze hebben ligt in hoopjes op hun kamer de kast in de knderkamer was niet kompleet dus die lukte niet deze hang-legkast wel gelukkig en ik kreeg hulp na een poosje bovendien dochter van een timmerman hier dus pa heeft wat geholpen van daarboven denk ik bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Knap hoor @lady jane Ook goed dat je je zo inzet voor de vluchtelingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 nou knap, we moesten wel een stuk overnieuw doen omdat we niet goed hadden opgelet, de tekeningen zijn best duidelijk, maar ik lees ze pas al werkende en we hadden een andere manier van inschatten. samenwerken en met een vreemde ik ben het een beetje verleerd geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden