niks Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Ach wat zielig die eendjes. Voor dat jullie nu over mij heen vallen, hormonen, heb een excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Oh echt @Bor dat lijkt zoveel sneller te gaan. Moet ook oppassen dat ik van de dingen ga genieten, de bewegingen en dat soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Prima dagje. Niets bijzonders. Helemaal okay. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 't Is maandag. Persoonlijk ben ik de vrijdag inmiddels behoorlijk zat. Ik trek het gesprek niet meer. Het gaat wankel en helt steeds wat verder de verkeerde kant op. En ik merk het, absoluut. Liefst wil ik het hele onderwerp negeren, maar dat gaat niet, want dat mag niet. Maar ik doe het nu toch. Wie op vrijdag wil schrijven moet dat natuurlijk gewoon doen. Voor mij is het maandag geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 2 minuten geleden zei Quinn: 't Is maandag. Persoonlijk ben ik de vrijdag inmiddels behoorlijk zat. Ik trek het gesprek niet meer. Het gaat wankel en helt steeds wat verder de verkeerde kant op. En ik merk het, absoluut. Liefst wil ik het hele onderwerp negeren, maar dat gaat niet, want dat mag niet. Maar ik doe het nu toch. Wie op vrijdag wil schrijven moet dat natuurlijk gewoon doen. Voor mij is het maandag geworden. Hell yeah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Geeft niet hoor @Cleo66. Dat is ook zo en mama die er zo mooi bij blijft. @Quinnen morgen is het dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2022 Ik ga slapen welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2022 8 uur geleden zei Cleo66: Voor wat het waard is , ik vind het ook zielig maar was wel blij dat het toch goed afliep en ze gewoon weer met mamsie mee waggelen Blij dit te lezen want ik vond het zo'n zielig filmpje dat ik het niet eens heb afgekeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Op 31-1-2022 om 20:14 zei Cleo66: Afschudden en doorrrrrrrr, that's the spirit storm is. Niet piepen over errug maar op de pootjes en verder met deze mooi dag samen met mama Eend , kwam kwak kwak wat een avontuur dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 23 uur geleden zei Yvonne: Blij dit te lezen want ik vond het zo'n zielig filmpje dat ik het niet eens heb afgekeken... Dat had ik eerst ook, maar ik wilde weten hoe het afliep en het loopt goed af @Yvonne Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Op 31-1-2022 om 19:07 zei nancy: En inderdaad: mijn kerstboom staat nog. Nog drie weken in ieder geval . Gelukkig, ben ik niet de enige die dat doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 ik geniet er ook nog elke avond van☺ en in wie is de mol zag ik een leuke oplossing daar hadden ze in Albanie in een huiskamer de boom opgetuigd en wel, in een wit laken gewikkeld IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden