Spring naar bijdragen

Maandag 13 december 2021


Reacher

Aanbevolen berichten

Laatst heb ik een stuk gekeken van Walking Dead, omdat dat zo'n soort cultserie is. Over zombies. Brrr :wacko: ik kan er niet naar kijken, half vergane lichamen die tot leven komen. Ik houd wel van bloederige detectives en real live crimes. Maar ook maar tot een beperkte hoogte. Op een gegeven moment word ik daar toch wel naar van.

Mijn brein komt wat moeilijk tot rust. Dan moet je ook niet teveel dingen kijken waar een echt verhaal in zit dat je moet volgen. Kerstfilms is dan een goede oplossing, daar schijn je ook goede stofjes van aan te maken. Happy ending gegarandeerd. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm... het is anders als een vrij luchtige opmerking bedoeld, maar dat komt niet goed zo over blijkbaar. Het is niet mijn bedoeling om je te kwetsen. Ik had ook beter niets kunnen schrijven.

De vergelijking met de eerdere discussie drong zich sterk op. Het schoot eruit. :huh:  Ik wil er eigenlijk nog van alles over schrijven, maar ik doe het maar niet. Ik ga maar eens aan het avondeten denken.

Sorry :heart: Yana, ik ga weer op mijn handen zitten. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Adri02:

Jaren geleden eens in een verlaten landhuis met klapperende luiken de nacht doorgebracht. In de voorkamer de binnentent opgezet tegen insecten en muizen en vervolgens heerlijk geslapen. Hoorden we de volgende ochtend van een passerende wandelaar dat het landhuis verlaten was sinds de bejaarde eigenaresse in de voorkamer was vermoord. :wacko: Sindsdien weet ik zeker dat spoken en geesten niet bestaan. :D

Ik heb in Polen ooit een huis gewit van binnen,waar ook een vrouw vermoord is. 
 

tijdens het witten kwamen de bloedsporen weer tevoorschijn,heel luguber om te zien. 
 

haar keel was doorgesneden,het bloed moet van de muren en het plafond gedropen hebben,dat moet flink gespoten hebben. 

niet te geloven wat een hoeveelheid  

ik vond het toentertijd heel fascinerend om te zien ofdat je in een horrorfilm beland was.  
 

toen de Witsel droog was zag je er niks meer van,maar als het nat werd kwam het tevoorschijn zeg maar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...