Quinn Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Morgen mensen. Weekend vol met schoonfamilie. Top. Dagpact: - Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Goedemorgen, ik droomde dat we met het forum een weekend op een boerderij waren. Voor de teamspirit. Dat viel nog niet mee, veel ruzie. De dieren moesten we verzorgen, laat 1 van de mannen bijna een koe verdrinken, weet bij God niet wie het was. Gelukkig kon ik de koe redden, wat ben ik ook een held bolletje, nancy, Reacher en 4 anderen reageerden hierop 2 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Goedemorgen! Ik denk dat het @bumperjimwas die de koe teveel thee gaf. Zie je, ik zit nog helemaal in je droom. Hoe is het trouwens geel knuistje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Na lange tijd lig ik hier weer eens als Freek Vonk op de loer om een glimps van de rood met zwart en wit gevlekte feline op te vangen. Zeer schuw dier. Moet.naar.buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Maar er lazerde net een lijmklem van de trap dus ik vrees dat het hem niet gaat worden vanochtend. Ik heb wel de knapste trap van het universum inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Over het universum gesproken: hoe is het Spock@hub02? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Ik snap niets van je katten verhalen is dat erg? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Ze moeten naar buiten, maar durven niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Een van hen wil ontzettend graag naar buiten. Is van origine ook een boerderij kat. Schuw bij de meeste mensen. Een tijd lang duurde ze de trappen niet af maar nu is ze een paar keer even buiten geweest. Ze wordt alleen steeds naar binnen gejaagd door de andere katten en omdat ze zo bang is lukt hen dat ook. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 En omdat ik niet zo goed ben in mijn bovenkamer probeer ik dit dan logistiek op te lossen door de andere katten elders in huis op te sluiten etc. Wat veel gevloek en gescheld van die katten veroorzaakt. In plaats van het los te laten bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Och wat sneu. De rest gaat wel naar buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Drie van de vijf wel. Socrates is natuurlijk een schat, die doet niks. Er is alleen een klein territoriaal rotzakje bij die de boel verpest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 En dan is er nog een vrouwtje die inmiddels door het hele huis banjert en geen belangstelling heeft voor buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Maar in huis zit de bange kat altijd op zolder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Zojuist zei niks: Maar in huis zit de bange kat altijd op zolder? Yes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 We maken vooruitgang maar zoooooooo langzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 In januari vorig jaar samen gaan wonen en dus in een nieuw huis. Sindsdien is het dit gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Wel zielig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Genoeg over mij. Heb je goed geslapen verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 1 minuut geleden zei niks: Wel zielig hoor. Vanavond gaat het lukken. Ik sluit mijn vriend en het kleine rotzakje samen op in de mancave. Dan mag zij een week buiten in haar uppie om de tuin te markeren etc. Goed idee van mijn vriend nu net niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Ik heb redelijk geslapen. Vandaag komen mijn schoonouders. S gaat samen met zijn vader de tuin in. Schoonma gaat poetsen en ik kijk toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Dan sluit je je vriend een week op? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 1 minuut geleden zei niks: Schoonma gaat poetsen en ik kijk toe Wel aanwijzingen roepen hè ‘vergeet die hoekjes niet’ Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Zojuist zei niks: Dan sluit je je vriend een week op? Dat is ook een idee niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Ik ben allang blij dat ze het doet. Heb gelukkig geen klagen over haar. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden