Artemis Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Bank diner. Zaterdag. snacktomaatjes. snackpaprika's, komkommer, stukjes kaas, misschien klein ijsje toe. Omdat het weekend is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 16 minuten geleden zei Tatum: Ik had deze zware lockdown niet zien aankomen. Alles direct weer dicht. Ik ook niet echt. Ik vind het vooral vreselijk voor al die ondernemers die toch al op het randje zitten. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 (bewerkt) 36 minuten geleden zei Tatum: Ik had deze zware lockdown niet zien aankomen. Alles direct weer dicht. ik zag het wel aankomen, de IC's overvol, iedereen kerstshoppen, ik snap dat gewoon niet, kunnen we niet even een tijd ons aan de voorschriften houden? Mensen doen alsof er geen Covid is, het is er wel. Dus, dan houd je daar rekening mee. Ik vind het erg voor onze kinderen, die generatie. Ik ben toch al oud en vind heerlijk om geen mensen te zien. De zee, daar kan ik wel wat mee zsm haal ik de booster, en we gaan niet naar onze kinderen en kleinkinderen met kerst, lekker met z'n twee boerenkool eten aanvulling: ik vind het erg voor iedereen die getroffen is, Iedereen die alleen is, iedereen die hieronder lijdt. Ik hoor daar niet bij. Godin zij dank 18 december 2021 bewerkt door Artemis aanvulling karin123 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Hahaha Oskar zie het voor me. Maar fijn dat je genoten hebt. Hier ook heerlijke wandeling gemaakt. Had deze lockdown ook niet zien aankomen, echt balen. Iedereen is er klaar mee natuurlijk, pfffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 (bewerkt) Er is iets misgegaan. 18 december 2021 bewerkt door Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Eindelijk gelukt om een foto te plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Variatie op Cleo haar worteltjes. Voor iedereen die t nodig heeft. Alleen per ongeluk 1 x teveel geplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Yvonne, Lika, Zbb en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Daar is ie weer Sorry mensen, nieuwe telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Nu wel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 En deze omdat ik die zo schattig vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 22 minuten geleden zei Oskar: Als ik geen ezel was had ik best een varken willen zijn. Dat ben je toch ook? Beetje languit in de modder in je achtertuin gaan liggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 5 minuten geleden zei Bor: ... maar eigs vind ik het een eng plaatje. Ik moet eigenlijk meer aan de 'Enten' van Tolkien denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 1 minuut geleden zei Bor: Ieuwww.. Nee joh.. die zijn best lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 18 december 2021 Rapport Share Geplaatst 18 december 2021 8 uur geleden zei Bor: Ik vind dit maar een vreemd antwoord hoor. Sorry. Los hiervan; @Kohtje Ik mis je. En @Maverick ook. Ik heb wat behoefte aan hun die van die "droogkloten" zijn merk ik. Het "netjes denken". Omdat ik denk dat ik aan het droogdrinken ben, dan moet mijn verstand andersom en dat vind ik lastig zelf/ alleen. Of tussen hen die ook regelmatig drinken/ terugvallen. Zie nu pas je bericht @Bor sorry, stond in een heule lange rij bij de winkel voor plee-papier want lock-down hè Nee gekkigheid, ik lees de laatste tijd vluchtig en schrijf niet veel omdat het risico van antwoorden op vluchtig lezen is dat je misschien de context mist. In dat geval is niets zeggen voor mij het veiligst en laat ik het heel lui aan anderen over. Vandaag heb ik je gelezen en het enige wat ik je mee wil geven is een -tje. Vandaag is om daar kan ik niets meer aan veranderen, morgen is er nog niet dus ik ga mijn rust pakken. Welterusten frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Dat iedereen de schuld geven vind ik ook vervelend. Gisteren ook na de persconferentie hier. Aaarrrrggghhhh houd op. Een hele duidelijke persconferentie, Jaap van Dissel, en dan de vraag waarom het zo vaag is? Duhhhh. Omdat we nog niet alles weten. Nou ja. Ik hoop dat ik snel een booster kan halen. Ben voor het eerst bang geloof ik. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 15 uur geleden zei Artemis: ik zag het wel aankomen, de IC's overvol, iedereen kerstshoppen, ik snap dat gewoon niet, kunnen we niet even een tijd ons aan de voorschriften houden? Mensen doen alsof er geen Covid is, het is er wel. Dus, dan houd je daar rekening mee. Volgens mij geef ik iedereen de schuld, tenminste, dat lees ik uit reactie over de nieuwe lockdown. Ik snap het gewoon niet, dat mensen geen afstand houden, dat iedereen elkaar knuffelt, dat de straten en winkels overvol zijn, dat ik mijn eigen kleinkinderen niet mag knuffelen ivm nieuwe varianten. Ik snap het niet, dat is toch geen oordelen? Of gingen die reacties niet over mij, ik vraag het maar even, voor ik ga invullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 Ben ook wel bang @Lika. Je bent niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 @Artemisik snap ook niet dat mensen geen afstand houden en de volle winkelstraten die je ziet, snap er geen donder van. Ik kom al die tijd bijna nergens. Vind het al erg als man naar de winkel moet. Op de 1 of andere manier kan ik niet uitstaan dat mensen niet voorzichtiger zijn. Zo voelt het, kan er ook niets aan doen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 @karin123 dank voor je antwoord. Ik heb het er met mijn kinderen over, volwassenen die in de randstad leven. Wat het met hen doet, hoe hun leven beïnvloed wordt en dat raakt mij diep. Ik oordeel niet, ik snap het niet, ook hier, overvolle winkels, ik kom er niet, overvolle horeca, ik kom er niet. En nu is alles dicht, helaas pindakaas. Gelukkig kan ik goed met mezelf en met mijn man, dus ik heb geen klagen Niet oordelen, wel verwonderen. Ik oordeel niet Ik verwonder mij wel. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 @Artemiskom ook nergens, geen horeca en dan die volle straten gisteren in de steden. Ik snap het ook niet. Het zal mij niet treffen of zoiets? De lockdown vind ik ook niet erg, er verandert voor mij weinig. We kunnen nog steeds elke dag het bos in met de hond, alle drie blij. Ik verwonder met je mee... @jopieveel mensen testen nu gewoon thuis want dat mocht en geven het niet door als ze positief zijn. Ik kijk wel altijd naar de ziekenhuis opnamen elke dag. Heb laatst gelezen dat veel mensen naar huis worden gestuurd met zuurstof en dus niet in het ziekenhuis liggen. In verpleeghuizen gaan veel mensen ook niet meer naar het ziekenhuis en overlijden daar. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 12 minuten geleden zei jopie: Staat los van deze lockdown: als overheid kán je volgens mij niet eens anders, en dit is tenminste duidelijk. En op tijd, voor het eerst. Precies, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 19 december 2021 Rapport Share Geplaatst 19 december 2021 (bewerkt) x 20 december 2021 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden