karin123 Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 Och praat me niet over angsten. Wat ik met films wel eens heb gedaan is het geluid af zetten, dat helpt echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 Iedereen bedankt voor de verjaardag wensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 DAGPACT: Yvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 Claudius proficiat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 Gefeliciteerd @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 Met mij 3 jaar in 3 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 De hond wil al naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 Ik ook. Gefeliciteerd Claudius!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 Laatst heb ik een stuk gekeken van Walking Dead, omdat dat zo'n soort cultserie is. Over zombies. Brrr ik kan er niet naar kijken, half vergane lichamen die tot leven komen. Ik houd wel van bloederige detectives en real live crimes. Maar ook maar tot een beperkte hoogte. Op een gegeven moment word ik daar toch wel naar van. Mijn brein komt wat moeilijk tot rust. Dan moet je ook niet teveel dingen kijken waar een echt verhaal in zit dat je moet volgen. Kerstfilms is dan een goede oplossing, daar schijn je ook goede stofjes van aan te maken. Happy ending gegarandeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 7 uur geleden zei Yana: Maar mijn fantasieën gingen over mannen die ons zouden komen beroven. Yana jij hebt het vaak over positief denken. Dat lukt jou dus ook niet altijd, begrijp ik hieruit. Ben je toch menselijker dan ik dacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 8 uur geleden zei Reacher: Een blauwe lucht? Hoe ziet dat er ook alweer uit? karin123 en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 1 uur geleden zei Lonster: Yana jij hebt het vaak over positief denken. Dat lukt jou dus ook niet altijd, begrijp ik hieruit. Ben je toch menselijker dan ik dacht. Zo, die komt binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 Hm... het is anders als een vrij luchtige opmerking bedoeld, maar dat komt niet goed zo over blijkbaar. Het is niet mijn bedoeling om je te kwetsen. Ik had ook beter niets kunnen schrijven. De vergelijking met de eerdere discussie drong zich sterk op. Het schoot eruit. Ik wil er eigenlijk nog van alles over schrijven, maar ik doe het maar niet. Ik ga maar eens aan het avondeten denken. Sorry Yana, ik ga weer op mijn handen zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 7 uur geleden zei Adri02: Jaren geleden eens in een verlaten landhuis met klapperende luiken de nacht doorgebracht. In de voorkamer de binnentent opgezet tegen insecten en muizen en vervolgens heerlijk geslapen. Hoorden we de volgende ochtend van een passerende wandelaar dat het landhuis verlaten was sinds de bejaarde eigenaresse in de voorkamer was vermoord. Sindsdien weet ik zeker dat spoken en geesten niet bestaan. Ik heb in Polen ooit een huis gewit van binnen,waar ook een vrouw vermoord is. tijdens het witten kwamen de bloedsporen weer tevoorschijn,heel luguber om te zien. haar keel was doorgesneden,het bloed moet van de muren en het plafond gedropen hebben,dat moet flink gespoten hebben. niet te geloven wat een hoeveelheid ik vond het toentertijd heel fascinerend om te zien ofdat je in een horrorfilm beland was. toen de Witsel droog was zag je er niks meer van,maar als het nat werd kwam het tevoorschijn zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 Gefeliciteerd @Claudius hoi allemaal boelkloedige post Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 13 december 2021 Rapport Share Geplaatst 13 december 2021 Gatverdamme @Zbb . Wat een horrorverhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 december 2021 Rapport Share Geplaatst 14 december 2021 Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden