ikkanhet Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Goedemorgen Ikkanhet en goedemorgen frummers. Buiten is het donker, een beetje koud, windstil en droog. Binnen is het al weer lekker warm en licht. Bakje om de dag te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Goedemorgen Claudius. DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 DAGPACT: Yvonne Claudius Goeiemorgen @ikkanhet @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 16 minuten geleden zei Claudius: DAGPACT: Yvonne Claudius Maja Goedemorgen allen! Nacht met veel onderbrekingen. Beetje duf, dus op naar een extra sterke bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Hahaha die kwiebus van de hond durfde me vanmorgen nog aan te tikken. Hij deed de hond weg omdat de overleden man ervoor zorgde. De pup is 16 weken en op mijn vraag hoelang de man is overleden zegt die meer dan 2 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Maar we hebben gisteren een grote kerstboom laten bezorgen dus als we al voor een hondje willen gaan wordt het na de feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 3 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen frummers. Werkdag. Vreselijk gedroomd dat ik een cliënt die heel ziek was een hand had gegeven en dat ze corona kreeg en de familie mij wilde lynchen . Pfff blij dat ik wakker werd akelig is dat he, ik heb dat elke nacht horror en nog eens horror. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 DAGPACT: Yvonne Claudius Maja Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 39 minuten geleden zei Artemis: DAGPACT: Yvonne Claudius Maja Artemis Rapilos Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Goedemorgen allemaal, Straks een uurtje werken Dochter nodigde ons uit op tweede kerstdag gezellig, straks even overleggen met vriend Ochtendgym achter de rug nog snel een bakkie koffie en dan gaan met die banaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Heel slecht geslapen trouwens vannacht half drie wakker en daarna alleen nog maar een beetje gedommeld nou ja, het zij zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Goedemorgen Net pas beneden. Gisteren tot nog laat gewerkt. Dat is dan wel een voordeel van niet drinken. s' Avonds lekker door kunnen stomen. Bah, @Donder ik hoop dat je kachel het inmiddels weer doet. DAGPACT: Yvonne Claudius Maja Artemis Rapilos Toos Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 1 minuut geleden zei Donder: Nog steeds niet @Toos, ik heb hem nu helemaal open liggen. Lijkt wel of ik geen gas heb. Het is nu 10 graden in huis. Da`s niet fijn. Kun je dat zelf dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Fijn dat je jouw huis weer kunt verwarmen @Donder! Maarre, zo maar met gas rommelen zou ik niet durven. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 16 minuten geleden zei Donder: Kan jij zelf ook hoor, gewoon even de stofzuiger over de brander heen halen. Tis meer een kwestie van durven dan kunde. Nou.....dan overschat je mij, hoor! Ik ben best handig (zeggen ze) maar meer op het creatieve vlak. Apparaten of machines begrijp ik niks van. Ik heb zo'n abonnement op de ketel, komen ze elk jaar een keer nakijken, filter vervangen en schoonmaken. Heel handig ook als het ding het niet meer doet. Belletje en ze zijn er. Dan valt het ook pas op hoe vaak je de warmwater kraan open zet, of nog half in slaap onder de douch wil stappen. Hoe vanzelfsprekend dat eigenlijk is. Wij zijn best verwend. Nou ja, jij zit er weer warmpjes bij en ik ga maar eens wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Wow, ik heb zelf een advertentie gezet voor een schoonmaakster. Spannend. Dochter en vriend krijgen in maart hun eigen huis. Daar wil ik een andere schoonmaakster voorstellen. Iemand die bij mijn baas schoonmaakt. Ze wonen dan in dezelfde buurt. Artemis en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Altijd fijn als dingen lukken, toch @Donder? En weinig zo bevredigend dan zelf je probleempjes oplossen. Prachtige rit door de Dordogne, wat is alles toch fabelachtig mooi. Imponerende bossen nog altijd in herfstkleuren met mos, varens, elfjes... Rotswoningen, dreigende luchten en dan spectaculair licht. Ik adem, in-uit-in-uit... niks dan wonderen... wat hou ik van het leven, zó mooi Toos en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 (bewerkt) x 17 december 2021 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 (bewerkt) Geen idee @Amalia, dat hoofd van mij denkt van alles: 'wat vliegt dat vogeltje mooi', 'wat lacht dat kind leuk', 'wat regent het hard', 'wat draagt Amalia ouderwetse jurken'... Soms schrijf ik iets op van wat ik denk en lang niet altijd ga ik me eerst afvragen of het wel belangrijk genoeg is om te vermelden. Dat het geen spiritueel hoogstandje was, had ik zelf ook wel door Er klinkt afkeuring door in jouw vraag toch? Maar waarom vind jij dat als ik me vandaag blij voel ik me gisteren niets had mogen afvragen over iemands kledingkeuze? Of wat zit je dwars? 8 december 2021 bewerkt door Yana Artemis en Fruitvlieg reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 (bewerkt) x 17 december 2021 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 december 2021 Rapport Share Geplaatst 8 december 2021 Weekend na 3 dagen werken. Vandaag gaan we patat eten met wat erbij, wat weet ik nog niet. Even makkelijk doen, voor de vorm komkommer erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden