Spring naar bijdragen

Zondag 2 januari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, 

was al om 6 uur wakker, regen regen regen, beloofde mezelf om 8 uur eruit te mogen, het werd 7 uur. 

Gisteren is de batterij van mijn laptop 3x zo dik geworden, komt van al dat op schoot laptoppen, heb er wel een mooi houten placemat onder, maar baal wel. Nieuwe accu besteld, maar eens op internetdieet 

Forum op laptop, daar ligt mijn grens, als ik dat ook al op tablet of mobiel ga doen :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lieke7777:

Hier bruut door de wekker wakker , weer  werken dag 3 :rose:

Nu weet ik waarom ik maar 20 uren  werk per week ..

Werk ze, wat voor de een maar 20 uur is is voor de ander de Himalaya :rose: Fijne werkdag Lieke  

bewerkt door Artemis
1 k teveel eruit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ja, heerlijk, nog een vrije dag,  dochter is jarig, daar gaan we vanavond eten. De kerstboom gaat eruit, die hoort voor mij bij december.  We wonen in een huis vol achterstallige klussen, meestal is een prioriteitenlijst maken voldoende om het gevoel te krijgen dat we weer wat gedaan hebben.

  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha, ja, hier ook zo'n klussenlijst. 
Totaal niet urgent allemaal, met als gevolg dat ze maar blijven liggen, op de tuinklussen na dan. 
Dit jaar er maar eens echt werk van maken. 
Maar voor nu is het lekker zondag, gewoon een rustdag erbij nog :)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, zo'n bekend verschijnsel: een klushuis kopen, er een tienjarenplan aan koppelen, gaan samenwonen, leven in de bende en stukje bij beetje het huis omtoveren tot een paleisje..... en na een jaar of 3, 4, 5 uit elkaar gaan, huis nog niet half af... 
In onze jonge jaren zo vaak zien gebeuren.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...