Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 februari 2022


Reacher

Aanbevolen berichten

Ik zocht een symbool voor helderheid, als in een helder hoofd en niet bezopen, maar ook helder krijgen waarom ik toch steeds weer voor de bijl ga.   Want mijn hoofd kan niets met 'gewoon de eerste niet nemen'.   Net als dat je tegen een kind niet moet zeggen: 'niet vallen'. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik las over het loodzware voor @Maja en de teleurstelling. 
Jeetje wat krijg jij toch veel op jouw bordje en wat heb jij ongelooflijk veel gedaan... 
Ik denk dat jouw zus gelijk heeft. 
Niet meer overleggen of er meer hulp van buitenaf kan komen. 
Aangeven dat jij aan de grens van jouw kunnen zit. Eigenlijk daar al ver overheen zit. 
En dat jij nu echt hulp van buitenaf gaat inschakelen.
En dat kun je heel liefdevol aangeven, daar zit niets hards in hoor Maja. 
Ik wens je heel veel sterkte, want begrijp heel goed hoe moeilijk dit voor jou is :heart:
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, de oven piept; broodjes zijn klaar
Andere dochter is vrij vandaag en heeft een logee..na lange avond voor ben ik nu een vervelende moeder die ze liefdevol veel te vroeg naar hun zin uit bed haalt. 

Ik heb gedroomd over de uil van Minerva; die droom wil ik niet nader analyseren.

Na ontbijtje aan de strijk, met een serie op tv erbij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee ik weet het niet meer, misschien was het ook wel een documentaire.  Iemand? Maar ik denk er nog vaak aan.  Het ging over: stel dat je ergens als molecucuul ronddwarrelt in een onbewuste slaapstand en iemand komt langs en zegt: wil jij met een heleboel andere moleculen een jaartje of wat samen  een menselijk lichaam vormen?  En dat iemand je dat vraagt is een kans van één op de biljoen, of 100 triljoen?   Dan lijkt het opeens alsof je een soort van uitverkoren bent, een lot uit de loterij gewonnen hebt, een mazzelaar.  Een reis gewonnen hebt.  Gewoon puur dat je leeft, hier rondloopt, ruikt, ziet, hoort.  Toeval.  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Etty:

@Rosee ik weet het niet meer, misschien was het ook wel een documentaire.  Iemand? Maar ik denk er nog vaak aan.  Het ging over: stel dat je ergens als molecucuul ronddwarrelt in een onbewuste slaapstand en iemand komt langs en zegt: wil jij met een heleboel andere moleculen een jaartje of wat samen  een menselijk lichaam vormen?  En dat iemand je dat vraagt is een kans van één op de biljoen, of 100 triljoen?   Dan lijkt het opeens alsof je een soort van uitverkoren bent, een lot uit de loterij gewonnen hebt, een mazzelaar.  Een reis gewonnen hebt.  Gewoon puur dat je leeft, hier rondloopt, ruikt, ziet, hoort.  Toeval.  

 

Ja, dat zeg ik altijd: hoezo, toeval bestaat niet.... ALLES is toeval. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...