Spring naar bijdragen

Maandag 4 april 2022

nancy

Aanbevolen berichten

Fijn dat het goed gaat @niks, en jaaaaa, ik kan me Mini wel indenken, hahaha. 
Vandaag dan maar wat meer rust tussendoor nemen hoor. 
En ik hoop dat jijzelf traantje voor traantje weer wat rustiger zult worden van binnen....

@nancy, jij een fijne werkdag, ik hoop voor jou dat de kinderen niet zo stormachtig zullen zijn als het weer hier nu. 

En jij natuurlijk ook een goedemorgen tante @bolletje.... 

DAGPACT: 
Yvonne 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iniemini krijgt vandaag een gehoortest. deze is uitgebreider dan de standaard test. Voor iedereen hoor die op de NICU ligt. Maar vindt het wel spannend. Ook krijgt ze later nog een oogonderzoek. Rond de 6 weken geloof ik. Vandaag krijgt ze ook een echo van de nieren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat met mij wel goed @Yvonne. Af en toe mezelf een halt toe roepen. Voorlopig nog even samen met Mini een middagdutje doen. Hier in het huis is het echt fijn. Al moet ik even mijn plekje vinden. Dat is het verschil met S, hij heeft meteen contact met iedereen en ik kijk de kat uit de boom. Maar door Mini heb je ook weer sneller contact, net haar vader ze stapt op iedereen af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, best spannend al die onderzoeken Niks. 
En fijn dat het goed met jou gaat. Een beetje de kat uit de boom kijken.... daar is helemaal nik mis mee hoor. 
Goedemorgen @Yana, jaaaa, de rust is wedergekeerd.
Kind is weer naar haar eigen huis, daar gaat het gelukkig weer goed mee. 
Fijn trouwens dat jij ook weer regelmatig post hier, ik heb je gemist! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mijn gezondheid is het op het moment vermoedelijk beter om helemaal geen alcohol te gebruiken en wat is het fijn om te merken dat ik dan ook zonder moeite de afgelopen maand de wijn kan laten staan. 
Het kopje koffie in de ochtend vervangen voor een bakkie zonder cafeïne kostte me meer moeite, het heeft een dag of drie geduurd voordat ik weer een beetje wakker werd.
Heerlijk is het om niet in strijd met mezelf te leven, toen ik nog rookte vond ik dat ook lastig, dat ik bij iedere sigaret wist dat het ongezond was en dan toch doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @lady jane en @ikkanhet
Zo vroeg is het toch niet meer Jane? Ochtendstond heeft goud in de mond zeggen ze. 
Oké dan, dit keer heeft de ochtendstond water in de mond, maar ja, we kunnen niet alles hebben toch? 
Maar zonder gekheid, ik vind het juist heerlijk om lekker vroeg op te staan en lekker lui nog even te niksen.... 

Ja @Yana, heerlijk toch niet meer die dwang hoeven te voelen. 
Ik had dat ook met roken, zo blij dat ik dat gevoel kwijt ben. 
Koffie heb ik jarenlang ook met sloten gedronken, voor ik naar mijn werk ging had ik al twee bakken op, 
en over de hoeveelheden op het werk hou ik mijn mond maar helemaal. 
Nu begin ik de dag heerlijk ontspannen met een pot thee en pas eind van de ochtend twee bakjes koffie.... 
Ik heb de koffie niet meer nodig om wakker te worden. 
(Hoewel ik me het heerlijke gevoel nog goed kan herinneren van een grote mok koffie samen met een sigaret 's morgens vroeg in de achterdeur, jammie :(

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...