Remi1 Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Als iemand mij tegen gevallen is ben jij dat wel @bolletjemet je zelfdiagnostiek. En hoezo kkan ik beter negeren, lees je eigen scheldpartij eens terug van gister, ben jij beter dan wie dan ook en dan ook nog vertellen over hoe anderen het moeten doen? Dit forum verslavingdebaas, alcoholdebaas. Niemand zit hier bij een zielenknijper of 1 of andere psych om een diagnose te stellen. Hier zijn lotgenoten als het goed is, niet meer en niet minder. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Oké mensen ik ben er van tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 (bewerkt) x 25 maart 2022 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 11 minuten geleden zei Amalia: Ik vind die diagnoses juist wel interessant. Er zit hier een partij zuipende en pillenslikkende weirdos op dit forum! Ja, wat had je anders verwacht op dit forum?? Ik val onder de zuipende weirdos . En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 (bewerkt) x 25 maart 2022 bewerkt door Amalia lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Ik sinds een week ook. En daarvoor kom ik hier. Niks weirds aan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Zojuist zei nancy: Ik sinds een week ook. En daarvoor kom ik hier. Niks weirds aan. Niet meer zuipen dus, sinds een week. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 3 uur geleden zei Remi1: Dit forum verslavingdebaas, alcoholdebaas. Niemand zit hier bij een zielenknijper of 1 of andere psych om een diagnose te stellen. Hier zijn lotgenoten als het goed is, niet meer en niet minder. We verschillen hierin wellicht van mening, dat kan. Maar het feit dat we hier als lotgenoten zitten, betekent voor mij nog steeds niet dat je alles maar kunt zeggen, of je alles maar moet laten zeggen. Zeker niet als er een zeer nadrukkelijk patroon zonder enige poging tot ander gedrag te bekennen is. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 15 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2022 Wat Bolletje ook schrijft of doet, Bolletje krijgt van mij altijd gelijk ook al ben ik het er niet mee eens maar gewoon omdat het Bolletje is. bolletje, lady jane, nancy en 3 anderen reageerden hierop 2 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Eigenaardig dat alles wat Donder gezegd heeft weg is, en Donder zelf ook, terwijl deze draad nog bol staat van, door anderen geschreven, vuiligheid. Blijkbaar wordt hier met 2 maten gemeten. Netjes @moderator Bravo. Applaus hoor! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Broeva! Harroo! Trol er lekker op los, Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Zo schattig @Remi1hoe je het constant voor de idioot die iedereen willekeurig schopt opneemt. Je vraagt je toch af waarom je hier zo langzamerhand geen vrienden meer hebt. De mazzel. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Hele account is weg van donder . Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ik was nooit zo weg van ‘m. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden