Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 december 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

36 minuten geleden zei Tatum:

Ik had deze zware lockdown niet zien aankomen. Alles direct weer dicht. :(

ik zag het wel aankomen, de IC's overvol, iedereen kerstshoppen, ik snap dat gewoon niet, kunnen we niet even een tijd ons aan de voorschriften houden? Mensen doen alsof er geen Covid is, het is er wel. Dus, dan houd je daar rekening mee. 

Ik vind het erg voor onze kinderen, die generatie. Ik ben toch al oud en vind heerlijk om geen mensen te zien. De zee, daar kan ik wel wat mee 

zsm haal ik de booster, en we gaan niet naar onze kinderen en kleinkinderen met kerst, lekker met z'n twee boerenkool eten 

aanvulling: ik vind het erg voor iedereen die getroffen is, Iedereen die alleen is, iedereen die hieronder lijdt. :heart:

Ik hoor daar niet bij. Godin zij dank 

bewerkt door Artemis
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Bor:

Ik vind dit maar een vreemd antwoord hoor. Sorry.

Los hiervan; @Kohtje Ik mis je. En @Maverick ook.
Ik heb wat behoefte aan hun die van die "droogkloten" zijn merk ik. Het "netjes denken". Omdat ik denk dat ik aan het droogdrinken ben, dan moet mijn verstand andersom en dat vind ik lastig zelf/ alleen. Of tussen hen die ook regelmatig drinken/ terugvallen.

Zie nu pas je bericht @Bor sorry, stond in een heule lange rij bij de winkel voor plee-papier want lock-down hè ;)

Nee gekkigheid, ik lees de laatste tijd vluchtig en schrijf niet veel omdat het risico van antwoorden op vluchtig lezen is dat je misschien de context mist. In dat geval is niets zeggen voor mij het veiligst en laat ik het heel lui aan anderen over.

Vandaag heb ik je gelezen en het enige wat ik je mee wil geven is een :rose:-tje.

Vandaag is om daar kan ik niets meer aan veranderen, morgen is er nog niet dus ik ga mijn rust pakken.

Welterusten frummers

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat iedereen de schuld geven vind ik ook vervelend. Gisteren ook na de persconferentie hier. Aaarrrrggghhhh houd op. Een hele duidelijke persconferentie, Jaap van Dissel, en dan de vraag waarom het zo vaag is? Duhhhh. 
Omdat we nog niet alles weten. Nou ja. 
Ik hoop dat ik snel een booster kan halen. Ben voor het eerst bang geloof ik.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Artemis:

ik zag het wel aankomen, de IC's overvol, iedereen kerstshoppen, ik snap dat gewoon niet, kunnen we niet even een tijd ons aan de voorschriften houden? Mensen doen alsof er geen Covid is, het is er wel. Dus, dan houd je daar rekening mee. 

Volgens mij geef ik iedereen de schuld, tenminste, dat lees ik uit reactie over de nieuwe lockdown. 

Ik snap het gewoon niet, dat mensen geen afstand houden, dat iedereen elkaar knuffelt, dat de straten en winkels overvol zijn, dat ik mijn eigen kleinkinderen niet mag knuffelen ivm nieuwe varianten.

Ik snap het niet, dat is toch geen oordelen? 

Of gingen die reacties niet over mij, ik vraag het maar even, voor ik ga invullen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Artemisik snap ook niet dat mensen geen afstand houden en de volle winkelstraten die je ziet, snap er geen donder van. Ik kom al die tijd bijna nergens. Vind het al erg als man naar de winkel moet. Op de 1 of andere manier kan ik niet uitstaan dat mensen niet voorzichtiger zijn. Zo voelt het, kan er ook niets aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@karin123 dank voor je antwoord. Ik heb het er met mijn kinderen over, volwassenen die in de randstad leven. Wat het met hen doet, hoe hun leven beïnvloed wordt en dat raakt mij diep. Ik oordeel niet, ik snap het niet, ook hier, overvolle winkels, ik kom er niet, overvolle horeca, ik kom er niet. En nu is alles dicht, helaas pindakaas. 

Gelukkig kan ik goed met mezelf en met mijn man, dus ik heb geen klagen

Niet oordelen, wel verwonderen. Ik oordeel niet Ik verwonder mij wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Artemiskom ook nergens, geen horeca  en dan die volle straten gisteren in de steden. Ik snap het ook niet. Het zal mij niet treffen of zoiets? De lockdown vind ik ook niet erg, er verandert voor mij weinig. We kunnen nog steeds elke dag het bos in met de hond, alle drie blij.

Ik verwonder met  je mee...

@jopieveel mensen testen nu gewoon thuis want dat mocht en geven het niet door als ze positief zijn. Ik kijk wel altijd naar de ziekenhuis opnamen elke dag. Heb laatst gelezen dat veel mensen naar huis worden gestuurd met zuurstof en dus niet in het ziekenhuis liggen. In verpleeghuizen gaan veel mensen ook niet meer naar het ziekenhuis en overlijden daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...